Страница 10 от 80
Публикувано на: 26 Авг 2009 13:29
от shtephan
Пак ти казвам ,че говориш найзуст отворения транзистор на входа който виждаш на картинката е само символика компа е един вече имахме тъкъв случай с един приятел,да не ти казвам колко струва.Специално съм си играл да опитвам да ровичкам по софтуера(в случая мамерихме Човека),виж пак инструкциите винаги се мери на отворен кръг(между другото откъде идва базовото което сравняваш,а)..Имам някъде и работните диаграми на имиджи и качена ориг.опер.с-ма на едно малко израелско PC-файда няма.Всичко стана от опита да включим към централата автоматично затваряне на стъклата след изход.Спирам до тук защото с писане не става,но те уверявам ,че влязохме много на дълбоко и просто се оказа ,че няма кой да помогне (от отризираните,за другите просто не говорим).
За колегата с 2AD-FTV-то-имаш окабеляване задължително може лостчето нещо. Ето ти и част от инструкциите за проверка но на 1CD-FTV.
А последната и първата са за теб Веско,другото инфо го взехме от едни по особени специалисти.
Публикувано на: 26 Авг 2009 13:43
от jim_beam
мерси дано да имаш право,ще тестваме със светлйо като се върне.дано да не отворим някой айрбаг.
тоя кирилизатор ме изненадва всеки път,мам...

Публикувано на: 26 Авг 2009 14:30
от Vesko
Извадка от същият RM. Тук са дадени напрежения за мерене, а не при откачена верига да се мери съпротивление. Иначе начини да изгориш нещо по автомобила има много

Публикувано на: 26 Авг 2009 15:16
от Bass_Man
Веско сложи един осцилоскоп на това краче да се реши въпроса ве

.
Публикувано на: 26 Авг 2009 15:22
от Vesko
Bass_Man написа:Веско сложи един осцилоскоп на това краче да се реши въпроса ве

.
Басс, това ми е лубимият измервателен инструмент biggrin.gif
Публикувано на: 26 Авг 2009 15:24
от Bass_Man
Като гледам тоя Hex Workshop и тоя UltraEdit32 си един долен деасемблатор

.
Публикувано на: 26 Авг 2009 15:33
от Vesko
Bass_Man написа:Като гледам тоя Hex Workshop и тоя UltraEdit32 си един долен деасемблатор

.
Осцилоскопа, Hex Workshop-а и UltraEdit32-а са перфектните средства за писане и настройка на софтуер. Е стига да не пишеш на PhP или Java biggrin.gif
Публикувано на: 26 Авг 2009 15:50
от Bass_Man
Vesko написа:Bass_Man написа:Като гледам тоя Hex Workshop и тоя UltraEdit32 си един долен деасемблатор

.
Осцилоскопа, Hex Workshop-а и UltraEdit32-а са перфектните средства за писане и настройка на софтуер. Е стига да не пишеш на PhP или Java biggrin.gif
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 26 Авг 2009 19:13
от Ael
shtephan написа:...След 2006 компа става 32-битов като този у вас например и всички модели независимо от мотора и комплектацията имат възможност да включват круиз,чейнджър и т.н.Груба проверка можеш да направиш по това дали след изключване на масата на акумулатора сама се възстановява автоматичната функция на стъклата.
Надеждата при мен умря отдавна, но да питам - това да го разбирам ли че и на моя комп (аурис 4ZZ-FE) ако се пуснат кабели ще мога да монтирам круиза ? Или говориш само за Авенсиси. И да кажа ако има значение че след разкачане на акумулатора СЕ налага да ми се "обучава" компа за автоматичните стъкла.
Публикувано на: 26 Авг 2009 19:59
от shtephan
Не става според мен,а кабелите и да ги пуснеш няма как да флашнеш софтуера.По принцип има свободни входове за емулатори ,но не успяхме да прехвърлим нищо от там.Явно сме много тъпи

щото не сме от Цофия,а се бутаме между шамарите.Но колегите може да ти закачат един тригер от дискретни елементи на изхода на компаратора и през някоя 486-ца да стане,знае ли човек.
В руския форум имаше запитване подобно на твоето и един от тойта измайлово отговори,че функцията за автоматично поддържане на скоростта се "куплируется" с двигатели който имат и вариант с автоманична кутия каквото и да означава това.Виж между другото в техните форуми много са ценни и може да има нещо по конкретно.
http://www.autocommunity.ru/forum/toyota/auris/,а тук пише за май точно за това
http://www.autocommunity.ru/forum/toyota/auris/t16211/и тук точно за твоя мотор
http://www.autocommunity.ru/forum/toyota/auris/t17905/ като казват това "като казват това " Нет.
Контроллер двигателя 4ZZ-FE не имеет входов для подключения круиз-контроля".
Публикувано на: 26 Авг 2009 20:38
от Ael
shtephan написа:Не става според мен,а кабелите и да ги пуснеш няма как да флашнеш софтуера.По принцип има свободни входове за емулатори ,но не успяхме да прехвърлим нищо от там.Явно сме много тъпи

щото не сме от Цофия,а се бутаме между шамарите.Но колегите може да ти закачат един тригер от дискретни елементи на изхода на компаратора и през някоя 486-ца да стане,знае ли човек.
В руския форум имаше запитване подобно на твоето и един от тойта измайлово отговори,че функцията за автоматично поддържане на скоростта се "куплируется" с двигатели който имат и вариант с автоманична кутия каквото и да означава това.Виж между другото в техните форуми много са ценни и може да има нещо по конкретно.
http://www.autocommunity.ru/forum/toyota/auris/,а тук пише за май точно за това
http://www.autocommunity.ru/forum/toyota/auris/t16211/и тук точно за твоя мотор
http://www.autocommunity.ru/forum/toyota/auris/t17905/
Благодаря за линковете. Ще чета ,но както казах две страници по нагоре руския ми е малко ръждясал. Иначе има логика за автоматичната ск. кутия щото в списъка с оборудването пише следното "Регулируем ограничител на скоростта (не е наличен за спецификация с многорежимна трансмисия). Това не важи за круиз контрола обаче. Но пък от друга страна в чуждия форум има купчина хора който карат автоматици и си монтираха такива лостчета с пълен успех.
Публикувано на: 26 Авг 2009 20:40
от MilenXX
пътувах и неможах активно да се включа в дебатите, ама и нищо не разбирам от спора.Казвате, че трябва да работи, но не ми казвате кои са номерата на крачетата, които се виждат на схемата която е дал shtephan, те са от 1 до 12 къде да закача кабелите. Руди е написал на 8 и9 ама като гледам схемата и правя сравнение със снимката, която е публикувял се оказва, че са на 2 и 3 или на 10 и 11, моля дайте ми номерата на верните крачета.

Зарибих се да го подкарам но не става. Стефан нищо не мога да разбера по прозорците щото те не се затварят след като заключа колата автоматично. Не съм пробвал настройките при задържане на бутоните за затваряне и отваряне.Като се върна от командировка ще пробвам.
Публикувано на: 27 Авг 2009 01:43
от Bass_Man
Какви са тия крачета дето рецитираш ве ? Ся ще ти направя егати картинката

!
Публикувано на: 27 Авг 2009 02:24
от Bass_Man
Публикувано на: 27 Авг 2009 10:33
от Vesko
Басс, в края на спиралният кабел трябва да има куплунг. Той не е ли на достъпно място в кормилната колонка зад волана? (без да се сваля аербег-а)