Страница 8 от 9

Публикувано на: 05 Дек 2007 07:37
от Japanese_fever
dry.gif sad.gif

Публикувано на: 05 Дек 2007 20:55
от agent dust
бе не е бедна сместа, клапаните и буталата са почернели. много е лъскав нагарът по буталата wacko.gif мерена(или смятана) ли ти е степента на сгъстяване? авансът е бил ок по логовете, нямаш лошо ЕГТ - има разрушения, ама не личи да са от детонации - на мен ми прилича на механично разрушаване. с каква хлабина са буталата и какъв е ключът на сегментите? тази чернилка ми прилича на масло

Публикувано на: 06 Дек 2007 00:49
от Japanese_fever
^
Bate to kato se e s4upilo butaloto vsi4ko e stanalo u maslo.
Otdelno edno to butalata prili4a vse edno zahar e zagorqla na nego. dry.gif


Lorde edin tup vupros, ama ti napravili istinski brake-in, kakto beshe opisan i go beshe pusnal tuka v razdela "Tehnicheski ?-si" ili po burzata procedura? :whistle:

Публикувано на: 06 Дек 2007 03:10
от LordDigital
maggkrabar написа:бе не е бедна сместа, клапаните и буталата са почернели. много е лъскав нагарът по буталата wacko.gif мерена(или смятана) ли ти е степента на сгъстяване? авансът е бил ок по логовете, нямаш лошо ЕГТ - има разрушения, ама не личи да са от детонации - на мен ми прилича на механично разрушаване. с каква хлабина са буталата и какъв е ключът на сегментите? тази чернилка ми прилича на масло
Степента не знам да е мерена ,ма требеше да бъде към 8.5 според Ross. Според мен е възможно механично разрушаване ,със последвали детонации от нахлълото масло във цилиндъра - даи напрао на перформънс форума...

Публикувано на: 06 Дек 2007 03:30
от LordDigital
Japanese_fever написа:^
Bate to kato se e s4upilo butaloto vsi4ko e stanalo u maslo.
Otdelno edno to butalata prili4a vse edno zahar e zagorqla na nego. dry.gif


Lorde edin tup vupros, ama ti napravili istinski brake-in, kakto beshe opisan i go beshe pusnal tuka v razdela "Tehnicheski ?-si" ili po burzata procedura? :whistle:
Byrzata ,TRD procedurata e prekaleno konservativna -vyv dnesko vreme taka brake-vat vsicki:

Публикувано на: 06 Дек 2007 16:29
от ugabuga
ba si. A masloto otkadee doshlo?

Публикувано на: 06 Дек 2007 21:27
от agent dust
и на мен това ми е мисълта, много чернилката. виждал съм не един двигател помлян от детонации, но такава чернилка нямаше. единият беше каран няколко хиляди километра с пробити бутала, по същият начин - но отвътре беше съвсем лъскаво

Публикувано на: 07 Дек 2007 06:32
от LordDigital
maggkrabar написа:и на мен това ми е мисълта, много чернилката. виждал съм не един двигател помлян от детонации, но такава чернилка нямаше. единият беше каран няколко хиляди километра с пробити бутала, по същият начин - но отвътре беше съвсем лъскаво
Izkam da Blagodaria na kolegata maggkrabar ,che razbuli misteriata. Vsicko e iasno ,motora e nekadyrno sgloben ili Garniturata e negramotno podbrana (dylza da otbeleza che nito edno ot dvete ne e bilo moe zadylzenie ,daze ne znaeh do dneska kakyv razmer tocno garnitura e polzvana). Rezultata e che oste ot pyrvia den chatkase kato dizel ot udari na butala vyv klapnite.

Ето и снимките със всички видими белези:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: 07 Дек 2007 08:38
от del_sol_fen
Radvam se che se e iziasnil problema. Iskam da te pitam, te kade stoiat po vuprosa? Priemat li che e tiahna greshkata i shte ia popraviat li ... ili kakvo shte stava?

Публикувано на: 07 Дек 2007 15:54
от ugabuga
wow, shtom chatkat butalata nachi ama MNOGO nekadurno e sgloben. Ti ne beshe li kazal che niakvi guru-ta sa ti gi sglobiavali.

Ei zatva trebe si gi sglobish sam.

Публикувано на: 07 Дек 2007 17:04
от V35GTR
+1, baba supra shte i trebe tripple bypass!
ugabuga написа:wow, shtom chatkat butalata nachi ama MNOGO nekadurno e sgloben. Ti ne beshe li kazal che niakvi guru-ta sa ti gi sglobiavali.

Ei zatva trebe si gi sglobish sam.

Публикувано на: 07 Дек 2007 17:34
от LordDigital
del_sol_fen написа:Radvam se che se e iziasnil problema. Iskam da te pitam, te kade stoiat po vuprosa? Priemat li che e tiahna greshkata i shte ia popraviat li ... ili kakvo shte stava?
Za sega tishina na fronta ,2-3 dena razmisyl sym mu dal da si pomisli mnogo dobre kakvo e naprail wink.gif

Публикувано на: 07 Дек 2007 17:39
от LordDigital
ugabuga написа:wow, shtom chatkat butalata nachi ama MNOGO nekadurno e sgloben. Ti ne beshe li kazal che niakvi guru-ta sa ti gi sglobiavali.

Ei zatva trebe si gi sglobish sam.
Guru de ,pone 3 7m-GTE ima zad gyrba si ,2 ot tqh sa 500+. Kolichetvoto 1JZ builds ne sa mi mnogo qsni ,ma sa nad 5. Qvno vseki pravi greski ,tva go razbiram i zarad tva sym gotov da mu dam vtori shans - ako ne go vzeme => charge back na Creditnata karta ,voina i nakraq si kupuvam 1JZ ili 2JZ i priklucvam sys crazy builds :whistle:

Публикувано на: 07 Дек 2007 17:40
от LordDigital
V35GTR написа:+1, baba supra shte i trebe tripple bypass!
ugabuga написа:wow, shtom chatkat butalata nachi ama MNOGO nekadurno e sgloben. Ti ne beshe li kazal che niakvi guru-ta sa ti gi sglobiavali.

Ei zatva trebe si gi sglobish sam.
To e qsno ,ama doktora deto cha go prai e mnoo symnitelen mad.gif

Публикувано на: 07 Дек 2007 21:05
от Bass_Man
Явно Балканския Синдром налазва и щатите .
И тва е там , направо не искам да си представям някой наш гуру каво може да постигне ...................
Принципно към 2JZ трудна ли е конверсията ?