Страница 2 от 3

Публикувано на: 04 Дек 2009 09:08
от martod
Fido Dido написа:
От тези 99.9 %, 60% проблема е в изпълнителния цилиндър...
Искаше да кажеш, долният ляв педал... laugh.gif
Прав си, в повечето случаи при Японците, проблема е в изпълнителният цилиндър..
Проблемите с помпата са патент на Ауди (счупена пружина) и на Мерчедес (изтървали гумички) ..

lord_pz


Oк колеги,обаче кажете как малко по малко да започна да отхвърлям възможностите,та да открия какво я тормози мойта тойотка
На първо време, хвани някой приятел, да ти натиска педала на съединителя, а ти гледай през това време, дали изпълнителният цилиднър избутва достатъчно вилката на съединителя...
Трябва да има ход около 20-30 мм.Ако няма, обезвъздушаваш я и пак пробваш...

Публикувано на: 04 Дек 2009 09:45
от Alekota
при испуснали гумички би трябвало и течноста да е намаляла а при счупена пружина на горната помпа вилката няма да се движи нормално ще има много малък ход и ще спре да включва

Публикувано на: 04 Дек 2009 18:05
от lord_pz
Колеги днес пробвах дали ще тръгне на скорост(при натиснат съединител)-не тръгна!Течността беше на минимума и долях ,обаче нямах инструменти и утре ще обезвъздуша.Няма течове от никъде.При превключване се чува метален звук от control cabel и там има луфтове.а след днеска забелязах,че и на скорост малко шава лоста.Също така утре ще купя dexron 2 да не би да е пресъхнала кутията. Това резервоарче само за съединителя ли е-доста е кафява те4ността,а в другото вдясно от него е жълта?Ми тва е ако някои се сеща нещо да пише :thumbsup:

Публикувано на: 04 Дек 2009 18:47
от Uncle Dido
Едното казанче е за спирачките, другото за съединителя. Щом ти е кафява течността по-добре я смени цялата, явно е доста стара вече. Мисля, че на капачката пише каква течност да използваш ДОТ 3 или ДОТ 4.

При изстървали гумички на помпата загуба на течност няма, липсва налягане. Когато гумичките на цилиндъра свършат, тогава има теч.

Публикувано на: 04 Дек 2009 19:05
от lord_pz
Значи източвам течността и разглабям цилиндъра,оглеждам гумичките и ако са зле ги заменям.Течността с помпане ли да я източа?

Публикувано на: 04 Дек 2009 19:37
от Alekota
не само гумичките и самия цилиндър огледай ако и той е надран сам вече става трудно

Публикувано на: 05 Дек 2009 11:26
от Wolfcho
Съедин. ти е саморегул. така, че къде отделя е божа(японска) работа. Виж си гумичките на горната и долната помпа на съединителя дали не са износени, виж имаш ли течност вътре и освен ако скоро си ги барал и да не си обезвъздушил. Клапанчето се намира доло пред радиатора към средата по от дясно.

П.С. Майко трябва да пия кафета преди да пиша мнения happy.gif biggrin.gif

Публикувано на: 06 Дек 2009 11:39
от ceko26
Иди при опитен майстор с няколко натискания може приблизително да ти каже какво да се сменя.Шанса да са гумички е много малък, а и лесно се разбира.Не пречи да си ги смениш ако ти се занимава.
Може да е от:
-неподходящо масло
-износени синхронизатори
-износен съединител
-луфтове по скоростния ЛОСТ
-луфтове в скоростната кутия

Публикувано на: 06 Дек 2009 20:01
от lord_pz
Днес почистих и свалих цилиндрите,гумичките бяха ОК.Утре слагам течност и пробвам :thumbsup:

Публикувано на: 07 Дек 2009 21:23
от KingSteve
Здравейте колеги. Ще използвам темата да споделя и моя проблем. От около година откакто карам Авенсиса имам проблеми със съединителя и досега никой не е намерил решение. Симптоми - тресе се предницата при потегляне. Първият майстор каза кофти съединител макар, че отлепяше по средата точно. Смених съединител, притискател и аксиалния лагер//стария не беше износен докрай и не приплъзваше. Ефект - нулев. Колата потегляше по абсолютно същия начин. Отлепя точно по средата на педала но хода на полусъединител е съвсем малък и понякога зацепва изведнъж дори и да задържа педала средно положение при което предницата притриса. Смених течността в системата помпа-цилиндър - отново никаква промяна. Смених тампони на предните носачи (така ме посъветва др. майстор) и от това не е. При потегляне двигателя се разхождаше в двигателния отсек. Смених тампони на двигател. Нещата се подобриха. В момента на студено всичко е почти нормално. След около час каране градско ходът на полусъединител отново намалява, започва тресене при потегляне и особено по баир нагоре. Случи се дори като я изрежа и гумите са свирият на интервали в синхрон с подскачането на предницата. Нямам загуба на течност. Цилиндъра се движи видимо плавно при бавно натискане на педала но дали е така всеки път? Нямам други идеи освен дефект в помпата или цилиндъра. Ако някой е имал подобен проблем моля споделете. :help:

Публикувано на: 07 Дек 2009 22:17
от Kiki
lord_pz написа:Днес почистих и свалих цилиндрите,гумичките бяха ОК.Утре слагам течност и пробвам :thumbsup:
Като си свалил и разглобил цилиндърчето, смени и гумичките, защото ти се виждат ОК, ама няма начин да не са поизносени и ако ги сложиш пак тях, може след известно време да се наложи пак да разглобяваш. wink.gif

Публикувано на: 07 Дек 2009 23:37
от lord_pz
Счупих пружинката без да искам rolleyes.gif ,беше се разяла.В ремонтните комплекти има ли и пружинка или цяла помпа трябва?

Публикувано на: 08 Дек 2009 10:11
от Vokil
lord_pz Немери си някаква подобна пружина не е страшно ако е малко по-твърда и послушай кики за гумичките.


KingSteve Вероятно няма да ти се чува това което казвам но имаш за смяна комплект съединител или ако си пазиш стария притискател и лагера можеш да ги комбинираш с едно ново феродо ама да не е валео :)

Публикувано на: 08 Дек 2009 11:28
от desotodorov
Ама той колегата го е сменил, и проблема не е отстранен, което на мен ми се струва твърде странно, дали е възможно, новия съединител да не е качествен...но пък да прави същото като стария - вероятността е много малка според мен. Аз бих сменил и помпите - мисля че са около 150-200лв двете.

Публикувано на: 08 Дек 2009 12:18
от CECO
KingSteve написа:Здравейте колеги. Ще използвам темата да споделя и моя проблем. От около година откакто карам Авенсиса имам проблеми със съединителя и досега никой не е намерил решение. Симптоми - тресе се предницата при потегляне. Първият майстор каза кофти съединител макар, че отлепяше по средата точно. Смених съединител, притискател и аксиалния лагер//стария не беше износен докрай и не приплъзваше. Ефект - нулев. Колата потегляше по абсолютно същия начин. Отлепя точно по средата на педала но хода на полусъединител е съвсем малък и понякога зацепва изведнъж дори и да задържа педала средно положение при което предницата притриса. Смених течността в системата помпа-цилиндър - отново никаква промяна. Смених тампони на предните носачи (така ме посъветва др. майстор) и от това не е. При потегляне двигателя се разхождаше в двигателния отсек. Смених тампони на двигател. Нещата се подобриха. В момента на студено всичко е почти нормално. След около час каране градско ходът на полусъединител отново намалява, започва тресене при потегляне и особено по баир нагоре. Случи се дори като я изрежа и гумите са свирият на интервали в синхрон с подскачането на предницата. Нямам загуба на течност. Цилиндъра се движи видимо плавно при бавно натискане на педала но дали е така всеки път? Нямам други идеи освен дефект в помпата или цилиндъра. Ако някой е имал подобен проблем моля споделете. :help:
.здравейте на всички!моят проблем е 1:1 все едно аз съм го писал това,смених съединителя понеже придърпваше и тресеше при условие ,че и предишният беше почти нов-след смяната всичко си е както трябва,но така изкара 2год. и сега е по същия начин ако някой има някакво предложение ще бъда благодарен :thumbsup: лятото мисля да си поръчам нов съединител от Англия и ако това не помогне вече не знам/едни майстори казаха ,че може да е от фалшив съединител/ TOYOTA AVENSIS 1.6 1999 иначе колицата е перфектна :thumbsup: