Газоео за Авенсис 1.6 vvt-i 2001

langusta84
Мнения: 19
Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19

Мнение от langusta84 » 04 Юни 2009 23:48


langusta84
Мнения: 19
Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19

Мнение от langusta84 » 05 Юни 2009 00:03

и ако това е така 1л-35лв от тази добавка означава че при положение че колата ми гори 10 л газ на 100км (което се надявам да е най лошият вариант) аз ще трябва на 10 000км да давам по 35 лв.Ако си взема 5 л на 10 000 км ще ми е по малко.Вие как мислите не е чак толкова зле 35лв-10000 км.
Въпрос: Някой има ли такава система и какво мисли за нея?Това което пишат хората от фобос вярно ли е или не?

Аватар
Zero`Cool
Мнения: 254
Регистриран на: 23 Май 2008 21:30
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Мнение от Zero`Cool » 05 Юни 2009 14:38

Колега наскоро ми се наложи да ремонтирам Авенсис със 1ZZ мотор сменях и клапани - комплекта клапани струваше около 250 лева а комплекта гумички за клапаните около 50. Дано съм помогнал, аз въобще не се замислям за газ направо като се опарича малко и слагам, ще слагам АС казаха ми че били хубави ... а и цената е много приемлива ... 1100лв ... има и по-евтини ама ми казаха, че те не ставали ...
Toyota Avensis 1.8 VVT-I - 2000 RHD
Изображение
http://www.el-inst.eu/ - електроуслуги
http://fenixbg.org/ - Доставка и посредничество при закупуване на стоки от Англия

langusta84
Мнения: 19
Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19

Мнение от langusta84 » 06 Юни 2009 09:01

благодаря ти колега инфото за цената на клапаните и гумичките е мн полезно за мен. :) Тези АС са полски а аз май искам италианско.А какво ще кажеш за този лубрикат заслужава ли си да дам още 130 лв от горе.Какво бихте ме посъветвали колеги.Някой имал ли наблюдения и слагал ли си е такава система???

MON4O
Мнения: 3
Регистриран на: 10 Юни 2009 12:30

Мнение от MON4O » 10 Юни 2009 12:37

Интересно ми е дали има някой на който да му работи добре колата на двигател 1.8 vvti , понеже искам да си купя авенсис с този двигател, но ако не става да му се сложи газово, май 6те предпо4ета дизела D4D.
Мерси предварително за отговора.

nasko26
Мнения: 2
Регистриран на: 14 Юли 2009 16:17

Мнение от nasko26 » 14 Юли 2009 16:24

Колега аз съм със сащия авенсис и съм с газов инжекцион ФОБОС.Имам сложена система за омасляване на клапананите и вече 35000км. карам без проблем.Засега съм много доволен ,единствено на 15000км. сменям газовите филтри и доливам масло в тубичката/35лв. литара/

Capo_69
Мнения: 29
Регистриран на: 13 Авг 2009 19:37

Мнение от Capo_69 » 14 Авг 2009 20:28

nasko26 написа:Колега аз съм със сащия авенсис и съм с газов инжекцион ФОБОС.Имам сложена система за омасляване на клапананите и вече 35000км. карам без проблем.Засега съм много доволен ,единствено на 15000км. сменям газовите филтри и доливам масло в тубичката/35лв. литара/
И аз съм с Авенсис 1.8 2004г
На 80 000км сложих газова Изи Джет.
Върви супер 8л газ смесено
Карам сериозно 160км/ч, не в града.
За сега се държи супер колата и няма допълнителни системи за "омасляване".
Сега сам на 135 000км. и не зная колко още ще издържи.
Но и на мен ми казаха, че ремонта на клапаните ще ми струва около 500лв.
Сменят се клапани и се райбероват, също се и променя ъгъла на клапана за да не прегаря повече.
Веднъж правиш ремонта и за напред си ОК.

Нооооо, наблюденията ми са че колата гори много масло.
Винаги е била така. От първите километри.
Оригиналното масло е 5-40, но аз след 30 000км я подкарах с 0-40 Арал.
По-сам доволен от Арал.
Та гори колата 1л на 2000км.
Доливам си и си карам.
Дали ще е от гумички на клапани или друго не зная.
Може би ако сменя на 5-40 ще спре да гори, но наблюденията ми са че с 0-40 върви двигателя по-добре.

Аватар
mariooo1
Мнения: 56
Регистриран на: 16 Сеп 2009 17:56
Местоположение: бургас

Мнение от mariooo1 » 16 Сеп 2009 18:47

Колеги,изчетох доста мнения ''за''газта и 'против' нея.Аз карам VVT-I 2001 и мисля скоро да си монтирам ГИ Ланди Ренцо.Защо ЛАНДИ ами само те имат газови дюзи които са малко по- шумни, но са истински ГИ другите марки ГИ имат газови клапанчета,а това е доста важно за нас желaeщите ГИ.Относно прегарянето на клапаните сам запитал дистрибутора на ЛР и той ми отговори че няма проблеми.Има доста мнения по този въпрос и в нашия клуб няколко по-смели колеги карат с ГИ VVT-I и нямат проблеми 60000-80000км.и повече само едно мнение имаше някаде че имал проблеми.Относно паричното изражение газ-бензин няма две мнения след 80000-90000км.всеки е на коня с минимум 5000лв. колко и да му е икономична колата на бензин.Дано на някой съм бил полезен във вземането на решение.

