
AE92 - губи мощност!!!
cukni E1 i T1 (mislya che byaha) se edna zichka vutre v kutiikata diagnostic, i byagai da zapisvash greshkite pred tabloto, broi kolko ptui svetva check engine lampichkata, i zapisvai! kato mislish che si opravil neshtata, izkiuchi klemata na akumulatora za 10min, slozi ya, i posle pak pokarai, i viz posle ima li novi greshki.


Историята на този документ е, че го взех от някакъв форум. Пича го беше хвърлил на някакъв "Free server". По името на документа(**24) се усъмних, че щом има номер 24, ще трябва да има и поне номер 1, ако не 25. Разрових се и открих ЦЯЛАТА група документи. Всичко, което има връзка с "токовете" е ПОДРОБНО(дори дразнещо подробно) описано.
Доста се УУУУУзорих докато намеря сайта, щот сЪ дУсещате, че търсенето не лУви PDF-и.
Та ето сайта Tuk.
От главното меню избирате опция "Technical articles" и виждате всички PDF-и. Целият сайт е интересен.
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ!
Доста се УУУУУзорих докато намеря сайта, щот сЪ дУсещате, че търсенето не лУви PDF-и.
Та ето сайта Tuk.
От главното меню избирате опция "Technical articles" и виждате всички PDF-и. Целият сайт е интересен.
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ!
Абе май НЕ става със "спиране на тока", имало някакво бушонче или ключе с което се рестартва компютъра или по-скоро се чистят грешките, защото тя "машинката" при "спиране на тока" очевидно се рестартва. Въпроса е къде се пазят грешките в RAM или ROM т.е може да се пазят в "постоянна памет" за да се даде възможност за прочитане в сервиз, дори ако е липсвало захранване!punkara написа:cukni E1 i T1 (mislya che byaha) se edna zichka vutre v kutiikata diagnostic, i byagai da zapisvash greshkite pred tabloto, broi kolko ptui svetva check engine lampichkata, i zapisvai! kato mislish che si opravil neshtata, izkiuchi klemata na akumulatora za 10min, slozi ya, i posle pak pokarai, i viz posle ima li novi greshki.
Не съм изчел документите докрай сега ще потърся к'во пише по "въпорса"!
Абе, Пичове (понеже не ми е пред очите), тая "моята" таратайка, като се оказа, че е произведена 88-ма година(така и не се разбра кога е купена, защото на талона пише 12.94 - първа регистрация, но най-вероятно е 89 или 90-та НАЙ-късно) има ли някаква вероятност да НЯМА възможност за САМОдиагностика. Букса за диагностика има - това е сигурно, но не си спомням за оранжевата лампа на таблото!!!?!?!?
със сигурност има самодиагностика щом е 4AGEReptile написа:Абе май НЕ става със "спиране на тока", имало някакво бушонче или ключе с което се рестартва компютъра или по-скоро се чистят грешките, защото тя "машинката" при "спиране на тока" очевидно се рестартва. Въпроса е къде се пазят грешките в RAM или ROM т.е може да се пазят в "постоянна памет" за да се даде възможност за прочитане в сервиз, дори ако е липсвало захранване!punkara написа:cukni E1 i T1 (mislya che byaha) se edna zichka vutre v kutiikata diagnostic, i byagai da zapisvash greshkite pred tabloto, broi kolko ptui svetva check engine lampichkata, i zapisvai! kato mislish che si opravil neshtata, izkiuchi klemata na akumulatora za 10min, slozi ya, i posle pak pokarai, i viz posle ima li novi greshki.
Не съм изчел документите докрай сега ще потърся к'во пише по "въпорса"!
Абе, Пичове (понеже не ми е пред очите), тая "моята" таратайка, като се оказа, че е произведена 88-ма година(така и не се разбра кога е купена, защото на талона пише 12.94 - първа регистрация, но най-вероятно е 89 или 90-та НАЙ-късно) има ли някаква вероятност да НЯМА възможност за САМОдиагностика. Букса за диагностика има - това е сигурно, но не си спомням за оранжевата лампа на таблото!!!?!?!?
Е, Убаво - ОспокУимЪ.
Мерси!
На това табло, освен в зоната, където е "икономайзера"(който е ред от зелени, жълти и червени диоди), на друго място не се сещам, г'де може да е! Всички останали показания са със стрелки!
Някой ми беше казвал(ебати изказването направих, чЪк си сЪ учудваЪм на мЕнЕ си!!!), че "четенето" на кодовете за грешка може да стане ДИРЕКТНО от буксата посредством "пробна лампа", работеща на 5V. Въпросната "пробна лампа" "измигва" кодовете за грешка, щом се свържат съответните два извода. До колкото знам, този "метод" на Опел Вектра от по-старите СТАВА!
Мерси!
На това табло, освен в зоната, където е "икономайзера"(който е ред от зелени, жълти и червени диоди), на друго място не се сещам, г'де може да е! Всички останали показания са със стрелки!
Някой ми беше казвал(ебати изказването направих, чЪк си сЪ учудваЪм на мЕнЕ си!!!), че "четенето" на кодовете за грешка може да стане ДИРЕКТНО от буксата посредством "пробна лампа", работеща на 5V. Въпросната "пробна лампа" "измигва" кодовете за грешка, щом се свържат съответните два извода. До колкото знам, този "метод" на Опел Вектра от по-старите СТАВА!
Очевидно е нещо подобно, просто не си спомням всичко, а пък искам да си разпечатам повече документи, които да ползвам, като отида да бърничкам по автмобила на село!bad_dog написа:Значи...
Четено става от една оранжева светлинка с иконка на двигателче. При мен е групирана заедно с лампата с иконка на акумулатор и лампата за ръчната.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Вече съм запознат с кодовете за грешки, които връща компютъра!!!!
Лошооооооо 24 и 31. Липсва сигнал за оборотите на разпределителният вал и Дебитомера не подава един от сигналите. Кодовете само ме насочиха, останалото го мерих сам!
Благодаря за схемата с дебитомера - много беше полезна. Изглежда е сдало багажа едно съпротивление от 100 ома(проблема е че е от долната страна на платката, ама и това е "БЯЛ кахър"), което не е страшно, другите сигнали са наред!
Въпроса е КАК е сдало багажа това съпротивление?!?!
Дебитомера не е проблем, защото този сигнал не е толкоз съществен!
Проблема е, че предположенията ми БЕЗ да съм свалял грешки от компютъра се оказаха ВЕРНИ т.е няма отместване на предварението и в същото време(и на "ВСИЧКО от ГОРЕ") отварянето на инжекторите е грешно. Това констатирах от документацията, която описва механизма на използване на този сигнал.
Проблема е, че не разбирам как може да се повреди подобен пасивен датчик, който е проЗт магнит с намотки. Преминаването на един зъб променя магнитното поле и т'ва генерира сигнал....тъпотия!
Единственото което успях да направя е да замеря съпротивлението на и на дватя "брояча" на обороти и то е 150 ома! Факта че единят датчик работи ме навежда на мисълта, че и другият функционира, заради еднаквите показатели(тия датчици по принцип са си еднакви!!!!). Остава да проверявам физическта връзка до компютъра, но и там измерих съпротивления, което значи, че верига ИМА!
ИДЕИ за последващи тестове!
Лошооооооо 24 и 31. Липсва сигнал за оборотите на разпределителният вал и Дебитомера не подава един от сигналите. Кодовете само ме насочиха, останалото го мерих сам!
Благодаря за схемата с дебитомера - много беше полезна. Изглежда е сдало багажа едно съпротивление от 100 ома(проблема е че е от долната страна на платката, ама и това е "БЯЛ кахър"), което не е страшно, другите сигнали са наред!
Въпроса е КАК е сдало багажа това съпротивление?!?!
Дебитомера не е проблем, защото този сигнал не е толкоз съществен!
Проблема е, че предположенията ми БЕЗ да съм свалял грешки от компютъра се оказаха ВЕРНИ т.е няма отместване на предварението и в същото време(и на "ВСИЧКО от ГОРЕ") отварянето на инжекторите е грешно. Това констатирах от документацията, която описва механизма на използване на този сигнал.
Проблема е, че не разбирам как може да се повреди подобен пасивен датчик, който е проЗт магнит с намотки. Преминаването на един зъб променя магнитното поле и т'ва генерира сигнал....тъпотия!
Единственото което успях да направя е да замеря съпротивлението на и на дватя "брояча" на обороти и то е 150 ома! Факта че единят датчик работи ме навежда на мисълта, че и другият функционира, заради еднаквите показатели(тия датчици по принцип са си еднакви!!!!). Остава да проверявам физическта връзка до компютъра, но и там измерих съпротивления, което значи, че верига ИМА!
ИДЕИ за последващи тестове!
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Верига има, но какъв сигнал получава компютъра - БОЖА РАБОТА!
Може няйкой кабел да е дал "на маса" или да допира други кабели с нарушена изолация т.е - аз верига си замервам, ама до къде стига сигнал - НЕЗНАМ!
Не съм я човъркал много време и не съм установил, кои са кабелите при ЕКУ-то, които свързват датчика с копютъра, но ще го НАПРАВЯ!
Един добър човек от форума има тези датчици и ще ми ги даде на добра цена, така че първо ще пробвам "просто да ги подменя" и ако НЕ работи, почвам да проверявам всички съединения от датчика до ЕКУ-то!
П.С
Ламбда сондата, която сложих вероятно работи, защото не генерира грешки! В какъв режим работи без катализатора, пак е "БОЖА РАБОТА"! Катализатор НЕ мисля да слагам, може в неговият "кожух" да се добави една надупчена тръба, която леко да "подпира"!
Може няйкой кабел да е дал "на маса" или да допира други кабели с нарушена изолация т.е - аз верига си замервам, ама до къде стига сигнал - НЕЗНАМ!
Не съм я човъркал много време и не съм установил, кои са кабелите при ЕКУ-то, които свързват датчика с копютъра, но ще го НАПРАВЯ!
Един добър човек от форума има тези датчици и ще ми ги даде на добра цена, така че първо ще пробвам "просто да ги подменя" и ако НЕ работи, почвам да проверявам всички съединения от датчика до ЕКУ-то!
П.С
Ламбда сондата, която сложих вероятно работи, защото не генерира грешки! В какъв режим работи без катализатора, пак е "БОЖА РАБОТА"! Катализатор НЕ мисля да слагам, може в неговият "кожух" да се добави една надупчена тръба, която леко да "подпира"!
Мерси за инфото. Ще го ползвам! Спазарих колата за БЕЗ пари!
В смисъл, ако стане на кола, ще дам до 1000лв, иначе ми остава за "тренировачен автомобил"!
Беше прав за дебитомера, проблем си е!
Благодарение на Миро подкарахме делкото и грешката се изчисти, но брат ми счупи темперетурният датчик, като се опита да извади клемата. После се оказа, че си е бил счупен и се е държал на 1мм пластамаса, ама нали я вземам и каквото стане. Подготвил съм се да вложа около 2 бона и мисля да я оправя изцяло!
Купето е много запазено, има една две малки ръждички, но си е с оригинални спойлери отпред отзад и на праговете!
Дано стане нещо!
В смисъл, ако стане на кола, ще дам до 1000лв, иначе ми остава за "тренировачен автомобил"!
Беше прав за дебитомера, проблем си е!
Благодарение на Миро подкарахме делкото и грешката се изчисти, но брат ми счупи темперетурният датчик, като се опита да извади клемата. После се оказа, че си е бил счупен и се е държал на 1мм пластамаса, ама нали я вземам и каквото стане. Подготвил съм се да вложа около 2 бона и мисля да я оправя изцяло!
Купето е много запазено, има една две малки ръждички, но си е с оригинални спойлери отпред отзад и на праговете!
Дано стане нещо!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: biro и 6 госта