Публикувано на: 20 Окт 2009 03:02
Моя съвет е не се залъгваи със никакви секвецеиони шифтери ,истинските са не случаино нечовешки скъпи.Най-евтинта дето съм виждал е на Супра/Скайлаин HK$ za $25k ,примерно за Ево-то на Алекс проверявах и излезна цена од $50к+ ,тои си сложи некво менте там дето само му прави проблеми.burner написа:Не че няма достатъчно потенциал в колата, но няма да го развием със сигурност поне като за начало. Знаеш добре че от един момент нататък изкарването на мощността от двигателя е най-малкия проблем. Диференциали, полуоски, окачване, спирачки ... последните крачки до момента една кола да стане конкурентна на най-добрите най-често струват повече от целия проект до тогава.
Засега ще се придържаме към лимита на трансмисията и спирачките ... ест. говорим с дог или синхро close ratio, lsd на предния диф и качествени дискове с феродо дс3000 накладки ..... Направо ми текът лигите на биг брейкс кита на AP Racing ама засега нищо такова не и виждам в хороскопа на колата
По-скоро ще се отпуснем на sequential shifter ако има , и ако се намери дог кутия де.
Ае гледам стейдж 3-4 некви керамики .... ужкем до 350 кончета и колко си там нютона, да вервам ли че ще се размина без двудисков съединител?
ПС: Утре ще видя точно какви са скоростите. Гледам из нета Е151F дават за таз кола ама за по-сигурно ще погледна.
Амбриажа аз ги виждам нещата така ,ако не е многодисков е много по-вероятно да почупиш трансмисиата при яко потегляне - така че ефтините неща излизат ....