nasko26
Мнения: 2
Регистриран на: 14 Юли 2009 16:17

Мнение от nasko26 » 23 Ное 2009 11:19

Според мен ако си сложиш читав газов инжекцион на този двигател няма да имаш никакъв проблем.Аз съм муслажил газов инжекцион на ФОБОС с допълнителна система за омасляване на клапаните и съм много доволен от тях.С тази допълнителна система за омасляване хората от техния сервиз ми гарантират,че няма да имам проблем с изгаряне на клапаните.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6179
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 23 Ное 2009 12:55

Сравних разхода на аналог на моята кола (2.0/147к.с), работеща с ГИ....
Сумарния разход (бензин+LPG) излиза около 14лв/100км.
Данните за разхода в 'л' взех от sprinmonitor, а цените на горивата - усреднени БГ...
Разхода ми на бензин без жалене, около 80/20% градско/извънградско ми е в порядъка на 16лв/100км..
Т.е. печалбата е 2лв/100км, което на 100х.км си е 2х.лв, колкото е цената на ГИ :whistle:
Да приемем, че аз съм карал икономично, а колегата с LPG - не и печалбата е 3лв/100км.
Така след 100х.км ще съм на 1000лв печалба, като част от нея ще е загубена заради поддръжката на допълнителната система (газови филтри, навярно по-честа смяна на свещи и т.н.)...
Е - и ще имам кола, която е експлоатирана с неподходящо гориво (защо ли производителите обикновено слагат друга глава на моделите, пригодени за газ?)....
Не знам дали излиза наистина толкова ефективна сметката от монтаж на ГИ (при простото газово нямаш сериозна първоначална инвестиция, но пък проблемите после са ти доста повече) wacko.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 23 Ное 2009 21:21

slowtraveler написа: ..............................................................................
Не знам дали излиза наистина толкова ефективна сметката от монтаж на ГИ (при простото газово нямаш сериозна първоначална инвестиция, но пък проблемите после са ти доста повече) wacko.gif


Няма такива работи!!!
Вече 10 000км. от както имам карината проблеми с газовата никакви! Всъщност предният собственик я е сложил преди 40 000км., смея да кажа , че дори и филтър на газовия клапън не е сменян, а колата се държи съвсем нормално!
Само като я взех малко профилактика на изпарителя направих, и почистих клапъна за празният ход. Най-ценното при тези двигатели е , че дори и да гръмне (което не ми се е случвало) няма какво да се повреди. Дебитомера не е като на VAG-групата. Наскро сложих и ТАП, с което смятам, че малко или много ще се облекчи работата на клапъните.
Всичко е до прецизноста на монтажа.

armeikov
Мнения: 4
Регистриран на: 07 Яну 2010 15:21

Мнение от armeikov » 08 Яну 2010 11:05

Темата я разгледах накратко на друго място..... копирам - "Карам РАВ4 2003 г. 150 коня. Преди 7 месеца поставих газов инжекцион STAG 300. До сега съм навъртял 30 000 км и нямам никакъв проблем. Разходът ми на газ е малко над 10л на 100 км. без значение от начина на шофиране. Важното е газовите дюзи на ежекторът да отговарят на мощността. За 150 коня трябва да са 2.4-2.6 мм. (определят се според мощността на един цилиндър). При мен бяха поставили 2мм и се наложи да ги разпробия. Даже колата стана по икономична. Също е важно да ти е правилно настроен компютърът на газовият инжекцион. След монтажът на СТАГА, майсторът не ми беше настроил този компютър и постоянно ми светеше лапмата за грешка в двигателят ЧЕК. Поиграх си, докато оправя "картата" Газ - бензин" (това са графиките за впръскване на гориво ГАЗ и гориво бензин. Двете трябва да съвпадат). "

Аватар
hohooo
Мнения: 1
Регистриран на: 31 Мар 2011 15:15
Местоположение: BG

Система за омасляване клапани

Мнение от hohooo » 31 Мар 2011 15:21

Ако желаете Система за омасляване клапани:

Изображение

Цена: 30лв.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 31 Мар 2011 18:07

А ти ако желаеш ни обясни как ще мажеш изпускателните клапани с нещо , което се слага на всмукателните ?

d.ivanow
Мнения: 18
Регистриран на: 16 Авг 2013 11:23
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Газоео за Авенсис 1.6 vvt-i 2001

Мнение от d.ivanow » 20 Авг 2013 09:54

Здравейте колеги, чета от 3 дни по форумите, но никъде не видях със сигурност, че тази система за омасляване има ефект. Темата е малко стара, но ще се радвам ако някой колега има преки наблюдения, ремонти или каквото и да било. От около седмица и нещо съм горд за в момента собсвеник на авенсис 2 2004г. 2.0/147к.с.
Интересувам се с цел, ако по натам премина на алтернативно гориво.
Пиша в тая тема с цел да не пускам нова.
Климатици Варна
Avensis T25, petrol 2.0

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта