Страница 2 от 3

Публикувано на: 24 Дек 2009 04:54
от Me4oKyX
По-добро или по-често се сменя ?!?! Разлика има малко, а и никой от Тойота не гледа да ти пести парите wink.gif Повечето пари се печелят от поддръжка и консумативи. А Тойота и всички други марки, разчитат на клиенти като теб. По Твоята логика, няма НИКЪВ смисъл от стрът бар, или от по-добри спирачки, от регулируемо окачване..... Щом тойота не ги е сложила на твойта кола - НЯМА нужда rolleyes.gif Тук определено си в грешка. Тойота може да са всякакви хубави неща, но не са buyer-friendly biggrin.gif Ти си дойната крава и познай - НЯМА да те галят, ще те ДОЯТ smile.gif Сигурно заводските дискове и накладки са по-добри от Brembo/National/EBC и Mintex, ОМР и други разни такива самозванци, дето правят спирачки......


Хора, събудете се малко! Искате мнения - получавате, после, ама това що не е така, това що е онака..... Те друго ми казват Тойота.... Като питате и получите отговор - има за какво явно! Доста хора си взеха солиден депфер и още имат здрави скоростни кутий.... Има хиляда мнения по тази тема, разисквана е, като искате ПЪЛНО инфо - търсете. Айде успех със заводските предписания laugh.gif

Публикувано на: 24 Дек 2009 14:05
от Uncle Dido
zi_zi_top написа:Щом си със 110 к.с. риска е голям
Я сега да видим една 90 к.с. королка, дето я правихме миналата година.

Значи - по-голямо турбо, кулер и чипче. малко генерацийка...
Хъм, ще сме я докарали към 150 - 160 к.с. С заводския маховик.

Риска верно е огромен. Сигурно сменя скорости на всеки шест месеца...

Публикувано на: 24 Дек 2009 14:07
от zi_zi_top
Ако си погледнал линка много ясно се вижда, че съединителя е със солиден маховик, а не с демпферен. Виждат се също така и пружините на феродовия диск.
Съвсем леко се пошегувах с колегата за конските сили, защото няма как да е със 110. Само на Авенсиса от това време този ДВГ е и с интеркулер и е 110 к.с. Съответно и Авенсиса е с демпферен маховик. След 2004 г. е вече 116 к.с. и на Корола и на Авенсис и съответно и двата модела са с демпферен маховик.
Колегата може да си провери в ToyoDiy по номера на шасито какъв му е маховика.
Колкото до "афтър маркет" частите може да си сигурен, че има различни по качество. Със сигурност има производители, чието производство не отстъпва на оригиналните части. Но оригиналните части са си едни от най-добрите варианти като качество, виж за цените (особенно в ТМ Ауто) си АБСОЛЮТНО прав.
В крайна сметка всеки сам решава по джоба си и разбиранията си как да си подържа колата!

Публикувано на: 25 Дек 2009 00:04
от kando
Ама мойта корола не е като тази, която си дал на линка ами :
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200201 ... _3101.html
Колеги честно казано аз хич не разбирам от тея работи и просто когато майстора ми каза да сабирам 1500лв реших да питам за варианти.
На този линк някой може ли да ми каже, последно моя маховик демпферен ли е или не...

А и може ли да помоля, ако някой знае да сподели какви марки съединител и маховик да гледам и къде.. ?

Благодаря предварително, колеги smile.gif

Публикувано на: 25 Дек 2009 00:42
от Toyota forever
На тази схема която си дал като потърсиш маховик ще видиш че твоята кола не е с демфер. така че не се притеснявай няма да ти излезе скъп ремонта ще минеш само с феродо, притескател и лагер.

Публикувано на: 25 Дек 2009 01:00
от kando
Къде и как го виждаш това, че не е демпфер.... че аз хич не се ориентирам :help:

Публикувано на: 25 Дек 2009 10:47
от Toyota forever
То не се вижда в този прозорец на съединтеля дето си го дал. Намира се в друг прозорец и по него не се вижда да е демфер а и съдейки по цената на частта не е демфер.

Публикувано на: 25 Дек 2009 15:13
от martod
kando написа:Къде и как го виждаш това, че не е демпфер.... че аз хич не се ориентирам :help:
Вкарай си № на рамата във ВИН-декодера и ще разбереш най точно, с какъв съединител си... :thumbsup:

Публикувано на: 25 Дек 2009 19:48
от Kiki
zi_zi_top написа: конструкторските решения на Тойота, винаги са по-добри
:thumbsup:

Публикувано на: 25 Дек 2009 21:49
от kando
Точно това правя, вкарвам номера на рамата.
Добре, това е номера на рамата ми: SB1KW28E60E004323, някой може ли да ми каже дали съединителя е демпферен или не.
Благодаря.

Публикувано на: 25 Дек 2009 22:41
от Kiki
kando написа:Точно това правя, вкарвам номера на рамата.
Добре, това е номера на рамата ми: SB1KW28E60E004323, някой може ли да ми каже дали съединителя е демпферен или не.
Благодаря.
И аз пригледах и ми се струва, че в твоя модел са се монтирали и от двата вида, защото ги дават и двата като вариант за твоя модел!

Но това е необяснимо, защото номерът на рамата е уникален и трябва да дават само този, който е сложен в определената кола. unsure.gif

Точно това е ноебяснимо. wink.gif

Публикувано на: 25 Дек 2009 22:50
от zi_zi_top
Първо искам да ти се извиня за шегичката, но явно твоята Корола ми е убягнала от вниманието като технически характеристики. Тя наистина е с по-мощния ДВГ (с интеркулер) 110 к.с. Въпреки това от каталога се вижда, че си със солиден маховик и с феродов диск с пружини.
Ако не ти е надран огледалния диск на маховика ще минеш само с нови феродов, притискателен диск и лагер. За съжаление чак когато се отвори съединителя може да се прецени кои части са със запазена работоспособност и кои трябва да се заменят задължително. Има магазини, които могат да ти доставят частите по номера на шасито, ако не смееш сам да направиш избор.

Публикувано на: 25 Дек 2009 23:48
от kando
Можеш ли да ми дадеш кординати на такъв магазин, за да се ориентирам в цените защото ми трябва известно време за да се подготвя финансово за този ремонт.
Благодаля за отделеното време smile.gif

Публикувано на: 26 Дек 2009 00:20
от zi_zi_top
За София сега се сещам за 2 такива магазина. Единият се намира на бул. "Христо Ботев" между преките ул. "Св. Св. Кирил и Методий" и "Иларион Макариополски", а другият е на бул. "Бъкстон", в кооперацията зад втората спирка на тролей №2, между преките ул. "Българска легия" и "Иван Сусанин". Успех! :thumbsup:

Публикувано на: 26 Дек 2009 17:28
от martod
По ВИН № излиза че си с обикновен маховик колега ...
Ето схемата ...http://www.japancars.ru/cat/toyota/imag ... 0584&s=0.5

А ето ти и парт № на самия маховик .....
Артикул
13405-27010- 01 11.2001 - 05.2004 1CDFTV..CDE120..UKP..(DCR,HDCR);