Страница 2 от 2
Публикувано на: 25 Окт 2009 15:01
от diver
MX5 написа:slowtraveler написа:С тази тема форума започна да прилича на типично руските форуми...
Там съвсем редовно срещаш подобни теми...
От рода - как да си изключа принудително пръскалките на фаровете, или пък как да си прекъсна дневните светлини, които производителя ми е сложил за добро....
Що се правите на по-умни от японците не мога да разбера....

Или имаше тука една още по-яка тема от сорта "как да спра онова дето пищи, ако не си сложа колана"
..... ами бай Ганьо, просто си слагаш колана и ще спре да пищи

Навремето на едно мноо модерно волво, един го беше сложил и после отрязал, да не му пречи....
Публикувано на: 25 Окт 2009 21:40
от El Camino
MX5 написа:
Хехе, така е на MX5 - ама там нали тегло се пести, че трябва да е лека. И мойта е така. Но там има интересно решение за зимата - сваляш гюрука, слагаш една топла шапка, надуваш парното до край и е супер мания ...
Аз днес се зацементирах в миатата - сложих и хардтопа. Уж временно, ама ми омръзна да джегъртя стъглата сутрин и да рина сняг. Готиното с него е, че отзад стъклото е цяло и става много светло и прегледно вътре.
Бтв. за една седмица пристигна от Япония торсена, вчера го сложихме, днес го тествах - работи

Публикувано на: 25 Окт 2009 21:42
от El Camino
diver написа:Светъл ум, беше решил проблема, като залепи средните духалки, със сребристо тиксо...На бас, че друг не се е сетил за подобно кирилизиране...
На брат на октавиата климатика (или климатроник) няма студена духалка по средата и точно ми стига въздуха, нервите, търпението и толерантността към издънки на автомобилостроенето да ме закара от летището до нас. ТРАГЕДИЯ невероятна да ти духат топло в носа!
Публикувано на: 25 Окт 2009 23:17
от Bass_Man
El Camino написа:....................ТРАГЕДИЯ невероятна да ти духат топло в носа!
И в очите !

Публикувано на: 26 Окт 2009 20:13
от mafiota
Bass_Man написа:El Camino написа:....................ТРАГЕДИЯ невероятна да ти духат топло в носа!
И в очите !

не е задължитлно да си насочвате средната духалка към лицето, може към ръцете, или към тялото. На мен например ми е много приятно да речем на къси разстояния при студено време да вее жега навсякъде

Публикувано на: 26 Окт 2009 20:28
от DanielzZz
Аз на NISMO-то мога да си го регулирам

Публикувано на: 27 Окт 2009 10:58
от kofarata
на селиките духа студено по средата. връткаш врътката в затворено положение и спира да духа. най-ме кефи обаче, че има и духалка за топки точно под волана.. връткаш на ляво за лява топка, на дясно за дясна топка в зависимост от наклона на .. сещате се laugh.gif
Публикувано на: 27 Окт 2009 11:38
от desotodorov
kofarata написа:... най-ме кефи обаче, че има и духалка за топки точно под волана.. връткаш на ляво за лява топка, на дясно за дясна топка в зависимост от наклона на .. сещате се laugh.gif
Това пък кой не си го сложи в подписа, те на...супер laugh.gif
Публикувано на: 27 Окт 2009 15:26
от El Camino
mafiota написа:Bass_Man написа:El Camino написа:....................ТРАГЕДИЯ невероятна да ти духат топло в носа!
И в очите !

не е задължитлно да си насочвате средната духалка към лицето, може към ръцете, или към тялото. На мен например ми е много приятно да речем на къси разстояния при студено време да вее жега навсякъде

0
e az nali pisah, 4e za takiwa kato teb e lqwoto polojenie,demek sredni duhalki. Togawa i da iska6 nema studeno.
Публикувано на: 28 Окт 2009 22:14
от Caesar
Vokil написа:Сваляш духалките и сменяш дунапренчето което уплътнява клапите,малко пипкава работа ама аз от второто кроене на дунапренчето успях

Дунапренче взех от кутия с шестограми ,беше сложено вътре за да не дрънкат в капака

OK, ама как се свалят духалките, че да сменя дунапренчето и т.н.
Публикувано на: 28 Окт 2009 23:30
от El Camino
Caesar написа:Vokil написа:Сваляш духалките и сменяш дунапренчето което уплътнява клапите,малко пипкава работа ама аз от второто кроене на дунапренчето успях

Дунапренче взех от кутия с шестограми ,беше сложено вътре за да не дрънкат в капака

OK, ама как се свалят духалките, че да сменя дунапренчето и т.н.
Баси хора, тук някакво болнично отделение ли е biggrin.gif
Обяснете защо просто не врътнете врътката в последните две положения - там си духа "ЖЕГА"?

laugh.gif
Публикувано на: 01 Ное 2009 11:57
от sveto2000
zashto vi e da duha toplo breot tam vliza svej vazduh,verno e 4e kato se ka4ich v studena kola si e dobre,no parnoto zagriava mnogo barzo taka 4e pri dalak pat e po dobre svej vazduh,ina4e ti stava zle

Публикувано на: 02 Ное 2009 18:43
от mafiota
sveto2000 написа:zashto vi e da duha toplo breot tam vliza svej vazduh,verno e 4e kato se ka4ich v studena kola si e dobre,no parnoto zagriava mnogo barzo taka 4e pri dalak pat e po dobre svej vazduh,ina4e ti stava zle

на -15 ...-20 градуса не бих изкал да ме усвежава студеният въздух..
Публикувано на: 02 Ное 2009 20:55
от El Camino
mafiota написа:sveto2000 написа:zashto vi e da duha toplo breot tam vliza svej vazduh,verno e 4e kato se ka4ich v studena kola si e dobre,no parnoto zagriava mnogo barzo taka 4e pri dalak pat e po dobre svej vazduh,ina4e ti stava zle

на -15 ...-20 градуса не бих изкал да ме усвежава студеният въздух..
На -15 ще ви духа през тези духалки?
При влизане в колата в студено време парното се пуска първо на прозорците (или може да карате със запотени?!), после като се затопли се пуска в краката (на старите тойоти степен HOT) за да стопли долу студения въздух.
Никога, ама никога не съм пускал от средните духалки в колата. Поради каква причина някой, ще иска при качване в колата веднага да почне да му духа от средните духалки топло? И колко време?
Сложете едно фолио да го запечатате и труднете на дълъг път - от къде ще ви идва свежия въздух? Колко ще изкарате на ЖЕГА?
Както и да е, писах вече - тая степен дето при минус 20 от средните духа топло я има вградена. Идея си нямам и толкова теми за тия духалки защо се пускат всяка година

biggrin.gif
Публикувано на: 02 Ное 2009 21:53
от Uncle Dido
El Camino, заради нервите -
П.П. Няма смисъл....