Страница 8 от 8
Публикувано на: 29 Ное 2008 08:08
от slowtraveler
Bass_Man написа:.....Но 4х4 колата си е друга работа !....!
Там е съвсем друга вселена biggrin.gif
Миналата година около нова година бяхме с един приятел в Еленския балкан. Аз на авенсиса със зимните Goodyear Ultragrip с доста внимание, засилване и т.н. успявах да кача някои от баирите.
Докато с една Мазда6 МПС на колегата с летни много високоскоростни гуми, почти галоши на 18х.км (на 20х.км бяха свършили) правихме експерименти да спрем на най-кофти място и да тръгнем с мръсна газ biggrin.gif И успявахме без никакво замисляне.
Разбира се експериментите ги правихме на горе-долу утъпкан сняг.
В рохкия драпаше много добре, но имаше възможност да се окопае ако я спреш и се опиташ да тръгнеш по тоя начин, щото е доста ниска..
Само дето 4х4 не подобрява спирачния път и малко се поунасяш

biggrin.gif
Публикувано на: 29 Ное 2008 09:33
от diver
slowtraveler написа:Само дето 4х4 не подобрява спирачния път и малко се поунасяш

biggrin.gif
Как стигна до тоз извод, щото мойте наблюдения са точно обратните. Особенно на спускане на 4х4 двигателя като спирачка работи много по-ефективно.
Публикувано на: 29 Ное 2008 18:24
от slowtraveler
Явно лошо се изразих..
Имах впредвид екстремно спиране разбира се
Като се поувлечеш със скоростта и увереността от ускорението (щото наистина няма проблеми и не мръдва от пътя), с летните гуми спирането става малко екстремно всеки път
Затова слагайте зимни гуми, ама не като на тази реклама(или антиреклама) biggrin.gif
(Спирачния път изненада цялото семейство / марка - белоруски гуми ) biggrin.gif
Публикувано на: 29 Ное 2008 22:01
от Uncle Dido
Публикувано на: 29 Ное 2008 22:04
от slowtraveler
Ей-тук има концентриран авто-хумор
Ще се оправиш с руския...
http://talks.mark-itt.ru/forum_light_me ... 52119.html