Да, според Wiki-то даже е по-тежка - Curb weight 1,095 kg (2,410 lb)MX5 написа:Не е вярно товаJapanese_fever написа:MX5 (NC) идва около 2300 lb. (1050 kg.)
Toyota FT-86!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Не сме в кръчмата, за да приемаме такива заключения.MX5 написа:От Motor Trend:
"Toyota did the planning and design. Subaru did the engineering, and will build both versions at its Gunma plant in Japan."
Значи и Тойотите ще се произвеждат от Субару.
"Toyota did the planning and design. Subaru did the engineering" = Тойота подкрепиха с пачките кинти, а Субару направиха колата
Май не четеш линковете, които ти пускаш:
Tetsuya Tada is the Chief Engineer of the FT-86, Toyota’s new sports car
As a Toyota Chief Engineer however, Tada carries more responsibility and more power than the Ludlum hero. Scott Bellware once described the role of a Chief Engineer at Toyota like this:
“He is the person responsible for the design, development, and sale of the product. He is the organizational pinnacle and the hub through which authority and ability flow. The CE isn’t just an architect or technical lead or just a customer proxy or just a project manager or just process master. He’s all of these things and more................................
Tada listened intently to his future customers:
“The super-super-super fast cars are only for the super-rich. Even most super-rich don’t want to buy them. The people I talked to were looking for something like the 80s kind of a sports car, echoes of an AE86. They wanted a stripped-down, basic sports car with the price more like that of a piece of sports equipment, not the price of a house. Those people wanted something that doesn’t exist.”
Tada and his team set out to design the impossible. A year later, they had the design, the specs, and the price point. Tada presented it to the board of Toyota. The concept was approved. The project had an important advocate on the board: Akio Toyoda. At the time, the CEO was Katsuaki Watanabe.
Both companies also developed the car together, and that must have been an interesting exercise. Recalls Tada:
“The first year was actually quite tough. The character and processes of the two companies are quite different. In the beginning, we sat down and decided who does what. That didn’t work out very well, because of the cultural differences between the companies. When people started to become more interested in the car itself, people from both sides ended up becoming one team. In the end, it wasn’t so much Toyota doing this and Subaru doing that, but people working together with one goal.”
In the maniac, well, enthusiast scene, it is pretty much gospel that the cars use Subaru’s flat four “D4-S” boxer engine. Depending on whom you believe, the production engine ranges from a tried & true to a refined & modified D4-S. That elicits protests from Tada, as loud as the softspoken man can manage:
“No,no, no – it is a completely new engine. The engine is still a boxer. The technology, even the engine block are completely new. Everything is new. The only thing that remained are the mounting points.”
Imagine how much engineer’s pride that one did cost. A completely new engine was developed. At the same time it comes with an invitation to be swapped for whatever follows the Subaru bolt pattern.
Последно промяна от LEXUS на 02 Дек 2011 19:44, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
А този относително нисък въртящ момент на високи обороти не е ли в минус? Ще трябва да се кара над 5к оборота. Май тази кола не е направена, за да се ходи до пазара или да се тътри в града, а за пистата. Дали ще става за ежедневна употреба GT86? Това сериозно ме вълнува.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
НЕ, под 5К оборота колата е по-бавна и от Голф ГТИ. laugh.gifNixter написа:А този относително нисък въртящ момент на високи обороти не е ли в минус? Ще трябва да се кара над 5к оборота. Май тази кола не е направена, за да се ходи до пазара или да се тътри в града, а за пистата. Дали ще става за ежедневна употреба GT86? Това сериозно ме вълнува.
Само за писта е и до там е хубаво да се кара на колисар, за да не те засрамват голфовете и королите!

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Toва е спортна кола, а не Пасат. Залага се на високи обороти и конски сили, а не на въртящ момент. За това и не се слага дизел на спортни коли.Nixter написа:А този относително нисък въртящ момент на високи обороти не е ли в минус? Ще трябва да се кара над 5к оборота. Май тази кола не е направена, за да се ходи до пазара или да се тътри в града, а за пистата. Дали ще става за ежедневна употреба GT86? Това сериозно ме вълнува.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Аудито на Лъо Ман? Ти все е дно ми каза 80 % от спортните коли по пистите и пътищата. Всяко правило си има изключения , това не означава,че изключенията са правило. Ами Ф1?Japanese_fever написа:Айде бе, а а Ауди-то на Льо Ман?LEXUS написа: За това и не се слага дизел на спортни коли.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Малко вътрешно инфо от сигурен инжинерен източник в Субару:
Колата в момента тежи 1260 кг.
Това, че диаметър и ход на буталото са 86 мм е от Субару и няма нищо общо с това, че Тойота са си кръстили варианта с тяхната емблема GT86 - т.е. съвпадение.
Субаруто ще е с по-твърди пружини отпред и с по-меки отзад (сравнено с Тойотата).
И трите варианта (Тойота, Сайън и Субару) ще се произвеждат от Субару.
По поведение колата била близка до Мазда МХ5, но е по-тежка.
Колата в момента тежи 1260 кг.
Това, че диаметър и ход на буталото са 86 мм е от Субару и няма нищо общо с това, че Тойота са си кръстили варианта с тяхната емблема GT86 - т.е. съвпадение.
Субаруто ще е с по-твърди пружини отпред и с по-меки отзад (сравнено с Тойотата).
И трите варианта (Тойота, Сайън и Субару) ще се произвеждат от Субару.
По поведение колата била близка до Мазда МХ5, но е по-тежка.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта