Страница 2 от 2

Публикувано на: 16 Май 2009 09:43
от sashoskiora
redlion написа:dolnij marku4 na radiatora e topal, no njkoi moge li da mi kage kade e dat4ika za perkite - dali e na radiatora ili na dvigatelj
На радиатора е

Публикувано на: 16 Май 2009 12:03
от slowtraveler
Перките включват не директно от датчика - командват се от платка, която получава инфо от датчика, но и от климатика...

Публикувано на: 17 Май 2009 15:07
от Georgimitrovich
Xeku написа:
Georgimitrovich написа: ако датчика е скапал, става точно това, перката не включва изобщо!!!
При загряване на антифриза над определена температура, в датчика (при Тойота) се прекъсва масата и перките тръгват. Същото се случва и като на контакт извадиш кабела от датчика. На повечето останали коли принципът е обратен и затова ако се скапе датчика, няма какво да задейства вентилаторите и се получава прегряване.
именно ако датчика окаси нещо изобщо перка на тръгва колкото ида си загрява количката :thumbsup:

Публикувано на: 17 Май 2009 18:41
от slowtraveler
Georgimitrovich написа:...
именно. ако датчика окЪси нещо, изобщо перкаТА нЕ тръгва колкото и_да си загрява количката :thumbsup:
Е да, но на колегата вентилаторите не тръгват и при включен климатик.
А при включен климатик въобще няма значение дали колата е загряла или не (т.е. сигнала се обработва по логика ИЛИ - дори и датчика на радиатора да е окъсил, сигнала от климатика трябва да сработи вентилаторите)...