Страница 2 от 3

Публикувано на: 30 Апр 2009 21:03
от diver
Bass_Man написа:
diver написа:
Това не го разбрах. ..........
Еми като не можеш да го разбереш защо да ти обяснявам ?!
Щото имам едни съмнения, че отново тотално не ти е ясно за какво става дума. Инак за гугъл имах предвид, че а ти го спряха, а си до там. Сега схвана ли или да го напиша по-бавно, за да може да го осмислиш?

Публикувано на: 30 Апр 2009 21:04
от diver
rudolf написа:
diver написа:....
откажи се,,,кат не става-не става
О аз съм пословично упорит!

Публикувано на: 30 Апр 2009 23:51
от Uncle Dido
Интересно, как в шампионата Супер Сиксти вадят от мотор 1.6 225 коня атмосферка. При условие, че мотора е преработен стоков?

Като почнеш от интейка, валове, шлайфане на маховиците на коляновия вал, изпускателна система...та стигнеш до сипването на масло в мотора с около литър по-малко, за да е по-лек, но го държиш в обороти, за да държи маслото горе и т.н.

Клапани, бутала със различна степен на сгъстяване - с бомбета, вариатори на двата разпределителни вала....

Ама много играчка става.

Пари да имаш. smile.gif

Публикувано на: 01 Май 2009 13:08
от rudolf
diver написа:
rudolf написа:
diver написа:....
откажи се,,,кат не става-не става
О аз съм пословично упорит!
не става,пробвал съм,,,сменя си тезата и трябва всичко да е в протоколирани цитати от 1ва страница с натрупване,иначе в един момент започва да твърди това което ти си казвал,все едно ти бъркаш biggrin.gif

Публикувано на: 06 Май 2009 22:10
от ugabuga
:whistle:
Още един заблуден :)

Публикувано на: 07 Май 2009 16:00
от pumabg
ugabuga написа::whistle:
Още един заблуден :)
Най голямата слабост на човечеството знаеш ли коя е ? Че не може да предаваме натрупаната мъдрост на поколенията ...
Всяко дете започва да се учи от нулата!

Публикувано на: 07 Май 2009 20:20
от ugabuga
saglasen sam sad.gif

Публикувано на: 22 Май 2009 14:30
от pumabg
Колеги да попитам, може ли да се сложи турбо или компресор на моя двигател?
4Е- FE 1338см2 86 к.с края на 98г.
Гледам VW почнаха да правят малки кубатури с турбини ...

Публикувано на: 22 Май 2009 16:15
от mitoko
pumabg написа:Колеги да попитам, може ли да се сложи турбо или компресор на моя двигател?
4Е- FE 1338см2 86 к.с края на 98г.
Гледам VW почнаха да правят малки кубатури с турбини ...
ако гледаш от ФАК далече нема да сигнеш :censored:
иначе може разбира се самоче на каква цена....има ли смисъм... wacko.gif

Публикувано на: 27 Май 2009 10:14
от pumabg
Тази фирма предлага чип тунинг за моя двигател..
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php

Публикувано на: 27 Май 2009 10:42
от b0by
pumabg написа:Тази фирма предлага чип тунинг за моя двигател..
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php
интересно ми стана и на мен! Ще чала, с голямо нетърпение да разбера и аз!

Публикувано на: 27 Май 2009 11:31
от pumabg
b0by написа:
pumabg написа:Тази фирма предлага чип тунинг за моя двигател..
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php
интересно ми стана и на мен! Ще чала, с голямо нетърпение да разбера и аз!
Чипове няма, има Power Box, който по думите на момчето от сервиза променял сигналите към ECU- то...
Гарантира 11 коня и по голям въртящ момент на дино стенд...
Знам мнението на хората от форума, които разбират от тези неща, но въпреки търсачката не намерих изчерпателен отговор по темата ..
Определено обаче не ми стига някой само да ми каже пич това са глупости ..
unsure.gif

Публикувано на: 27 Май 2009 11:42
от b_d
pumabg написа:
b0by написа:
pumabg написа:Тази фирма предлага чип тунинг за моя двигател..
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php
интересно ми стана и на мен! Ще чала, с голямо нетърпение да разбера и аз!
Чипове няма, има Power Box, който по думите на момчето от сервиза променял сигналите към ECU- то...
Гарантира 11 коня и по голям въртящ момент на дино стенд...
Знам мнението на хората от форума, които разбират от тези неща, но въпреки търсачката не намерих изчерпателен отговор по темата ..
Определено обаче не ми стига някой само да ми каже пич това са глупости ..
unsure.gif
След като не ти стига думата на някой има просто решение :thumbsup: :

1. Отиваш на дино и мериш;

2. Купуваш си Power Box;

3. Отиваш пак на дино и се радваш на новите 11коня и по-големия въртящ момент;

4. Слагаш разпечатките тук и доказваш какви ливади са такива като мен; :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Успех!

