Публикувано на: 04 Фев 2010 09:19
Наистина напълно коректен е такъв подход, защото за повечето (сигурно 99%) от колите тоя проблем би се проявил далеч след изтичане на гаранцията.
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Не знам как е в БГ, но тук в случая на recall гаранцията мисля няма значение - производителя е длъжен да го направи безплатноmuf написа:Наистина напълно коректен е такъв подход, защото за повечето (сигурно 99%) от колите тоя проблем би се проявил далеч след изтичане на гаранцията.
Има много случаи на масови дефекти, които не се признават за фабричен дефект от най-различни производители.MX5 написа: Не знам как е в БГ, но тук в случая на recall гаранцията мисля няма значение - производителя е длъжен да го направи безплатно
Да ви кажа ... не съм съгласен! Аз съм нов клиент на Тойота, който преди две седмици си поръча Версо. Избрах точно този модел, защото ми трябва голяма и надеждна семейна кола. Често казано, Версото не блести в своя клас с нещо освен с прословутата здравина и сигурност на Тойота. Реално има MPV-та, които предлагат доста повече ергономичност и ми харесват повече. След като се появи този проблем с педала вече съм малко разколебан относно сигурността на Тойота. В последствие си направих труда да погледна EuroNCAP тестовете и бях шокиран да видя, че новото недоразумение на Тойота, наречено Urban Cruiser е само с 3 от 5 звезди. И това при условие, че всички останали конкуренти за които имаше тестове(Хюндай!!! и Субару) имат 5 от 5 звезди.Съгласен съм с kohinora-и лошата реклама е добра реклама
Колега, това което обесняваш ти е обсолютно нормално, не мисля че има нещо общо със сервизната кампания.sacho7803 написа:аз откакто купих колата//преди 6месеца//усетих че нещо с тия педали не е вред.помислих си че явно немога да й свикна ама.......не е това.примерно когато набирам с газ почти до долу и превключвам на по-висока предавка мотора се изфорсирва все едно че не съм пуснал педала на газта.когато мотора е студен...същата работа-изфорсирва се при превключване дори и да подавам съвсем малко газ.дори взех да си мисля че умишлено е направена да връща бавно оборотите при студен мотор и при по-екстриймно набиране.....но....къде пък е логиката.мойта я взех август 09 а гледам че засегнатите са до септември09.да видим като го "рециклират"тоя педал дали ще се форсира пак---ако да---то проблема остава да е софтуерен.
Така е и в БГ - точно по същата схема тойота ми направи безплатен основен ремонт на двигателя след като автомобила бе излязъл от гаранция...MX5 написа:Не знам как е в БГ, но тук в случая на recall гаранцията мисля няма значение - производителя е длъжен да го направи безплатноmuf написа:Наистина напълно коректен е такъв подход, защото за повечето (сигурно 99%) от колите тоя проблем би се проявил далеч след изтичане на гаранцията.
Не, не се отказвай щом ти харесва избраният модел. Все пак 5 години гаранция са изключително добро покритие в случай на проблеми.Genuine Modest написа:scorpion дай боже и при мен да е така! Аз още не съм се отказал от марката, но определено не очаквах такива проблеми. Все-още мога да разваля договора и да изляза сух, но се надявам, че всичко ще е наред.
Относно смяната на кормилната рейка, това е единствения дефект, който се беше случвал на Rav4-ката на тъста ми за около 3 години и половина. Честно казано мислех че е бил единичен случай, но явно и тогава е имало масова подмяна. Изглежда, че на Тойота често им се случваЯвно най-бързия процес на разработка, който имат не дава добър резултат!
Напълно споделям твоето мнение!scorpion написа:Не, не се отказвай щом ти харесва избраният модел. Все пак 5 години гаранция са изключително добро покритие в случай на проблеми.Genuine Modest написа:scorpion дай боже и при мен да е така! Аз още не съм се отказал от марката, но определено не очаквах такива проблеми. Все-още мога да разваля договора и да изляза сух, но се надявам, че всичко ще е наред.
Относно смяната на кормилната рейка, това е единствения дефект, който се беше случвал на Rav4-ката на тъста ми за около 3 години и половина. Честно казано мислех че е бил единичен случай, но явно и тогава е имало масова подмяна. Изглежда, че на Тойота често им се случваЯвно най-бързия процес на разработка, който имат не дава добър резултат!
За да си първи, мисли като втори ! (казват било девиз на Пепси Кола). Тойота се качиха на върха но забравиха очевидно, че по лесно е да се качиш там, отколкото да се задържиш. Такива проблеми ще им послужат като обеца на ухото, а факта, че си признават и не шакалкавят ще задържи верните им клиенти. Ако и малко пооправят и визията на автомобилите и направят така, че погледа да се задържа върху тях то и цена няма да имат biggrin.gif