Монтаж на заводски Cruise Control на модели Toyota след 2003
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Днес получих лостчето от ТМ Ауто. Веднага разглобих волана, разпробих, монтирах лостчето, свързах, сглобих, монтирах отново волана, дадох на контакт и о .....чудо!?
Всичко заспа. Вече има още един Авенсис Д4Д 2.0 с "Круиз контрол", който работи перфектно.
Утре тръгвам на път и ще му се радвам! biggrin.gif
Пожелавам на всички които искат, подобно щастие.
Всичко заспа. Вече има още един Авенсис Д4Д 2.0 с "Круиз контрол", който работи перфектно.
Утре тръгвам на път и ще му се радвам! biggrin.gif
Пожелавам на всички които искат, подобно щастие.
Последно промяна от Kiki на 22 Ное 2012 18:26, променено общо 1 път.
Някакви новини по темата за 1.4 D4D моторите - аз съм с такава корола от 2007 година - първите бройки произведени в япония ...Yuli написа:Прегледал съм цялата документация и що се онася до 1.4 дизел мотора на Auris и Corolla почти 100% съм сигурен, че не може да се сложи. Няма вход на ЕСМ модула за него. Пиновете присъстват поне на волана и това е факт за ниво Luna. На кабела за връзка с EСM не съм гледал дали е опроводено - пин 23 за дизел или пин 40 за бензин. Единствените ми надежди тлеят все още подклаждани от присъствието на ключ за изключване на круиза на педала на съединителя и на един ред в ТТ данните на модификациите, където пише - "максимална скорост поддържана от круиз контрол" - 150 км/ч ( не е като грешка, защото за други мотори числото е различно). Всъщност най-вероятно е опроводено, защото забелязах много висящи куплунзи по моята и след проверка по документацията се оказаха - подгряване на седалки, куплунг за система за заключване на волана и т.н. все неща налични в ниво Sol, където круизът е стандарт и двигател 1,4 няма...![]()
Готов съм да почерпя този който подкара да работи крузът за този мотор и естествено да се възползвам от опита му
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
@Bass_ManBass_Man написа:... Ако си с някой от другите компютри ( двигатели ) не би трябвало да имаш грижа .
моя рав беше най-ниското ниво оборудване,мотора е 2AD-FTV,можеш ли да хвърлиш едно око на схемата моля те дали има cc функция ECU-то и дали е изведен кабела към волана?
да знам дали да разкулaчвам волана де.

Ако знаете къде мога да намеря схема или снимка дайте линк.http://img30.imageshack.us/img30/7938/89363015.jpg този е от Rudy.
Миленчо,погледни вътре в куплунга дали в гнездата на свързване блести нещо метално ,ако има значи имаш окабеляване при японците е така или има всичко или гнездото е празно.Колегата руди е имал цялото окабеляване ,което включва кафяв към маса през джънкера и бял към мултиплексорната шина на компа.Ако нямаш белия означава ,че нямаш кабели и на включвателя на стоп сигнала това на практика ти решава проблема т.е. нямаш окабеляване.След 2006 компа става 32-битов като този у вас например и всички модели независимо от мотора и комплектацията имат възможност да включват круиз,чейнджър и т.н.Груба проверка можеш да направиш по това дали след изключване на масата на акумулатора сама се възстановява автоматичната функция на стъклата.
Не мери със мултицет и не давай на късо белия кабел,защото той подава честотно дифиренциран сигнал,който няма как да видиш ,но можеш да опраскаш компа.С две думи провери имаш ли бял кабел на буксата.
Не мери със мултицет и не давай на късо белия кабел,защото той подава честотно дифиренциран сигнал,който няма как да видиш ,но можеш да опраскаш компа.С две думи провери имаш ли бял кабел на буксата.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Автоматичната функция на стъклата няма нищо общо е ЕМУ-то на мотора. В лостчето за круиз контрола има само няколко резистора и превключвателя и никакав честотно дефиренциран сигнал не стига до волана. И при мерене с мултицет на бялата жица трябва да има напрежение. Дори в Repair Manual-а са дадени напреженията които трябва да има при всеки един натиснат бутон. Например за 1CD-FTV мотора пише че то трябва да е в рамките на 10-14В, ако няма матиснат бутон. При 0В (късо към маса) се включва или изключва функцията.shtephan написа:Груба проверка можеш да направиш по това дали след изключване на масата на акумулатора сама се възстановява автоматичната функция на стъклата.
Не мери със мултицет и не давай на късо белия кабел,защото той подава честотно дифиренциран сигнал,който няма как да видиш ,но можеш да опраскаш компа.С две думи провери имаш ли бял кабел на буксата.
Колега точно тези "резисторчета" ти правят странната функция наречена едновременен пренос на диференцирани сигнали.С окъсяването ти светва единственно индикацията на таблото.
А това ,че моторчето ти има четири извода не му гарантира че ще изпълнява автоматичната функция с "едно докосване" защото тя е свързана със опцията "защита против прищипване",а тя се управлява от компа.Виж си инструкцията за обучение на стъклоповдигателните механизми.Същия принцип работи и при управлението на ключалките на вратите и при бутоните на волана.И нали се сещаш защо никой оторизиран сервиз не иска да ти сложи допълнителни задни ел.стъкла и круиз например.Освен това всеки уред за измерване си има вътрешно съпротивление ,което при цифровите е много малко и от тук и опасността от проблеми с периферните ключове на компа.Четеш инструкцията като дявола евангeлието там след проверка за наличие на напрежение обикновенно се препоръчва модулна замяна.Защо ли?
А това ,че моторчето ти има четири извода не му гарантира че ще изпълнява автоматичната функция с "едно докосване" защото тя е свързана със опцията "защита против прищипване",а тя се управлява от компа.Виж си инструкцията за обучение на стъклоповдигателните механизми.Същия принцип работи и при управлението на ключалките на вратите и при бутоните на волана.И нали се сещаш защо никой оторизиран сервиз не иска да ти сложи допълнителни задни ел.стъкла и круиз например.Освен това всеки уред за измерване си има вътрешно съпротивление ,което при цифровите е много малко и от тук и опасността от проблеми с периферните ключове на компа.Четеш инструкцията като дявола евангeлието там след проверка за наличие на напрежение обикновенно се препоръчва модулна замяна.Защо ли?
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Специялно за круиз контрола "компа" мери напрежението, което се получава от резисторният делите от съпротивленията в лостчето и един резистор намиращ се вътре в комп-а. Конкретно с влучая няма никакав проблем да се измери с цифров уред (то друг надали и може да се намери лесно вече). Навсякъде препоръчват смяна защото никой не е оторизиран да разглобява модулите и да им прави ремонт. Така че при проблем единственият начин е да смениш съответният модул. Изключение е ако проблема е с куплонгите там се предлагат резервни пинове с кабелчета и пластмасите.shtephan написа:Колега точно тези "резисторчета" ти правят странната функция наречена едновременен пренос на диференцирани сигнали.С окъсяването ти светва единственно индикацията на таблото.
А това ,че моторчето ти има четири извода не му гарантира че ще изпълнява автоматичната функция с "едно докосване" защото тя е свързана със опцията "защита против прищипване",а тя се управлява от компа.Виж си инструкцията за обучение на стъклоповдигателните механизми.Същия принцип работи и при управлението на ключалките на вратите и при бутоните на волана.И нали се сещаш защо никой оторизиран сервиз не иска да ти сложи допълнителни задни ел.стъкла и круиз например.Освен това всеки уред за измерване си има вътрешно съпротивление ,което при цифровите е много малко и от тук и опасността от проблеми с периферните ключове на компа.Четеш инструкцията като дявола евангeлието там след проверка за наличие на напрежение обикновенно се препоръчва модулна замяна.Защо ли?
Колкото до "моторчето" не съм гледал колко извода имат. А до автоматичната функция тя зависи от комп-а който управлява прозорците, а не от комп-а към който е закачен круиз контрола. Това дали ще си пази настройките при отпадане на захранването или не зависи от програмиста му или от заданието за написване на програмата му

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта