no more ALTEZZA :)
Naprotiv ako govori6 za tova
"Zna4i v4era kato si kupih intake-a i mi dadoha katalog na SPT, ta na nego intake + cat back exhaust, dyno proven dava 45hp i 27 tq, ne e na kolelata mai no vse pak ot 300hp 300tq stava 345hp i 327tq"
Az to4no za 2.5 turbo dvigatelq na STI se otnasq6e, samo 4e bqh zabravil 4e nali gi smqtat sega po nova systema i ve4e ne e 300hp i 300 tq ami e
293-hp 290 lb-ft of torque at 4,400 rpm
"Zna4i v4era kato si kupih intake-a i mi dadoha katalog na SPT, ta na nego intake + cat back exhaust, dyno proven dava 45hp i 27 tq, ne e na kolelata mai no vse pak ot 300hp 300tq stava 345hp i 327tq"
Az to4no za 2.5 turbo dvigatelq na STI se otnasq6e, samo 4e bqh zabravil 4e nali gi smqtat sega po nova systema i ve4e ne e 300hp i 300 tq ami e
293-hp 290 lb-ft of torque at 4,400 rpm
tuk vehce niama 2.0L dvigateli na Impreza, vshichkite sa 2.5Lmaggkrabar написа: гледал си данни за двулитров двигател, а не 2.5
btw, tuk torque ne se meri v Nm, ami v lb-ft. ne sam siguren kakvo e saotnoshenieto, no do kolkoto si spomniam na staria mi Mercedes torque-a beshe kam 190lb-ft, koeto go vodeha 250Nm, koeto e kam 1:1.3. ili inache kazano 400Nm sa kam 307lb-ft
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
1 Lb-Ft = 1.35582 Nm ,demek STi-to e kym 392NM STOCK na CRANKA - koeto e okolo 335 na gumite. ProSpeed q pravqt 500!!!!!! sys nekva si generacia ,intake - ai siktir bre tez sa se ulqli sys lyzite:) dori i da sa q chipvali ,tva turBo sha se zachervi baq che da flowne 50% poveche:)K-A-N-U написа:Naprotiv ako govori6 za tova
"Zna4i v4era kato si kupih intake-a i mi dadoha katalog na SPT, ta na nego intake + cat back exhaust, dyno proven dava 45hp i 27 tq, ne e na kolelata mai no vse pak ot 300hp 300tq stava 345hp i 327tq"
Az to4no za 2.5 turbo dvigatelq na STI se otnasq6e, samo 4e bqh zabravil 4e nali gi smqtat sega po nova systema i ve4e ne e 300hp i 300 tq ami e
293-hp 290 lb-ft of torque at 4,400 rpm

-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
laugh.gif аз не кометирам
почна да светва чека че проспийд са осрали модифицирането на едната ламбда - даваше грешка бедна смес от първия сензор, и изключваше круиз контрола. след като два пъти чистих грешката и пак се появяваше, се оказа, че трябва да се сложи едно удължение на едната ламбда и се оправя с това. няма как да е бедна сместа, нищо не е пипано по надува - мериха я и сместа си е ОК. иначе колата върви повече от прилично, само от кулера и гърнето динамиката се подобри значително
почна да светва чека че проспийд са осрали модифицирането на едната ламбда - даваше грешка бедна смес от първия сензор, и изключваше круиз контрола. след като два пъти чистих грешката и пак се появяваше, се оказа, че трябва да се сложи едно удължение на едната ламбда и се оправя с това. няма как да е бедна сместа, нищо не е пипано по надува - мериха я и сместа си е ОК. иначе колата върви повече от прилично, само от кулера и гърнето динамиката се подобри значително
status: за БАН
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Abe ti si montiormaggkrabar написа:laugh.gif аз не кометирам
почна да светва чека че проспийд са осрали модифицирането на едната ламбда - даваше грешка бедна смес от първия сензор, и изключваше круиз контрола. след като два пъти чистих грешката и пак се появяваше, се оказа, че трябва да се сложи едно удължение на едната ламбда и се оправя с това. няма как да е бедна сместа, нищо не е пипано по надува - мериха я и сместа си е ОК. иначе колата върви повече от прилично, само от кулера и гърнето динамиката се подобри значително




