Страница 2 от 2

Публикувано на: 07 Май 2009 19:33
от sa4mata
Ми не знам за твоя приятел но доколто съм чел по форума разбрах че двигателя си набирал доста прилично и можеби проблема е в неговия автомобил специално.
Моля някои които кара 1.6 dual vvt-i да сподели впечатленията си .

Днес ми направи впечатление колко много Короли са се появили из Пловдив :) . Преди почти не можех да видя а днес за 30 мин. видях 5 :)

Публикувано на: 08 Май 2009 08:58
от shtephan
Говоря за работния диапазон на оборотомера и не съм казал нищо лошо просто ако си свикнал на друга кола в началото ще ти е малко необичайно.1.6 Dual във форума са ауриси ,там предавателното е друго.И пак повтарям на 3000 ще си под 100 т.е неможеш да се влачиш така 3000 километра ,да не говорим за градско затова на твоя въпрос - карай си нормално без изцепки и няма да имаш проблеми.
А и натискай съединителя до край докато сработи нормално това е по важно.

Публикувано на: 08 Май 2009 23:28
от Scott
shtephan написа:...срещу максимален въртящ момент стоят 5200 оборота и това не е печатна грешка ,а някаква странна особеност на мотора.Така ,че това ограничение на дилъра до 3000 става май само на място...
Съмнява ме някой да си кара колата винаги на максимален въртящ момент. В диапазона 2000-3000 об/мин въртящия момент е 140Нм, напълно достатъчен за нормално каране.
Само за сравнение 2ZZ-GE (Celica VVTLi има същия въртящ момент до 6000 об/мин) biggrin.gif

Публикувано на: 11 Май 2009 09:24
от shtephan
Прав си ,но като излезеш да изпреварваш и видиш ,че натискане на педала нищо не се променя доста ще се замислиш.Нали се сещаш ,че ти само даваш заявка кога искаш да подадеш газ,а компа решава дали не вреди на мотора и дали е възможно.Да не задълбаваме толкова - колата си е хубава мотора също,още повече,че компютъра се самообучава,т.е. съобразява настройките със стила на каране.Темата беше за разработването - без притеснения.