danov.borislav написа: ↑29 Мар 2023 09:28
заварих скъпа кола със счупено стъкло ....Затова всеки мери според преживяното.Да ,знам ,че мога да имам проблеми с допълнителната блокировка,но ще ги приема някак...
Ами счупеното стъкло и откраднати неща - случвало ми се е около 13ч в МНОГО НАТОВАРЕН район - пред ЖП Гарата във Варна, пред Хотел....
https://www.google.com/maps/@43.1992511 ... 312!8i6656
За успокоение - не бе само моят автомобил, а и на колегата

И да, имали сме проблеми с аларма с допълнителна блокировка... Нов служебен автомобил (Зафира, най-високо оборудване, с активно окачване, хоризонтално управляеми ксенони и т.н. - голяма работа на времето

). Колегата не прие риска, щото на няколко пъти колата 'умираше' в момент на изпреварване. Решихме, че животът му е по-важен, та се наложи да се боря с официалният представител да си оправе бъкиите. Накрая се оказа допълнително реле на бензиновата помпа... Уж не дава грешки, ама 'убиваше' компютъра - сменяха компютър, защото губи връзка с всичко останало. Вероятно щраквало в неудобен за компютъра момент. Факта е, че убиваше де що имаше система в автомобила - или ЕКУ-то спираше, или сервото на волана изчезваше внезапно, или цялата индикация на таблото (включително оборотомер, скоростомер, подсветка и т.н.).. И най-гадното - понякога светва грешка на дисплея (заедно с изчезване на 'газта' и двигателя работи само на празен ход), ама не може да се прочете, защото стане ли така - ЕКУ-то вече не комуникира... И се оправя само след сваляне на акумулатора, ама след това пък нямаше записана грешка....
Голям цирк, който не искам да повтарям.. Така, че след това съм вземал доста нови автомобили, и никога не повторих грешката
