no more ALTEZZA :)
jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."
BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
Мнение от K-A-N-U » 20 Апр 2007 22:23
Naprotiv ako govori6 za tova
"Zna4i v4era kato si kupih intake-a i mi dadoha katalog na SPT, ta na nego intake + cat back exhaust, dyno proven dava 45hp i 27 tq, ne e na kolelata mai no vse pak ot 300hp 300tq stava 345hp i 327tq"
Az to4no za 2.5 turbo dvigatelq na STI se otnasq6e, samo 4e bqh zabravil 4e nali gi smqtat sega po nova systema i ve4e ne e 300hp i 300 tq ami e
293-hp 290 lb-ft of torque at 4,400 rpm
"Zna4i v4era kato si kupih intake-a i mi dadoha katalog na SPT, ta na nego intake + cat back exhaust, dyno proven dava 45hp i 27 tq, ne e na kolelata mai no vse pak ot 300hp 300tq stava 345hp i 327tq"
Az to4no za 2.5 turbo dvigatelq na STI se otnasq6e, samo 4e bqh zabravil 4e nali gi smqtat sega po nova systema i ve4e ne e 300hp i 300 tq ami e
293-hp 290 lb-ft of torque at 4,400 rpm
K-A-N-U
Мнение от ALTEZZA » 20 Апр 2007 22:27
tuk vehce niama 2.0L dvigateli na Impreza, vshichkite sa 2.5Lmaggkrabar написа: гледал си данни за двулитров двигател, а не 2.5
btw, tuk torque ne se meri v Nm, ami v lb-ft. ne sam siguren kakvo e saotnoshenieto, no do kolkoto si spomniam na staria mi Mercedes torque-a beshe kam 190lb-ft, koeto go vodeha 250Nm, koeto e kam 1:1.3. ili inache kazano 400Nm sa kam 307lb-ft
ALTEZZA
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 20 Апр 2007 23:54
ми тук всички рацери го смятат в Nm защото по-лесно се ориентират
status: за БАН
agent dust
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 21 Апр 2007 18:03
1 Lb-Ft = 1.35582 Nm ,demek STi-to e kym 392NM STOCK na CRANKA - koeto e okolo 335 na gumite. ProSpeed q pravqt 500!!!!!! sys nekva si generacia ,intake - ai siktir bre tez sa se ulqli sys lyzite:) dori i da sa q chipvali ,tva turBo sha se zachervi baq che da flowne 50% poveche:)K-A-N-U написа:Naprotiv ako govori6 za tova
"Zna4i v4era kato si kupih intake-a i mi dadoha katalog na SPT, ta na nego intake + cat back exhaust, dyno proven dava 45hp i 27 tq, ne e na kolelata mai no vse pak ot 300hp 300tq stava 345hp i 327tq"
Az to4no za 2.5 turbo dvigatelq na STI se otnasq6e, samo 4e bqh zabravil 4e nali gi smqtat sega po nova systema i ve4e ne e 300hp i 300 tq ami e
293-hp 290 lb-ft of torque at 4,400 rpm

LordDigital
jamie
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 21 Апр 2007 23:06
laugh.gif аз не кометирам
почна да светва чека че проспийд са осрали модифицирането на едната ламбда - даваше грешка бедна смес от първия сензор, и изключваше круиз контрола. след като два пъти чистих грешката и пак се появяваше, се оказа, че трябва да се сложи едно удължение на едната ламбда и се оправя с това. няма как да е бедна сместа, нищо не е пипано по надува - мериха я и сместа си е ОК. иначе колата върви повече от прилично, само от кулера и гърнето динамиката се подобри значително
почна да светва чека че проспийд са осрали модифицирането на едната ламбда - даваше грешка бедна смес от първия сензор, и изключваше круиз контрола. след като два пъти чистих грешката и пак се появяваше, се оказа, че трябва да се сложи едно удължение на едната ламбда и се оправя с това. няма как да е бедна сместа, нищо не е пипано по надува - мериха я и сместа си е ОК. иначе колата върви повече от прилично, само от кулера и гърнето динамиката се подобри значително
status: за БАН
agent dust
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 22 Апр 2007 09:50
Abe ti si montiormaggkrabar написа:laugh.gif аз не кометирам
почна да светва чека че проспийд са осрали модифицирането на едната ламбда - даваше грешка бедна смес от първия сензор, и изключваше круиз контрола. след като два пъти чистих грешката и пак се появяваше, се оказа, че трябва да се сложи едно удължение на едната ламбда и се оправя с това. няма как да е бедна сместа, нищо не е пипано по надува - мериха я и сместа си е ОК. иначе колата върви повече от прилично, само от кулера и гърнето динамиката се подобри значително




