Страница 2 от 2

Публикувано на: 16 Юни 2009 17:51
от Wolfcho
A moje li da e ot razhlabenite lostcheta, v smisul takuv te dosta se razhojdat kakto ilosta kogato ne go durja. Moje li samo da sa se razhlabili i kato natiskam spirachkata rqzko ot tejesta da se izmestvat nqkak.

Публикувано на: 16 Юни 2009 19:12
от slowtraveler
Те лостчетата не са се разхлабили, а са се износили шарнирите, които предават усилието.
Това, което си помислих е - поради износване на шарнирите и при преместване на ск.кутия под някакво въздействие, да не можеш реално да дадеш правилната команда към ск.кутия.
Обикновено ръчката има упори, които и ограничават движението, и тези упори позволяват по-голям диапазон движение, отколкото скоростната кутия. Но когато шарнирите са износени и лоста не е бил регулиран идеално, е възможно дръжката да опира в упора, а ти все пак да не можеш да подадеш правилната команда.
Точно в такъв случай съм пре-регулирал лостчетата, за да не може дръжката в нито едно положение да достигне до упора...
Иначе причината може и да е друга, но това е най-лесния за отстраняване, и най-евтиния (можеш сам да си го направиш безплатно) причинител, и не е лошо да започнеш от него - нищо не губиш, а поне ще разбереш дали това е причината... :thumbsup:

Публикувано на: 16 Юни 2009 19:28
от Wolfcho
Ахамще опитам, благодаря.

Публикувано на: 20 Юни 2009 13:49
от beri1
Връската между скоростната кутия и лоста за превключване е с жила.

Публикувано на: 20 Юни 2009 14:41
от Wolfcho
Az kakvoto vidqh, pone ot vunshnata chast vsi4ko e lostcheta i t.n. jila nqma... Za vutre v kutiqta neznam.