П.П. Хубаво е двете замервания да са в един и същ ден, с един и същ бензин.

Публикувано на: 27 Май 2009 11:51
от pumabg
bad_dog написа:
pumabg написа:
b0by написа: интересно ми стана и на мен! Ще чала, с голямо нетърпение да разбера и аз!
Чипове няма, има Power Box, който по думите на момчето от сервиза променял сигналите към ECU- то...
Гарантира 11 коня и по голям въртящ момент на дино стенд...
Знам мнението на хората от форума, които разбират от тези неща, но въпреки търсачката не намерих изчерпателен отговор по темата ..
Определено обаче не ми стига някой само да ми каже пич това са глупости ..
unsure.gif
След като не ти стига думата на някой има просто решение :thumbsup: :

1. Отиваш на дино и мериш;

2. Купуваш си Power Box;

3. Отиваш пак на дино и се радваш на новите 11коня и по-големия въртящ момент;

4. Слагаш разпечатките тук и доказваш какви ливади са такива като мен; :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Успех!

П.П. Хубаво е двете замервания да са в един и същ ден, с един и същ бензин.
В тази посока мисля и аз :thumbsup: Обещах им biggrin.gif, че една стотинка няма да видят без дино теста...
Bad Dog ще се радвам обаче все пак да дадеш някакво мнение за Power Box на бензинова кола ...
10x

п.п http://www.digitaltuning.bg/catalog/ind ... hp?id=1583

Публикувано на: 27 Май 2009 12:06
от b_d
pumabg написа:
bad_dog написа:
pumabg написа:
Чипове няма, има Power Box, който по думите на момчето от сервиза променял сигналите към ECU- то...
Гарантира 11 коня и по голям въртящ момент на дино стенд...
Знам мнението на хората от форума, които разбират от тези неща, но въпреки търсачката не намерих изчерпателен отговор по темата ..
Определено обаче не ми стига някой само да ми каже пич това са глупости ..
unsure.gif
След като не ти стига думата на някой има просто решение :thumbsup: :

1. Отиваш на дино и мериш;

2. Купуваш си Power Box;

3. Отиваш пак на дино и се радваш на новите 11коня и по-големия въртящ момент;

4. Слагаш разпечатките тук и доказваш какви ливади са такива като мен; :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Успех!

П.П. Хубаво е двете замервания да са в един и същ ден, с един и същ бензин.
В тази посока мисля и аз :thumbsup: Обещах им biggrin.gif, че една стотинка няма да видят без дино теста...
Bad Dog ще се радвам обаче все пак да дадеш някакво мнение за Power Box на бензинова кола ...
10x
По принцип електрониката ползва нещо, което се нарича карта, за да определи горивото и аванса в даден момент

Изображение

За да определи клетката, в която се намира, разчита на датчиците. Ако таблицата беше линейна бих допуснал, че с промяна на сигнала на даден датчик ще се получи нещо - един вид като с врътка на карбуратор. В случая обаче не е така, нещо повече - датчиците също не са линейни. Затова смятам, че подобен псевдо тунинг е погрешен, с непредвидим резултат (в една част на картата може да се постигнат малко повече коне, но в друга ще бъдат загубени) и най-вече рискован (ако в определена зона сместта обеднее достатъчно може доведе до детонации и да стопи буталата примерно)

С други думи смятам, че единствения начин да се прави смислен тунинг е да се модифицират тези карти. Ако имате опел това е лесно, но за съжаление(или за радост) при тойотите те са записани на място, където не могат да бъдат модифицирани.

Също така обикновено електрониката се модифицира след модификация на железата, за да отрази промените. Ако се вадят коне без подобни промени по двигателя обикновено са с цената на бедна смес или голям аванс, като и двата подхода са рисковани (ако не бяха такива инжинерите от тойота щяха да са го направили).

п.п. Колата прави най-много коне една идея преди детонация, като след това се чупи. Затова има известно запасяване - да не се счупи, ако сипете лош бензин примерно.