Страница 2 от 3
Публикувано на: 04 Юни 2009 23:48
от langusta84
Публикувано на: 05 Юни 2009 00:03
от langusta84
и ако това е така 1л-35лв от тази добавка означава че при положение че колата ми гори 10 л газ на 100км (което се надявам да е най лошият вариант) аз ще трябва на 10 000км да давам по 35 лв.Ако си взема 5 л на 10 000 км ще ми е по малко.Вие как мислите не е чак толкова зле 35лв-10000 км.
Въпрос: Някой има ли такава система и какво мисли за нея?Това което пишат хората от фобос вярно ли е или не?
Публикувано на: 05 Юни 2009 14:38
от Zero`Cool
Колега наскоро ми се наложи да ремонтирам Авенсис със 1ZZ мотор сменях и клапани - комплекта клапани струваше около 250 лева а комплекта гумички за клапаните около 50. Дано съм помогнал, аз въобще не се замислям за газ направо като се опарича малко и слагам, ще слагам АС казаха ми че били хубави ... а и цената е много приемлива ... 1100лв ... има и по-евтини ама ми казаха, че те не ставали ...
Публикувано на: 06 Юни 2009 09:01
от langusta84
благодаря ти колега инфото за цената на клапаните и гумичките е мн полезно за мен.

Тези АС са полски а аз май искам италианско.А какво ще кажеш за този лубрикат заслужава ли си да дам още 130 лв от горе.Какво бихте ме посъветвали колеги.Някой имал ли наблюдения и слагал ли си е такава система???
Публикувано на: 10 Юни 2009 12:37
от MON4O
Интересно ми е дали има някой на който да му работи добре колата на двигател 1.8 vvti , понеже искам да си купя авенсис с този двигател, но ако не става да му се сложи газово, май 6те предпо4ета дизела D4D.
Мерси предварително за отговора.
Публикувано на: 14 Юли 2009 16:24
от nasko26
Колега аз съм със сащия авенсис и съм с газов инжекцион ФОБОС.Имам сложена система за омасляване на клапананите и вече 35000км. карам без проблем.Засега съм много доволен ,единствено на 15000км. сменям газовите филтри и доливам масло в тубичката/35лв. литара/
Публикувано на: 14 Авг 2009 20:28
от Capo_69
nasko26 написа:Колега аз съм със сащия авенсис и съм с газов инжекцион ФОБОС.Имам сложена система за омасляване на клапананите и вече 35000км. карам без проблем.Засега съм много доволен ,единствено на 15000км. сменям газовите филтри и доливам масло в тубичката/35лв. литара/
И аз съм с Авенсис 1.8 2004г
На 80 000км сложих газова Изи Джет.
Върви супер 8л газ смесено
Карам сериозно 160км/ч, не в града.
За сега се държи супер колата и няма допълнителни системи за "омасляване".
Сега сам на 135 000км. и не зная колко още ще издържи.
Но и на мен ми казаха, че ремонта на клапаните ще ми струва около 500лв.
Сменят се клапани и се райбероват, също се и променя ъгъла на клапана за да не прегаря повече.
Веднъж правиш ремонта и за напред си ОК.
Нооооо, наблюденията ми са че колата гори много масло.
Винаги е била така. От първите километри.
Оригиналното масло е 5-40, но аз след 30 000км я подкарах с 0-40 Арал.
По-сам доволен от Арал.
Та гори колата 1л на 2000км.
Доливам си и си карам.
Дали ще е от гумички на клапани или друго не зная.
Може би ако сменя на 5-40 ще спре да гори, но наблюденията ми са че с 0-40 върви двигателя по-добре.
Публикувано на: 16 Сеп 2009 18:47
от mariooo1
Колеги,изчетох доста мнения ''за''газта и 'против' нея.Аз карам VVT-I 2001 и мисля скоро да си монтирам ГИ Ланди Ренцо.Защо ЛАНДИ ами само те имат газови дюзи които са малко по- шумни, но са истински ГИ другите марки ГИ имат газови клапанчета,а това е доста важно за нас желaeщите ГИ.Относно прегарянето на клапаните сам запитал дистрибутора на ЛР и той ми отговори че няма проблеми.Има доста мнения по този въпрос и в нашия клуб няколко по-смели колеги карат с ГИ VVT-I и нямат проблеми 60000-80000км.и повече само едно мнение имаше някаде че имал проблеми.Относно паричното изражение газ-бензин няма две мнения след 80000-90000км.всеки е на коня с минимум 5000лв. колко и да му е икономична колата на бензин.Дано на някой съм бил полезен във вземането на решение.
Публикувано на: 23 Ное 2009 11:19
от nasko26
Според мен ако си сложиш читав газов инжекцион на този двигател няма да имаш никакъв проблем.Аз съм муслажил газов инжекцион на ФОБОС с допълнителна система за омасляване на клапаните и съм много доволен от тях.С тази допълнителна система за омасляване хората от техния сервиз ми гарантират,че няма да имам проблем с изгаряне на клапаните.
Публикувано на: 23 Ное 2009 12:55
от slowtraveler
Сравних разхода на аналог на моята кола (2.0/147к.с), работеща с ГИ....
Сумарния разход (бензин+LPG) излиза около 14лв/100км.
Данните за разхода в 'л' взех от sprinmonitor, а цените на горивата - усреднени БГ...
Разхода ми на бензин без жалене, около 80/20% градско/извънградско ми е в порядъка на 16лв/100км..
Т.е. печалбата е 2лв/100км, което на 100х.км си е 2х.лв, колкото е цената на ГИ
Да приемем, че аз съм карал икономично, а колегата с LPG - не и печалбата е 3лв/100км.
Така след 100х.км ще съм на 1000лв печалба, като част от нея ще е загубена заради поддръжката на допълнителната система (газови филтри, навярно по-честа смяна на свещи и т.н.)...
Е - и ще имам кола, която е експлоатирана с неподходящо гориво (защо ли производителите обикновено слагат друга глава на моделите, пригодени за газ?)....
Не знам дали излиза наистина толкова ефективна сметката от монтаж на ГИ (при простото газово нямаш сериозна първоначална инвестиция, но пък проблемите после са ти доста повече)

Публикувано на: 23 Ное 2009 21:21
от mafiota
slowtraveler написа:
..............................................................................
Не знам дали излиза наистина толкова ефективна сметката от монтаж на ГИ (при простото газово нямаш сериозна първоначална инвестиция,
но пък проблемите после са ти доста повече)

Няма такива работи!!!
Вече 10 000км. от както имам карината проблеми с газовата никакви! Всъщност предният собственик я е сложил преди 40 000км., смея да кажа , че дори и филтър на газовия клапън не е сменян, а колата се държи съвсем нормално!
Само като я взех малко профилактика на изпарителя направих, и почистих клапъна за празният ход. Най-ценното при тези двигатели е , че дори и да гръмне (което не ми се е случвало) няма какво да се повреди. Дебитомера не е като на VAG-групата. Наскро сложих и ТАП, с което смятам, че малко или много ще се облекчи работата на клапъните.
Всичко е до прецизноста на монтажа.
Публикувано на: 08 Яну 2010 11:05
от armeikov
Темата я разгледах накратко на друго място..... копирам - "Карам РАВ4 2003 г. 150 коня. Преди 7 месеца поставих газов инжекцион STAG 300. До сега съм навъртял 30 000 км и нямам никакъв проблем. Разходът ми на газ е малко над 10л на 100 км. без значение от начина на шофиране. Важното е газовите дюзи на ежекторът да отговарят на мощността. За 150 коня трябва да са 2.4-2.6 мм. (определят се според мощността на един цилиндър). При мен бяха поставили 2мм и се наложи да ги разпробия. Даже колата стана по икономична. Също е важно да ти е правилно настроен компютърът на газовият инжекцион. След монтажът на СТАГА, майсторът не ми беше настроил този компютър и постоянно ми светеше лапмата за грешка в двигателят ЧЕК. Поиграх си, докато оправя "картата" Газ - бензин" (това са графиките за впръскване на гориво ГАЗ и гориво бензин. Двете трябва да съвпадат). "
Система за омасляване клапани
Публикувано на: 31 Мар 2011 15:21
от hohooo
Ако желаете Система за омасляване клапани:
Цена: 30лв.
Публикувано на: 31 Мар 2011 18:07
от Bass_Man
А ти ако желаеш ни обясни как ще мажеш изпускателните клапани с нещо , което се слага на всмукателните ?
Re: Газоео за Авенсис 1.6 vvt-i 2001
Публикувано на: 20 Авг 2013 09:54
от d.ivanow
Здравейте колеги, чета от 3 дни по форумите, но никъде не видях със сигурност, че тази система за омасляване има ефект. Темата е малко стара, но ще се радвам ако някой колега има преки наблюдения, ремонти или каквото и да било. От около седмица и нещо съм горд за в момента собсвеник на авенсис 2 2004г. 2.0/147к.с.
Интересувам се с цел, ако по натам премина на алтернативно гориво.
Пиша в тая тема с цел да не пускам нова.