ako otchita che smesta e bedna, tova ne e zadaljitelno da e ot A/F(ili O2, ne znam tochno s koi e) sensora. siguren li si che niamate niakoi vakum tech. sashto taka, MAF sensora na tazi kola e bash kat tezi det izpolzvame na Toyotite, vij da ne se e zamarsil, a sashto neshto mnogo vajno e, trabata v koiato ste go slojili, sashtia razmer diametar li e kat originalnata, shtoto ako diametara e po goliam, togava shte e bedna smesta.
tova udaljenie det ste sojili, ako e tova koeto si mislia mai ne e mnogo dobra ideia. tova se pravi samo na sensora sled katalizatora, pri uslovie che niama kataliztor, che da lajesh komputara, no toi tozi sensor taka ili inache ne pravi nishto. parvia sensor obache e vajen, proverete dali sas sigurnost e bedna smesta, no spored men imate problem, i ne e A/F(O2) sensora.
kolkoto do 500Nm, che tozi dvigatel moje li da izdarji tolkoz mosht bez modifikacii?
tova udaljenie det ste sojili, ako e tova koeto si mislia mai ne e mnogo dobra ideia. tova se pravi samo na sensora sled katalizatora, pri uslovie che niama kataliztor, che da lajesh komputara, no toi tozi sensor taka ili inache ne pravi nishto. parvia sensor obache e vajen, proverete dali sas sigurnost e bedna smesta, no spored men imate problem, i ne e A/F(O2) sensora.
kolkoto do 500Nm, che tozi dvigatel moje li da izdarji tolkoz mosht bez modifikacii?
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
този двигател без модификации може да издържи много - единственият му проблем е да го прегрееш
удължението се слага на задната ламбда и е точно заради махането на катализатора. но проблемът с чека е бил от празният ход - Келеша има един софтуер и с него е обогатил малко сместа на празен ход и е решил проблемът - беднеело е само на празен ход, аз с оригиналният тестер няма как да го хвана - освен ако не намеря специалните кодове, с които може да се вкарва тестера в по-особен режим, в който може да се променя и част от програмата на ЕКУ-то. засега това става с един друг софтуер, който дава много по-голяма свобода и показва повече параметри - но още не сме купили кабел за него.
след монтирането на кулера се появиха малко нестабилни обороти на празен ход(след няколко километра каране), но брат ми така и не остави колата в сервиза да видим от какво е. после са вързали широколентовата ламбда и с нея са видели че беднее на празен ход и Келеша е оправил нещата
удължението се слага на задната ламбда и е точно заради махането на катализатора. но проблемът с чека е бил от празният ход - Келеша има един софтуер и с него е обогатил малко сместа на празен ход и е решил проблемът - беднеело е само на празен ход, аз с оригиналният тестер няма как да го хвана - освен ако не намеря специалните кодове, с които може да се вкарва тестера в по-особен режим, в който може да се променя и част от програмата на ЕКУ-то. засега това става с един друг софтуер, който дава много по-голяма свобода и показва повече параметри - но още не сме купили кабел за него.
след монтирането на кулера се появиха малко нестабилни обороти на празен ход(след няколко километра каране), но брат ми така и не остави колата в сервиза да видим от какво е. после са вързали широколентовата ламбда и с нея са видели че беднее на празен ход и Келеша е оправил нещата
status: за БАН
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Zna4i KANU zapo4va s upgrade na air filtara, a ti sus strut bar! biggrin.gif
Za6to stava taka?!?
Kakvi sa predimstvatam na tozi strut bar?
Kakva e vruzkata m/u tozi strut bar i strut bar-a deto e otdolu pod dvigatelq?
Znam, 4e tozi otdolu, ako e po-debel se vtvurdqva oka4vaneto, ama tozi otgore za usilvane na motornoto li se slaga?
Za6to stava taka?!?


Kakvi sa predimstvatam na tozi strut bar?
Kakva e vruzkata m/u tozi strut bar i strut bar-a deto e otdolu pod dvigatelq?
Znam, 4e tozi otdolu, ako e po-debel se vtvurdqva oka4vaneto, ama tozi otgore za usilvane na motornoto li se slaga?

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта