Страница 9 от 21

Публикувано на: 19 Авг 2009 21:59
от Uncle Dido
Току-що чух следната новина:

Абсолютно всички производители на двигатели си признават, че за близо 100г. еволюция на двигателите с вътрешно горене са допуснали съществена грешка.

Не са открили по-рано неограничените възможности на дизеловите агрегати.

В този случай много пилоти щяха да бъдат между нас, специални извинения към роднините на Аертон Сена.

И към Шумахер, вече да е 30 кратен световен шампион.

Но аз съм оптимист - света отива към прогрес, следователно в "Бързи и яростни" 20 сценаристите ще разбетат къде зимуват раците.

И Валентино Роси - също, завалията.

От утре - всеки заблуден бензиноконсуматор - с лепенка на задния капак:

УМРИ, БЕНЗИНЕ, УМРИ!!!

Публикувано на: 19 Авг 2009 22:25
от diver
Fido Dido написа:Току-що чух следната новина:

Абсолютно всички производители на двигатели си признават, че за близо 100г. еволюция на двигателите с вътрешно горене са допуснали съществена грешка.

Не са открили по-рано неограничените възможности на дизеловите агрегати.

В този случай много пилоти щяха да бъдат между нас, специални извинения към роднините на Аертон Сена.

И към Шумахер, вече да е 30 кратен световен шампион.

Но аз съм оптимист - света отива към прогрес, следователно в "Бързи и яростни" 20 сценаристите ще разбетат къде зимуват раците.

И Валентино Роси - също, завалията.

От утре - всеки заблуден бензиноконсуматор - с лепенка на задния капак:

УМРИ, БЕНЗИНЕ, УМРИ!!!
worthy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif

Публикувано на: 19 Авг 2009 22:45
от Ael
Мен лично ме дразни най много факта че когато натисна педала на газта трябва да чакам 1 секунда за да почне да ме изнася. Другото отвратително нещо (освен тракането на мотора) е че докато почне да набира и трябва да смениш предавка вече щото си стигнал 3500 оборота. Зимата проблеми заради студа. Тва да нямаш парно 10-15 мин си е направо убииство. Особенно ако си "еластичен" и караш градско по 2-3 км после спираш и след малко пак в ледената кола. Служебния форд като е дизел как не пада под 10 градско и под 8 извън. Нали са икономични. Ми като се кара като служебна няма как да е. Това са нещата основно заради които може би никога няма да си купя дизел.

Публикувано на: 20 Авг 2009 01:18
от IVOtuning
ето сравнение има и таблици за разхода
след малко ще сложа и за седани, ванове , може и джипове и лукс. автомобили, ако не ме домързи

гледайте внимателно, печелите обезателно tongue.gif

Публикувано на: 20 Авг 2009 01:35
от IVOtuning
ванове и седани

Публикувано на: 20 Авг 2009 08:19
от Kiki
Ael написа: Зимата проблеми заради студа. Тва да нямаш парно 10-15 мин си е направо убииство.
Това важи само за баракудите, които нямат "печки". Моята баракуда започва да топли на третата минута! happy.gif

Публикувано на: 20 Авг 2009 09:52
от misho09
Bass_Man написа:
misho09 написа: П.С.Bass_man може да каже колко 5/100 му харчи супрата за да му дам данни на един идентичен 3.0 ТДИ мотор с идентични параметри и разход.Все пак темата е разходи !!!!
Кво е това 5/100 ? Ракия ли ? Аз съм дал колко ми харчи много отдавна в правилната тема . Но все пка да ги сравниме щом искаш !
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Ето това е дизел близък по параметри и подобно оборудване .

Ето сега и моята :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Я сега да видиме на първо четене : 23 000 - 3500 = 19 500 eur разлика . Което са едни 38 000лв.
Така каско на БМВто около 4000лв. годишно .
Каското на Супера 800лв. годишно .
Гражданска и данък еднакви .
Ако притежавам и двете коли 3 години и ги карам по 20 000км на година и не им се чупи абсолютно нищо ще похарча :
1. За БМВ-то 44 900лв. за придобиване .
- 12 000лв. за каско
- слагаме 2000лв. за граждански и данъци .
- слагаме среден разход 7л/100км и цена на нафтата 2лв. , което прави 60 000км х 0.07л/км = 4200 литра нафта х 2лв са = 8400лв. за гориво .
- слагаме 1000лв. за масла и филтри .
- тотал = 68 300лв. ми струва кефа да карам икономичен и динамичен дизел !
2. За Тойотата за придобиване 7000лв ( въпреки , че се намират и по-евтини ! ) .
- за каско 2400лв.
- слагаме пак 2000лв. гражданска и данъци.
- слагаме среден разход 18л/100км. и цена на бензина 2лв. , което прави 60 000км. х 0.18л/км = 10 800л. бензин х 2лв. = 21000лв.
- слагаме 1000лв. за масла и филтри .
- тотал = 33 400лв.
3. Не знам дали ще ми е по-готино да карам дизела но ми е доста готино , че и с този измислен разход ( завишен за середен за бензин и занижен за среден за дизела ) аз вече съм спестил 34 900лв.
От тук нататък са цени за части и допълнителни консумативи , като гуми , накладки , ремъци вериги и тн . Които при БМВ-то са в пъти по-скъпи . БМВ-то е с алуминиево окачване и мисля , не е нужно да казвам какво се случва по БГ пътищата . Също така Супрата е Тарга а това БМВ не е ! Ако сложа БМВ кабрио разликата ще стане още по-голяма .
Но все пак е похвално , че сток турбодизелите са достигнали нивото на сток турбо-бензините от 1987 година

:wav: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: :hello1: !!!!!!!!!!!!
4. Мисля не е нужно да ти смятам ако взема една още една газаджийка да си карам из града с нея каква ще стане сметката ?
Ти си малко бавноразвиващ се така , че ще ти го сметна !
- газаджийка с клима за 3000лв.
- кво каско ве ????
- слагаме 600лв. гражданска и данъци.
- масла и филтри 500лв .
- слагаме среден разход 10л/100км и казваме , че ще я карам евридейка , което прави по 15 000км в годината = 45 000км за 3 години и цена на газта 1лв. , 45 000 х 0.1л/км което прави = 4500л х 1лв = 4500лв. и намаляваме при Супрата 15 000км х 0.18л/км = 2700лв. гориво за кеф за 3 години !!!!!
- което вече ни дава тотал 11 300лв с включеното гориво на Супрата .
5. махаме горивото от горе и смятаме пак разликата между икономичен и еластичен дизел и Супра + газаджийка .
Икономичен дизел
68300лв.
Супра + газаджийка
23 700лв.
разлика 44600лв. !!!!!!!!!!!
Съвсем излишно е да казвам , че ако тези 44 600лв. дето ми остават ги метна на супрата ще получа една от най-еластичните и уникални коли въобще ! А пък всички дизели ще си цъкат на икономия !
Надявам се Мише поне този път нещо да ти влезне в празната кратунка !








Bass ти наистина си скъсал лентата!!! Да коментирам горното нямам никакво желание, а и да имах просто нямаше какво да кажа.Всеки здравомослещ човек може сам да прецени.Bass вместо да си губиш ценното време да коментираш писанията на моята тъпа кратуна е време да влезеш в английски, немски, френски, италянски и др. форуми и да им обясниш как вместо да дават по една торба пари за нови коли могат да дадът 3000 лв. за една супра и да имат всичко онова за което може да мечтае човек :whistle: .Те милите си нямат своя bass_man за да им даде посока в живота и затова влизат в магазина харесват си да речем един авенсис и четат:от предлаганите двигатели за модела дизела по-висока макс. скорост, по-добро ускорение, по-малък разход.Време е някои да разкрие маркетинговата конспирация която завладява европа.Ще бъдеш национален герой, а рецесията ще свърши защото всички ще са дали по 3000 лв. за по една супра и ще имат пари в излишък. worthy.gif .Тъи като ти си хитър пак ще си една крачка напред защото вече ще си минал на газов инжекцион и хем ще си по-бърз, хем ще харчи по малко.!!!

P.S.bass_man караи си супричката със здраве, включваи пета преди 250 и не забравяи амбрирането!!! cool.gif

Публикувано на: 20 Авг 2009 11:52
от vessonik
IVOtuning написа:ето сравнение има и таблици за разхода
след малко ще сложа и за седани, ванове , може и джипове и лукс. автомобили, ако не ме домързи

гледайте внимателно, печелите обезателно tongue.gif
Колега, пусни линка към тези сравнителни таблици, моля!

Публикувано на: 20 Авг 2009 16:10
от Bass_Man
misho09 написа: Bass ти наистина си скъсал лентата!!! Да коментирам горното нямам никакво желание, а и да имах просто нямаше какво да кажа.
Това , че няма какво да кажеш се вижда от началото на темата пък и не само в тази тема !
misho09 написа: Всеки здравомослещ човек може сам да прецени.Bass вместо да си губиш ценното време да коментираш писанията на моята тъпа кратуна е време да влезеш в английски, немски, френски, италянски и др. форуми и да им обясниш как вместо да дават по една торба пари за нови коли могат да дадът 3000 лв. за една супра и да имат всичко онова за което може да мечтае човек :whistle: .
Няли трябваше всеки сам да си преценява що трябва да си губя времето по чуждите форуми ? Ти за 3 изречения сам си оспорваш твърденията ?!?!?
misho09 написа: Те милите си нямат своя bass_man за да им даде посока в живота и затова влизат в магазина харесват си да речем един авенсис и четат:от предлаганите двигатели за модела дизела по-висока макс. скорост, по-добро ускорение, по-малък разход.Време е някои да разкрие маркетинговата конспирация която завладява европа.Ще бъдеш национален герой, а рецесията ще свърши защото всички ще са дали по 3000 лв. за по една супра и ще имат пари в излишък. worthy.gif .
Страшна работа викаш в магазина ! Само дето Авенсис D4D не е най-продаваната кола в Европа , света или където и да било на друго място ! Докато Камри бензин е най-продаваната кола в щатите и много продавана по останалите континенти освен Европа щото тука няма достатъчно Bass_Man-овци , а има умрели Мишки , и велики гладиатори/нинджи !
А сега ти отиди и им обясни на тъпите Американци , Азиатци , Австралийци и Индийци колко е еластичен дизела . И в случая няма маркетингова конспирация , а има неграмотен като теб клиент ! Е в това е цялата работа .
И да няма нищо икономично и екологично в производството на милиони нови автомобили . Много по-рационално , екологично и икономично да се измисли начин за максимална употреба на старите автомобили ! Само , че никой не го e*e екологията или икономичността ! Всеки гледа да пробута нещо модерно за да си вдигне печалбите . Ако не можеш да го разбереш значи проблема си е твой . Да ти кажа под секрет , че вредните емисий , които отделят автомобилите в световен мащаб са около 15% от всичките вредни емисий . Всичко останало се отделя от индустрията . Демек ако утре всички минем на електромобили ситуацията глобално ще се подобри с 15% . Но откровенно неграмотни хора , като теб очевадно не ги знаят тези простички неща и са готови да платят луди пари за нещо ново , икономично и екологично , което всъщност не променя нищо ! Напротив дори продължава да съсипва ценни суровини .
misho09 написа: Тъи като ти си хитър пак ще си една крачка напред защото вече ще си минал на газов инжекцион и хем ще си по-бърз, хем ще харчи по малко.!!!
Що не съм си сложил още ? Сигурно са ми останали от плажното масло ?!?!?
Виж на газаджийката може и да си сложа . Въпреки , че ще бъде от куртоазия .
misho09 написа: P.S.bass_man караи си супричката със здраве, включваи пета преди 250 и не забравяи амбрирането!!! cool.gif
Така и ще направя :thumbsup: ! Аз теб те съветвам да прегледаш цените на автоматиците tongue.gif !


Ето и малко статистика колко дефакто са дизелите в Европа :
http://www.dieselnet.com/news/2008/02acea.php

Забележете колко автомобила има в Европа без новите членки и какво е било отношението 2007-ма . Горе долу може да си го сметнете и към днешна дата . Като реално няма как да е повече от 55% !!!

Публикувано на: 20 Авг 2009 16:26
от Ael
Kiki написа:
Ael написа: Зимата проблеми заради студа. Тва да нямаш парно 10-15 мин си е направо убииство.
Това важи само за баракудите, които нямат "печки". Моята баракуда започва да топли на третата минута! happy.gif
От среден клас и надоло никой май няма. Ще говора за това върху което имам наблюдение - Мазда 6 2006г. и Сивик 2006 - и двете коли са по над 50к пари и двете са без печки...

Публикувано на: 20 Авг 2009 17:22
от misho09
[quote="Bass_Man"]
Да ти кажа под секрет , че вредните емисий , които отделят автомобилите в световен мащаб са около 15% от всичките вредни емисий . Всичко останало се отделя от индустрията . Демек ако утре всички минем на електромобили ситуацията глобално ще се подобри с 15% . Но откровенно неграмотни хора , като теб очевадно не ги знаят тези простички неща и са готови да платят луди пари за нещо ново , икономично и екологично , което всъщност не променя нищо ! Напротив дори продължава да съсипва ценни суровини .

Умната ти кратука bass явно не се е замисляла колко екологично е производството на батериите за електромобилите, както и рециклирането им.На това вече аз вика маркетингов трик за празни кратуни .Може да погледнеш и приуса колко много екологичен е!!!

П.С.Моят дизел е доста по-екологичен от твоята супрата в доказателство на празноглавите ти писания по-горе!!!

Публикувано на: 20 Авг 2009 18:20
от Bass_Man
misho09 написа:
Умната ти кратука bass явно не се е замисляла колко екологично е производството на батериите за електромобилите, както и рециклирането им.На това вече аз вика маркетингов трик за празни кратуни .Може да погледнеш и приуса колко много екологичен е!!!
И кво викаш Приуса не е много екологичен а ? biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Аз съм сигурен , че дизела е по-икономичен и по-елстичен дори и от хибридите на ?
И къде видя да казвам , че трябва да минаваш на батерий ?
Тъпако още един път ще ти го бясня !
Ако утре човечеството започне да ходи пеша ( тъпунгел ) глобалното отделяне на вредни емисий ще спадне с не-повече от 15% !!!!!!!!! То и без това в една много голяма част си ходи пеша .
Сега разбра ли ме какво искам да кажа оли ?
misho09 написа: П.С.Моят дизел е доста по-екологичен от твоята супрата в доказателство на празноглавите ти писания по-горе!!!

Аз мисля , че това не е доказателство а е потвърждение на това , че ти , караш маломощна малолитражка tongue.gif . А не щото си много екологичен !

Публикувано на: 20 Авг 2009 22:03
от IVOtuning
vessonik написа:
IVOtuning написа:ето сравнение има и таблици за разхода
след малко ще сложа и за седани, ванове , може и джипове и лукс. автомобили, ако не ме домързи

гледайте внимателно, печелите обезателно tongue.gif
Колега, пусни линка към тези сравнителни таблици, моля!
Линк, няма съжалявам.
Това са снимки от едно списание, по-точно на приложението за сравнение дизел и бензин.
Ако искаш мога да ти пратя сканираните страници, но са на испански.

Публикувано на: 21 Авг 2009 01:34
от Bass_Man
Не са лоши тия сравнения !

Публикувано на: 21 Авг 2009 10:15
от xela
Много яка тема си и мате тук :) Поздравления :thumbsup:

Да забравиш на коя скорост си...? Може, ако си малд карач. Ама тогава имаш тик да поглеждаш лоста, за да не забравиш.

Като забравяш, защо не си вземеш автомат? Достатъчно еластични са вече, пък и не трябва да мислиш.

В BMW форума си имаме една тема 520i vs 525TDS, голям кеф е и там, ама тази бие по бисери.

А относно батериите, колко струва направата и рециклирането на тези безвредна батерия? Какво им се случва, когато живота им свърши?
Или ги правят със био продукти unsure.gif ?

Мисля си че е редно да спомена, че кравите замърсяват повече от колите :), да ги избиеем.

Поздрави,
Сашо.