Страница 2 от 3

Публикувано на: 17 Ное 2009 23:37
от NEXUS
Troshko написа:
Fido Dido написа:И на мен...Като говидах и лиги ми потекоха, ама айде да не спамим темата... biggrin.gif
Аиде,

спамер си и спамер ще си останеш laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Хайде стана лаф-муабета :censored:

Публикувано на: 18 Ное 2009 08:24
от Troshko
doggyboy написа:Току що гледам данни за мотора и ми излиза за 4агеу 130 коня mellow.gif
Както и да е,ще опъваме конете нагоре biggrin.gif ,сега са разпуснати,събота и неделя ще прескоча до една морга в която имаше преден капак за такава пущина,ще издирвам евентуално 2 здрави калника и страничните габарити на колата,че са селско затапени mad.gif
Ще се търсят евентуално задни стопове,може би оригинален шпер
пп.Трошко ще се чуем за таблото
пп2.Бубе много каталясах днес от радост и се прибрах че утре тряя заработвам за проекта laugh.gif
Мисля си ,че си се объркал за капак (но ходи виж може да ти върже).
За калници и габарити мисля ,че вероятноста за намиране е приблизително равна на нула wink.gif

Какво значи "може би оригинален шпер" в момета с какво е ??


п.с ХАХАХАХАХАХА и не си променяй мнението ,не си се объркал, Белчилов, Трошко ,Тиби.Б все са една персона laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Имам още две личности ама след 2-рата ракия laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 18 Ное 2009 10:31
от rudolf
Troshko написа:
doggyboy написа:Току що гледам данни за мотора и ми излиза за 4агеу 130 коня mellow.gif
Както и да е,ще опъваме конете нагоре biggrin.gif ,сега са разпуснати,събота и неделя ще прескоча до една морга в която имаше преден капак за такава пущина,ще издирвам евентуално 2 здрави калника и страничните габарити на колата,че са селско затапени mad.gif
Ще се търсят евентуално задни стопове,може би оригинален шпер
пп.Трошко ще се чуем за таблото
пп2.Бубе много каталясах днес от радост и се прибрах че утре тряя заработвам за проекта laugh.gif
Мисля си ,че си се объркал за капак (но ходи виж може да ти върже).
За калници и габарити мисля ,че вероятноста за намиране е приблизително равна на нула wink.gif

Какво значи "може би оригинален шпер" в момета с какво е ??


п.с ХАХАХАХАХАХА и не си променяй мнението ,не си се объркал, Белчилов, Трошко ,Тиби.Б все са една персона laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Имам още две личности ама след 2-рата ракия laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
имам подозрения,че ще ходи да гледа капак на корола труено,,,от по новия модел с предно предаване(най вероятно бялата),,,имам спомен за един колега от морето,дето лапна бързо бързо една такава, и после че чудеше какво да я прави,,,че жена му не искала да я кара laugh.gif

Публикувано на: 18 Ное 2009 10:55
от levin86
тва новотo АЕ111 се води Левин до колкото знам,нямало Труено от новите купета.... :thumbsup:

doggyboy честито брато!!! Съветвам те преди да почнеш да я правиш да я видиш какво ще каже колата, т.е виж матора и скоростното Уредче дали са наред, провери LSD-то как е,виж дали купето няма ражди по обшивките и особено отзад на ботушите и отпред под калниците и на предните 2 колони на прозореца(ако е седяла само в гараж може да си уцелил бонуса но виж купето задължително)

Публикувано на: 18 Ное 2009 12:09
от doggyboy
За друга морга става въпрос,в която съм ходил преди година и имаше капак точно за труено ае86,относно бялата ае91 тя пак беше моя ама вече се кара в пловдив
Ще кача снимки на купето като го оголя,така или иначе цялата отива за бластиране smile.gif

Публикувано на: 18 Ное 2009 14:34
от cj
Айде честито на печелившите! :) Да си я караш със здраве!

Публикувано на: 18 Ное 2009 23:29
от NEXUS
cj написа:Айде честито на печелившите! :) Да си я караш със здраве!
Ако помогнете сас знание ти и bad_dog ще е далече по лесно.А и колата си стува(поне аз така мисля).На мене много ми помогнахте и не сам го забравил. :thumbsup:

Публикувано на: 19 Ное 2009 07:45
от b_d
NEXUS написа:
cj написа:Айде честито на печелившите! :) Да си я караш със здраве!
Ако помогнете сас знание ти и bad_dog ще е далече по лесно.А и колата си стува(поне аз така мисля).На мене много ми помогнахте и не сам го забравил. :thumbsup:
Съни,

много ясно, че ще помагаме!

Публикувано на: 19 Ное 2009 18:44
от cj
NEXUS написа:
cj написа:Айде честито на печелившите! :) Да си я караш със здраве!
Ако помогнете сас знание ти и bad_dog ще е далече по лесно.А и колата си стува(поне аз така мисля).На мене много ми помогнахте и не сам го забравил. :thumbsup:
е как иначе! tongue.gif Мен лично труенотата ме кефят повече от левин, много ще се радвам ако съживим едно wink.gif

Публикувано на: 20 Ное 2009 07:40
от doggyboy
Благодаря за подкрепата от всички ви,тая седмица свършвам с колата на един комшия и от другата започвам разглобяването и,поне тая година ако успея да бластирам и подсиля купето,да остане накрая мотора,че за него ми се въртят доста идеи,ама да видим на коя ще се спра rolleyes.gif
Ако можете да помогнете с инфо кой диф е по добре да се сложи,че тази няма,гледах в ибей 2 варианта,единия си е оригиналния,другия е 2 уей на трд,не ги разбирам кой знае колко затва питам

пп.Наистина ако може да се обединят темите в една от някой от модовете ще е добре че станах разноглед biggrin.gif
Изображение Ей тва искам да постигна като оптика,само се замислям и за йероглифите от Инициал ди
laugh.gif

Публикувано на: 20 Ное 2009 09:17
от rudolf
doggyboy написа:Ако можете да помогнете с инфо кой диф е по добре да се сложи,че тази няма,гледах в ибей 2 варианта,единия си е оригиналния,другия е 2 уей на трд,не ги разбирам кой знае колко затва питам
мисля че би получил най точни съвети,и колата би ти доставила най голямо удоволствие,ако на този етап, решиш какъв стил на каране харесваш,,къде ще я караш,колко често ще я караш.,,,естествено ,че след време-когато колата е готова,ще се окаже,че желанията са ти се посменили,,,но все пак автомобила,ще бъде най близо до тях.
повечето неща профилизират автомобила,а сега е момента да кажеш към какво...

Публикувано на: 20 Ное 2009 13:33
от levin86
тоя дифф на TRD 2way не е хич евтин, освен тва е много силен/рязък и ако мислиш, че ще можеш да караш от самото начало с него го вземи защото е и много здрав освен че е скъп :)

но аз лично ти препоръчвам да си сложиш оригинален отначало, защото поддръжката не излиза много скъпо(дискове,лагери и масло под 1000лв) и също така той си върши доста добра работа ако няма да правиш двигатела над 200коня...т.е ако го правиш примерно с 20V мотора с оригиналния дифф си идеален, но ако ше го правиш с турбо или компресор или с някоя 10000rpm механчна разпилка по-добре според мен е по-якия дифф на TRD :thumbsup:

http://www.technotoytuning.com/productdetail.php?p=476

ето това са дисковете за оригиналния дифф :)

http://www.technotoytuning.com/productdetail.php?p=840

ето направо друг вариант за дифф на KAAZ, мисля че и той се пада
2way(този е цял дифф,докато предишното са само дисковете)

Публикувано на: 21 Ное 2009 08:16
от doggyboy
Най-вероятно ще мина на стандартния засега,всичко зависи от финансите.Купето няма да ме събори,отколкото търсенето на части и 20 клапановата глава,щото честно казано тая не ща да я развалям с турбо,една ламя вече си имам biggrin.gifНо всичко зависи от финала какво ще ми щукне :whistle:

Публикувано на: 23 Ное 2009 08:11
от b_d
защо искаш 20в глава.

Публикувано на: 23 Ное 2009 08:47
от rudolf
bad_dog написа:защо искаш 20в глава.
имам подозрение,че няма как да се е возил в 20в и в 16в--ае-та и разликата в конете на книга му се струва голяма...предполагам си мисли ,че ще мине само с глава??