Щото имам едни съмнения, че отново тотално не ти е ясно за какво става дума. Инак за гугъл имах предвид, че а ти го спряха, а си до там. Сега схвана ли или да го напиша по-бавно, за да може да го осмислиш?Bass_Man написа:Еми като не можеш да го разбереш защо да ти обяснявам ?!diver написа:
Това не го разбрах. ..........
SEMI Tuning

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Интересно, как в шампионата Супер Сиксти вадят от мотор 1.6 225 коня атмосферка. При условие, че мотора е преработен стоков?
Като почнеш от интейка, валове, шлайфане на маховиците на коляновия вал, изпускателна система...та стигнеш до сипването на масло в мотора с около литър по-малко, за да е по-лек, но го държиш в обороти, за да държи маслото горе и т.н.
Клапани, бутала със различна степен на сгъстяване - с бомбета, вариатори на двата разпределителни вала....
Ама много играчка става.
Пари да имаш.
Като почнеш от интейка, валове, шлайфане на маховиците на коляновия вал, изпускателна система...та стигнеш до сипването на масло в мотора с около литър по-малко, за да е по-лек, но го държиш в обороти, за да държи маслото горе и т.н.
Клапани, бутала със различна степен на сгъстяване - с бомбета, вариатори на двата разпределителни вала....
Ама много играчка става.
Пари да имаш.

не става,пробвал съм,,,сменя си тезата и трябва всичко да е в протоколирани цитати от 1ва страница с натрупване,иначе в един момент започва да твърди това което ти си казвал,все едно ти бъркаш biggrin.gifdiver написа:О аз съм пословично упорит!rudolf написа:откажи се,,,кат не става-не ставаdiver написа:....
Тази фирма предлага чип тунинг за моя двигател..
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php
интересно ми стана и на мен! Ще чала, с голямо нетърпение да разбера и аз!pumabg написа:Тази фирма предлага чип тунинг за моя двигател..
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php
Чипове няма, има Power Box, който по думите на момчето от сервиза променял сигналите към ECU- то...b0by написа:интересно ми стана и на мен! Ще чала, с голямо нетърпение да разбера и аз!pumabg написа:Тази фирма предлага чип тунинг за моя двигател..
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php
Гарантира 11 коня и по голям въртящ момент на дино стенд...
Знам мнението на хората от форума, които разбират от тези неща, но въпреки търсачката не намерих изчерпателен отговор по темата ..
Определено обаче не ми стига някой само да ми каже пич това са глупости ..

След като не ти стига думата на някой има просто решениеpumabg написа:Чипове няма, има Power Box, който по думите на момчето от сервиза променял сигналите към ECU- то...b0by написа:интересно ми стана и на мен! Ще чала, с голямо нетърпение да разбера и аз!pumabg написа:Тази фирма предлага чип тунинг за моя двигател..
Възможно ли е ?
http://www.digitaltuning.bg/products.php
Гарантира 11 коня и по голям въртящ момент на дино стенд...
Знам мнението на хората от форума, които разбират от тези неща, но въпреки търсачката не намерих изчерпателен отговор по темата ..
Определено обаче не ми стига някой само да ми каже пич това са глупости ..

1. Отиваш на дино и мериш;
2. Купуваш си Power Box;
3. Отиваш пак на дино и се радваш на новите 11коня и по-големия въртящ момент;
4. Слагаш разпечатките тук и доказваш какви ливади са такива като мен;



Успех!
П.П. Хубаво е двете замервания да са в един и същ ден, с един и същ бензин.
В тази посока мисля и азbad_dog написа:След като не ти стига думата на някой има просто решениеpumabg написа:Чипове няма, има Power Box, който по думите на момчето от сервиза променял сигналите към ECU- то...b0by написа: интересно ми стана и на мен! Ще чала, с голямо нетърпение да разбера и аз!
Гарантира 11 коня и по голям въртящ момент на дино стенд...
Знам мнението на хората от форума, които разбират от тези неща, но въпреки търсачката не намерих изчерпателен отговор по темата ..
Определено обаче не ми стига някой само да ми каже пич това са глупости ..
:
1. Отиваш на дино и мериш;
2. Купуваш си Power Box;
3. Отиваш пак на дино и се радваш на новите 11коня и по-големия въртящ момент;
4. Слагаш разпечатките тук и доказваш какви ливади са такива като мен;![]()
![]()
![]()
Успех!
П.П. Хубаво е двете замервания да са в един и същ ден, с един и същ бензин.

Bad Dog ще се радвам обаче все пак да дадеш някакво мнение за Power Box на бензинова кола ...
10x
п.п http://www.digitaltuning.bg/catalog/ind ... hp?id=1583
По принцип електрониката ползва нещо, което се нарича карта, за да определи горивото и аванса в даден моментpumabg написа:В тази посока мисля и азbad_dog написа:След като не ти стига думата на някой има просто решениеpumabg написа:
Чипове няма, има Power Box, който по думите на момчето от сервиза променял сигналите към ECU- то...
Гарантира 11 коня и по голям въртящ момент на дино стенд...
Знам мнението на хората от форума, които разбират от тези неща, но въпреки търсачката не намерих изчерпателен отговор по темата ..
Определено обаче не ми стига някой само да ми каже пич това са глупости ..
:
1. Отиваш на дино и мериш;
2. Купуваш си Power Box;
3. Отиваш пак на дино и се радваш на новите 11коня и по-големия въртящ момент;
4. Слагаш разпечатките тук и доказваш какви ливади са такива като мен;![]()
![]()
![]()
Успех!
П.П. Хубаво е двете замервания да са в един и същ ден, с един и същ бензин.Обещах им biggrin.gif, че една стотинка няма да видят без дино теста...
Bad Dog ще се радвам обаче все пак да дадеш някакво мнение за Power Box на бензинова кола ...
10x

За да определи клетката, в която се намира, разчита на датчиците. Ако таблицата беше линейна бих допуснал, че с промяна на сигнала на даден датчик ще се получи нещо - един вид като с врътка на карбуратор. В случая обаче не е така, нещо повече - датчиците също не са линейни. Затова смятам, че подобен псевдо тунинг е погрешен, с непредвидим резултат (в една част на картата може да се постигнат малко повече коне, но в друга ще бъдат загубени) и най-вече рискован (ако в определена зона сместта обеднее достатъчно може доведе до детонации и да стопи буталата примерно)
С други думи смятам, че единствения начин да се прави смислен тунинг е да се модифицират тези карти. Ако имате опел това е лесно, но за съжаление(или за радост) при тойотите те са записани на място, където не могат да бъдат модифицирани.
Също така обикновено електрониката се модифицира след модификация на железата, за да отрази промените. Ако се вадят коне без подобни промени по двигателя обикновено са с цената на бедна смес или голям аванс, като и двата подхода са рисковани (ако не бяха такива инжинерите от тойота щяха да са го направили).
п.п. Колата прави най-много коне една идея преди детонация, като след това се чупи. Затова има известно запасяване - да не се счупи, ако сипете лош бензин примерно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта