Страница 9 от 80

Публикувано на: 25 Авг 2009 19:55
от MilenXX
извинете не двигател а комп.

Публикувано на: 25 Авг 2009 20:07
от Kiki
Днес получих лостчето от ТМ Ауто. Веднага разглобих волана, разпробих, монтирах лостчето, свързах, сглобих, монтирах отново волана, дадох на контакт и о .....чудо!?
Всичко заспа. Вече има още един Авенсис Д4Д 2.0 с "Круиз контрол", който работи перфектно.
Утре тръгвам на път и ще му се радвам! biggrin.gif
Пожелавам на всички които искат, подобно щастие.

Публикувано на: 25 Авг 2009 23:26
от jsp
Yuli написа:Прегледал съм цялата документация и що се онася до 1.4 дизел мотора на Auris и Corolla почти 100% съм сигурен, че не може да се сложи. Няма вход на ЕСМ модула за него. Пиновете присъстват поне на волана и това е факт за ниво Luna. На кабела за връзка с EСM не съм гледал дали е опроводено - пин 23 за дизел или пин 40 за бензин. Единствените ми надежди тлеят все още подклаждани от присъствието на ключ за изключване на круиза на педала на съединителя и на един ред в ТТ данните на модификациите, където пише - "максимална скорост поддържана от круиз контрол" - 150 км/ч ( не е като грешка, защото за други мотори числото е различно). Всъщност най-вероятно е опроводено, защото забелязах много висящи куплунзи по моята и след проверка по документацията се оказаха - подгряване на седалки, куплунг за система за заключване на волана и т.н. все неща налични в ниво Sol, където круизът е стандарт и двигател 1,4 няма... sad.gif
Готов съм да почерпя този който подкара да работи крузът за този мотор и естествено да се възползвам от опита му :thumbsup:
Някакви новини по темата за 1.4 D4D моторите - аз съм с такава корола от 2007 година - първите бройки произведени в япония ...

Публикувано на: 26 Авг 2009 01:32
от Bass_Man
MilenXX написа:по горе съм изписал номера на двигателя и рамата как да рабера с какъв мотор съм.
1CDFTV ти е мотора . И за теб би трябвало да бачка . Схемата е същата отива си на 24-то краче на ЕКУ-то .

Публикувано на: 26 Авг 2009 01:36
от jim_beam
Bass_Man написа:... Ако си с някой от другите компютри ( двигатели ) не би трябвало да имаш грижа .
@Bass_Man
моя рав беше най-ниското ниво оборудване,мотора е 2AD-FTV,можеш ли да хвърлиш едно око на схемата моля те дали има cc функция ECU-то и дали е изведен кабела към волана?
да знам дали да разкулaчвам волана де. unsure.gif

Публикувано на: 26 Авг 2009 01:40
от Bass_Man
С тоя РАВ ме утрепа tongue.gif biggrin.gif laugh.gif :thumbsup: !

Сигурен ли си , че това ти е мотора ?

Значи за 2AD-FHV го дават , че става , а той бил същия , като 2AD-FTV даже не мога да разбера каква е разликата между двата ?

Публикувано на: 26 Авг 2009 02:15
от jim_beam
как каква fhv е d-cat 177к.с. а моя е ftv d4d 136к.с. иначе двата са 2.2 полско производство.

Публикувано на: 26 Авг 2009 02:18
от Bass_Man
Еми твоя хич го няма по мануалите tongue.gif .

Свалих някакъв за 2007-ма ама само бензиновите ги има ся ще видим в един за 2006-та какво ще пише .

Публикувано на: 26 Авг 2009 08:46
от MilenXX
Bass_Man, да не би аз неправилно да свързвам кабелите, гледам снимката от Rudy и свързвам червеният кабел в гнездото до черният самостоятелен а черният с бяло до него.

Публикувано на: 26 Авг 2009 08:49
от MilenXX
Ако знаете къде мога да намеря схема или снимка дайте линк.http://img30.imageshack.us/img30/7938/89363015.jpg този е от Rudy.

Публикувано на: 26 Авг 2009 09:36
от shtephan
Миленчо,погледни вътре в куплунга дали в гнездата на свързване блести нещо метално ,ако има значи имаш окабеляване при японците е така или има всичко или гнездото е празно.Колегата руди е имал цялото окабеляване ,което включва кафяв към маса през джънкера и бял към мултиплексорната шина на компа.Ако нямаш белия означава ,че нямаш кабели и на включвателя на стоп сигнала това на практика ти решава проблема т.е. нямаш окабеляване.След 2006 компа става 32-битов като този у вас например и всички модели независимо от мотора и комплектацията имат възможност да включват круиз,чейнджър и т.н.Груба проверка можеш да направиш по това дали след изключване на масата на акумулатора сама се възстановява автоматичната функция на стъклата.
Не мери със мултицет и не давай на късо белия кабел,защото той подава честотно дифиренциран сигнал,който няма как да видиш ,но можеш да опраскаш компа.С две думи провери имаш ли бял кабел на буксата.

Публикувано на: 26 Авг 2009 09:41
от Vesko
shtephan написа:Груба проверка можеш да направиш по това дали след изключване на масата на акумулатора сама се възстановява автоматичната функция на стъклата.
Не мери със мултицет и не давай на късо белия кабел,защото той подава честотно дифиренциран сигнал,който няма как да видиш ,но можеш да опраскаш компа.С две думи провери имаш ли бял кабел на буксата.
Автоматичната функция на стъклата няма нищо общо е ЕМУ-то на мотора. В лостчето за круиз контрола има само няколко резистора и превключвателя и никакав честотно дефиренциран сигнал не стига до волана. И при мерене с мултицет на бялата жица трябва да има напрежение. Дори в Repair Manual-а са дадени напреженията които трябва да има при всеки един натиснат бутон. Например за 1CD-FTV мотора пише че то трябва да е в рамките на 10-14В, ако няма матиснат бутон. При 0В (късо към маса) се включва или изключва функцията.

Публикувано на: 26 Авг 2009 10:49
от jim_beam
Vesko дай един link към тоя manual за този мотор,че Bass_Man не го открива моля те.
ps:грешка съм,мотора е 2AD-FTV sorry mellow.gif

Публикувано на: 26 Авг 2009 10:50
от shtephan
Колега точно тези "резисторчета" ти правят странната функция наречена едновременен пренос на диференцирани сигнали.С окъсяването ти светва единственно индикацията на таблото.
А това ,че моторчето ти има четири извода не му гарантира че ще изпълнява автоматичната функция с "едно докосване" защото тя е свързана със опцията "защита против прищипване",а тя се управлява от компа.Виж си инструкцията за обучение на стъклоповдигателните механизми.Същия принцип работи и при управлението на ключалките на вратите и при бутоните на волана.И нали се сещаш защо никой оторизиран сервиз не иска да ти сложи допълнителни задни ел.стъкла и круиз например.Освен това всеки уред за измерване си има вътрешно съпротивление ,което при цифровите е много малко и от тук и опасността от проблеми с периферните ключове на компа.Четеш инструкцията като дявола евангeлието там след проверка за наличие на напрежение обикновенно се препоръчва модулна замяна.Защо ли?

Публикувано на: 26 Авг 2009 11:54
от Vesko
shtephan написа:Колега точно тези "резисторчета" ти правят странната функция наречена едновременен пренос на диференцирани сигнали.С окъсяването ти светва единственно индикацията на таблото.
А това ,че моторчето ти има четири извода не му гарантира че ще изпълнява автоматичната функция с "едно докосване" защото тя е свързана със опцията "защита против прищипване",а тя се управлява от компа.Виж си инструкцията за обучение на стъклоповдигателните механизми.Същия принцип работи и при управлението на ключалките на вратите и при бутоните на волана.И нали се сещаш защо никой оторизиран сервиз не иска да ти сложи допълнителни задни ел.стъкла и круиз например.Освен това всеки уред за измерване си има вътрешно съпротивление ,което при цифровите е много малко и от тук и опасността от проблеми с периферните ключове на компа.Четеш инструкцията като дявола евангeлието там след проверка за наличие на напрежение обикновенно се препоръчва модулна замяна.Защо ли?
Специялно за круиз контрола "компа" мери напрежението, което се получава от резисторният делите от съпротивленията в лостчето и един резистор намиращ се вътре в комп-а. Конкретно с влучая няма никакав проблем да се измери с цифров уред (то друг надали и може да се намери лесно вече). Навсякъде препоръчват смяна защото никой не е оторизиран да разглобява модулите и да им прави ремонт. Така че при проблем единственият начин е да смениш съответният модул. Изключение е ако проблема е с куплонгите там се предлагат резервни пинове с кабелчета и пластмасите.

Колкото до "моторчето" не съм гледал колко извода имат. А до автоматичната функция тя зависи от комп-а който управлява прозорците, а не от комп-а към който е закачен круиз контрола. Това дали ще си пази настройките при отпадане на захранването или не зависи от програмиста му или от заданието за написване на програмата му smile.gif