Страница 2 от 2
Публикувано на: 10 Окт 2009 08:56
от aad
MITSUBOSHI неееееееее.знаете ли на колко се сменя ремъка на новите ситроени-на 250000км.аз все още не мога да повярвам.за цената на ремъка не е показател за качество.намери си гейтс дайко сменяй си ролките всичко на 60000 и си пей.иначе трябва да имаш телефон на пътна помощ подръка

Публикувано на: 10 Окт 2009 09:02
от poli
Добре какво като струва 35лв?
Аз купих агренажна ролка от ТМ за 150лв. в кутията беше Koyo,отидох при един познат с магазин и сравних двете ролки и не намерих никаква разлика,а неговата струваше 45лв.
Публикувано на: 10 Окт 2009 09:46
от chaval
poli написа:Добре какво като струва 35лв?
Аз купих агренажна ролка от ТМ за 150лв. в кутията беше Koyo,отидох при един познат с магазин и сравних двете ролки и не намерих никаква разлика,а неговата струваше 45лв.
Същото ми се сслучи с два лагера НСК за по 150лв. от ТМ. Когато отидох при един пич (мисла че е вносител) същите ги продаваше за по 70лв. и ми сподели, че ТМ често го търсат за такива лагери!!!
Публикувано на: 12 Окт 2009 10:57
от kofarata
Инфо за Митсуба -
http://www.mitsubabelts.com/ - Тайланд

Публикувано на: 18 Окт 2009 12:34
от mich
"намери си гейтс дайко сменяй "
Колега в магазините разликата между двете фирми в цената (спецялно за моята Корола)осезаема !!!
На "Дайко"ремъка е 64лв. а "Гейтс" е 147 лв.прави си извода
оригинални части :-)
Публикувано на: 11 Дек 2009 09:15
от twism
diver написа:Баце, на 35лв по-добре си карай със стария... той щом изкарал 100000 ще изкара още толкоз... ролки също не трябва да сменяш. Маслото вероятно може само да го доливаш. Профилактично....Филтри по-хубави от оргиналните няма затова не ги пипай и тях.
Защо си мислите, че като дадете повече пари ще вземете нещо по-добро или "оригинално".
Карам с такъв ремък вече 50000 км. без никакви проблеми.
Ролките си ги взех от същия магазин като за всичко платих 110 лв.
Не мисля, че за кола на 10 - 11 години си струва да с правят излишни разходи и изхвърляния.
Също така карам със свещи ACdelco, двуелектродни 4,50 лв. бройката. Никакви проблеми. Преди това карах с Denso - същата работа но тройна цена.
Не си давайте парите за глупости
Публикувано на: 11 Дек 2009 09:23
от Georgimitrovich
laugh.gif То по тая логика дай и тоалетна хартия да не си купуваме, щотото така или иначе ще си переме гащите laugh.gif
Публикувано на: 11 Дек 2009 09:32
от desotodorov
Е не правиш вярно аналогията - свещите и по 2.50 да са ти - все ще работи двигателя - поне докато са нови, ама 200лв инвестиция за хубави ремък и ролки (д*ба написах рокли, ама се поправих

) на 60 000 - 80 000км, за които да си спокоен си заслужават...щото съм минал през ремонт вследстиве на несменена ролка - не си заслужава спестените 50 лв на фона на 1000-1200 за ремонта, който ако не си попаднал на "майстУр" може и да иска replay

.
Аз откакто карам активно - т.е. 7 години някъде, само Dayco ремъци съм слагал и не съм имал проблеми, ама пък следващия път ще сложа Gates, щом пък по-добри и по-скъпи са...а иначе - съм 100% на същото мнение - за над 10 годишна кола кОпуване на "най-доброто" си е чисто разточителство...
Re: оригинални части :-)
Публикувано на: 11 Дек 2009 09:46
от diver
twism написа:diver написа:Баце, на 35лв по-добре си карай със стария... той щом изкарал 100000 ще изкара още толкоз... ролки също не трябва да сменяш. Маслото вероятно може само да го доливаш. Профилактично....Филтри по-хубави от оргиналните няма затова не ги пипай и тях.
Защо си мислите, че като дадете повече пари ще вземете нещо по-добро или "оригинално".
Карам с такъв ремък вече 50000 км. без никакви проблеми.
Ролките си ги взех от същия магазин като за всичко платих 110 лв.
Не мисля, че за кола на 10 - 11 години си струва да с правят излишни разходи и изхвърляния.
Също така карам със свещи ACdelco, двуелектродни 4,50 лв. бройката. Никакви проблеми. Преди това карах с Denso - същата работа но тройна цена.
Не си давайте парите за глупости
Очевидно си схванал сарказма на горното. Преди години на един дизелов мерцедес, сложих подгряващи свещи за 12лв, щото ме мързеше да отида да взема беру за 30, след което правих ремонт на двигателя на стойност над 2000лв...3 от петте се бяха заварили в бренерите дето са по 250 кинта парчето...Та колега в резюме - евтиното винаги излиза скъпо...
Публикувано на: 11 Дек 2009 09:46
от max-2
И аз съм кОпувал Dayco преди, ама ми се струва, че са много еластични-все им трябва обтягане през два месеца иначе започват да плачат laugh.gif