Страница 2 от 2

Публикувано на: 14 Юни 2009 14:16
от Asenski
и при моита селика 18vvt-i е така държи 600,700 оборота като дам гаэ има едно забавяне и чак тогава се изрязва и предурпва докото се ускорува.

Re: проблем с мощност corolla 1,4 vvt-i 2000г.

Публикувано на: 14 Юни 2009 18:38
от LEXUS
...

Публикувано на: 14 Юни 2009 18:41
от LEXUS
DMDimitrov написа:
diver написа:
EDIT: Доколкото може да се вярва на статистики в интернет - 12 секунди за 1.7 турбо дизел 100кс, срещу 13 за 1.4 бензин 97кс.
Korola 97 konia 1.4 VVTi e na 12 sek. 0-100km,/h. ,a ne 13!!

Публикувано на: 14 Юни 2009 18:44
от LEXUS
Kolega ,kakvo i be6e? Sega kak uskoriavaot 1va?

Публикувано на: 15 Юни 2009 10:56
от newmiro
и королата и авенсиса ми държат 600-700 оборота на празех ход. доста хора споделят това, явно са си нормалните обороти. за другото дето глъхне вече си е друг проблем.

Публикувано на: 15 Юни 2009 17:56
от pumabg
nkuckov написа:Прочел съм всичко от форума за темата, в момента карам опел астра 1,7 cdti 101 коня и се опитвам да го съпоставя с 1,4 vvt-i 97 коня!? Но безуспешно засега. unsure.gif
Мисля все пак да отида в някой от препоръчаните във форума сервизи за диагностика и пак ще пиша.
И аз се опитвам да съпоставя моя 1.3 (86к.с) с Опелския 1.7 CDTI ама нейси ...
На една Corsa и направих сериозна демонстрация с тоя двигател..
А в неделя на околовръстното направо щях да разплача един на 160км/ч :whistle:

Публикувано на: 15 Юни 2009 17:58
от pumabg
DMDimitrov написа:
nkuckov написа:Прочел съм всичко от форума за темата, в момента карам опел астра 1,7 cdti 101 коня и се опитвам да го съпоставя с 1,4 vvt-i 97 коня!? Но безуспешно засега. unsure.gif
Мисля все пак да отида в някой от препоръчаните във форума сервизи за диагностика и пак ще пиша.
Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре. :thumbsup:
Ако не си се бягал с такъв двигател недей да говориш на изуст, моля те..
cool.gif

Публикувано на: 19 Юни 2009 17:10
от nkuckov
Колегата BRAVOO, който писа за проблема е прав.
След почистване на МАФ сензора нещата си доидоха на мястото.
А като сравнение с опела мога да кажа, че 1,7 CDTI върви повече, когато влезе в обороти над 2500 об./м. ама си иска много настъпване, докато при тойотата и при леко настъпване на газта, колата си ускорява добре.