Страница 2 от 3

Публикувано на: 14 Яну 2010 19:19
от proscrip
Зависи за бензин или дизел говориш и при двата случая пушека е черен, ама гъстотата е различна biggrin.gif

Публикувано на: 14 Яну 2010 19:51
от diver
Кузман Инджов написа:Да извинява колегат че му ползвам темата ,но искам да разбера малко повече за долната фраза:
bad_dog написа:Колегите са прави:

...............
Черен пушек = гориво (богата смес)
На какво се дължи(каква е причината) за по богатата горивна смес и в последствие предполагам повишения разход на гориво и от там черния дим?
пикаеща дюза например...

Публикувано на: 14 Яну 2010 21:26
от djofi_m
водолаза е прав, само дето не се вдига рахода. просто колата става по-мудна. това за дизел.

Публикувано на: 14 Яну 2010 22:33
от LEXUS
Зависи каква ти е колата, Инджов-инжекцион,карбуратор...

за черния пушек

Публикувано на: 14 Яну 2010 22:34
от fancy55
Колега Инджов,дано не се правиш на "луд"..... -, аке не е така ,моля да ме извиниш-ще ти отговоря сериозно. За да пуши черно дизела има относително малко причини: нормалното (лошо) гориво ,имаме си бол от него..... 2. износена горивна система (нагар и запушване на разпръсквачите ) на дюзите 3.предваряване в момента на подаване на горивото,от там имаме обогатена смес с повече гориво (все едно работи на смукач(обогатител) като при ниски,зимни температури ) ,което се получава когато е нарушена центровката на гн. помпа (както знаем новите дизели са с електронно управляеми помпи,командвани от борд компютъра). УСПЕX!

Re: проблем с авенсис пуши гаст бял дим при натискане

Публикувано на: 15 Яну 2010 12:08
от vladeee
Burning_Boy написа:здражеите приатели скоро си взех авенсис 2004 2.0 Д-4Д 116кс. и когато зпо4на дая натискам с пална гас след 5мин изжеднаш започва да пуши хдст бял дим и мерише на барут и изгоряло от алспуха и катоя оставя на место за 30сек и спира.плашатме че двигателяе отишал и понякога имамного сила и варви много а друк пат все едно сам без турбина,какжолиие?
Колега доста съвети и посоко получи и е възможно и глава и гарнитура и тнт.
Но е възможно и да нямаш никакъв проблем.
В 100000хил.км. тест На спиание Auto Bild Описват подобни признаци след дълго каране на висока скорост и много газ.Просто при повисока скорост или повече газ се образува богата смес която не изгаря натрупва се в катализатора и той я доизгаря.От там се появява миризмата на сяра или барут.Нафтата се слави със серните сиъединения и опитите да се премахнат. разбира се.Та гореописания проблем може да е нормален за твойта кола ако не губи течностите си.
Разбира се катализатора над 100 000 хил.км.определено вече не функционира като нов и питата му се е задръстила.
Уточнявам че там ставаше на въпрос за модела 2.0 D-4D D-Kat.
Но моя съвет е намери си добър специалист преди да ремонтираш здрави неща.
Дано съм бил полезен. :whistle:

Публикувано на: 15 Яну 2010 15:59
от Кузман Инджов
LEXUS написа:Зависи каква ти е колата, Инджов-инжекцион,карбуратор...
Колата е Avensis 2000 TDI
fancy55 написа:Колега Инджов,дано не се правиш на "луд"..... -, аке не е така ,моля да ме извиниш-ще ти отговоря сериозно. За да пуши черно дизела има относително малко причини: нормалното (лошо) гориво ,имаме си бол от него..... 2. износена горивна система (нагар и запушване на разпръсквачите ) на дюзите 3.предваряване в момента на подаване на горивото,от там имаме обогатена смес с повече гориво (все едно работи на смукач(обогатител) като при ниски,зимни температури ) ,което се получава когато е нарушена центровката на гн. помпа (както знаем новите дизели са с електронно управляеми помпи,командвани от борд компютъра). УСПЕX!
В никакъв случай не се правя на луд.Питането ми е породено от факта че след всевъзможни ремонти на моя Явенсис(спукани глави възстановяване елемента на ГНП и т.н.) сега колата върви като самолет,но:Пуши много повече и определено гори доста повече от нормалното за модела.Последния разбераш който гледа каза , не бил направен ремонта читаво и нямала компресия на 1 и четвирти цилиндър понеже сложили по дебела гарнитура и т.н. Въобще питам се има ли някъде в Пловдив или Ст.Загора майстор който наистина да разбира от дизели Тойота,понеже в Хасково се оказа че ако не е немсак или руска колата почти няма кой да се занимае адекватно.

Публикувано на: 16 Яну 2010 12:16
от Burning_Boy
mellow.gif

Публикувано на: 16 Яну 2010 12:28
от andrian999999
ми аз не сам много по техническата част ама май ти отива ТУРБОТО

Публикувано на: 17 Яну 2010 15:36
от Burning_Boy
martod написа:
proscrip написа:то по принцип с цветовете е така, но тази мирзима на барут и изгоряло не се вързва съвсем с миризмата на прегрята пара/антифриз.

Може и да е пукната главата - тъй че да не стане с шлайф само, трябва да се провери.
На първо време си провери катализатора да не е запушен...От него така мирише на барут...
Виж си и ЕГР-клапана, дали не остава постоянно отворен при повече юркане и за това да ти пуши и да губи мощност на моменти..
Не бързай да сваляш глава, докато не си сигурен че надува..Иди в някой по голям сервиз, да ти направят газ анализ на охладителната система...Ако има газове в антифриза, тогава предприемай ремонти по главата.... Пробата струва 10-тина лв. ..
kak da svalq egr klapana 4e mai e ot nego

Публикувано на: 18 Яну 2010 09:51
от martod
Burning_Boy написа:kak da svalq egr klapana 4e mai e ot nego
Не го сваляй ... Само му сложи една плътна гарнитура (без отвор) там където ляга на колекторите и ще видиш дали е от него или не...

Публикувано на: 18 Яну 2010 17:55
от asenasy
Искам да допълня колегата за цветовете на дима от ауспуха. Когато говорим за дизел, при изгоряла гарнитура и постъпващо двигателно масло в цилиндъра и почти изгарянето му води до доста дим след колата и то в бяло и лек отенък сиво. Колага осезаемо гори масло. В този случай явно не става въпрос за това, по съм склонен за неизгоряла нафта в ауспуха. След 4000 оборота не се надявайте да изгори всичко, особено ако колата е след 140 000(любимите километри на автоджамбазите). Ако към това се прибави и пикаеща(и) дюза(и) го ефекга би бил подобен.
Вероятно и турбото може да има проблен, но и тук ще има разход на масло. На сенника на задволанното устройство на Тойота е написано, че управлението на турбодизел в екстремални условия - високи обороти за по-дълго време изисква двигателя да остане няколко минути на празен ход, за да се понижи температурата в турбото.
Малко не съм съгласен с веднъж прегряна глава да възстановява състоянието си и да оказва дефект само от време на време. При дизела е невъзможно по простата причина, че гарнитурата изгаря на това място.

Публикувано на: 19 Яну 2010 02:03
от Lazar2005
Колега като е била прегрята е леко изметнала я глава я гарнитура на което се надявам и от там влиза по-малко течност като я изфорсираш, а антифриза при нагряване се отделя гъст бял дим с мирис на застояло

Публикувано на: 19 Яну 2010 09:53
от asenasy
Значи задължително ти губи от антифриза, а ако провериш разширителното казанче(отваори го много внимателно!!!!!) на антифриза ще излизат мехурчета въздух създадени от сгъстяването и горенето на цилиндъра!

Публикувано на: 19 Яну 2010 13:21
от Burning_Boy
Май проблема е бил еднократен!