LordDigital
Мнение от ALTEZZA » 22 Апр 2007 19:46
ako otchita che smesta e bedna, tova ne e zadaljitelno da e ot A/F(ili O2, ne znam tochno s koi e) sensora. siguren li si che niamate niakoi vakum tech. sashto taka, MAF sensora na tazi kola e bash kat tezi det izpolzvame na Toyotite, vij da ne se e zamarsil, a sashto neshto mnogo vajno e, trabata v koiato ste go slojili, sashtia razmer diametar li e kat originalnata, shtoto ako diametara e po goliam, togava shte e bedna smesta.
tova udaljenie det ste sojili, ako e tova koeto si mislia mai ne e mnogo dobra ideia. tova se pravi samo na sensora sled katalizatora, pri uslovie che niama kataliztor, che da lajesh komputara, no toi tozi sensor taka ili inache ne pravi nishto. parvia sensor obache e vajen, proverete dali sas sigurnost e bedna smesta, no spored men imate problem, i ne e A/F(O2) sensora.
kolkoto do 500Nm, che tozi dvigatel moje li da izdarji tolkoz mosht bez modifikacii?
tova udaljenie det ste sojili, ako e tova koeto si mislia mai ne e mnogo dobra ideia. tova se pravi samo na sensora sled katalizatora, pri uslovie che niama kataliztor, che da lajesh komputara, no toi tozi sensor taka ili inache ne pravi nishto. parvia sensor obache e vajen, proverete dali sas sigurnost e bedna smesta, no spored men imate problem, i ne e A/F(O2) sensora.
kolkoto do 500Nm, che tozi dvigatel moje li da izdarji tolkoz mosht bez modifikacii?
ALTEZZA
ugabuga
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 23 Апр 2007 21:12
този двигател без модификации може да издържи много - единственият му проблем е да го прегрееш
удължението се слага на задната ламбда и е точно заради махането на катализатора. но проблемът с чека е бил от празният ход - Келеша има един софтуер и с него е обогатил малко сместа на празен ход и е решил проблемът - беднеело е само на празен ход, аз с оригиналният тестер няма как да го хвана - освен ако не намеря специалните кодове, с които може да се вкарва тестера в по-особен режим, в който може да се променя и част от програмата на ЕКУ-то. засега това става с един друг софтуер, който дава много по-голяма свобода и показва повече параметри - но още не сме купили кабел за него.
след монтирането на кулера се появиха малко нестабилни обороти на празен ход(след няколко километра каране), но брат ми така и не остави колата в сервиза да видим от какво е. после са вързали широколентовата ламбда и с нея са видели че беднее на празен ход и Келеша е оправил нещата
удължението се слага на задната ламбда и е точно заради махането на катализатора. но проблемът с чека е бил от празният ход - Келеша има един софтуер и с него е обогатил малко сместа на празен ход и е решил проблемът - беднеело е само на празен ход, аз с оригиналният тестер няма как да го хвана - освен ако не намеря специалните кодове, с които може да се вкарва тестера в по-особен режим, в който може да се променя и част от програмата на ЕКУ-то. засега това става с един друг софтуер, който дава много по-голяма свобода и показва повече параметри - но още не сме купили кабел за него.
след монтирането на кулера се появиха малко нестабилни обороти на празен ход(след няколко километра каране), но брат ми така и не остави колата в сервиза да видим от какво е. после са вързали широколентовата ламбда и с нея са видели че беднее на празен ход и Келеша е оправил нещата
status: за БАН
agent dust
ALTEZZA
ALTEZZA
ALTEZZA
ugabuga
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 27 Апр 2007 22:30
Zna4i KANU zapo4va s upgrade na air filtara, a ti sus strut bar! biggrin.gif
Za6to stava taka?!?
Kakvi sa predimstvatam na tozi strut bar?
Kakva e vruzkata m/u tozi strut bar i strut bar-a deto e otdolu pod dvigatelq?
Znam, 4e tozi otdolu, ako e po-debel se vtvurdqva oka4vaneto, ama tozi otgore za usilvane na motornoto li se slaga?
Za6to stava taka?!?


Kakvi sa predimstvatam na tozi strut bar?
Kakva e vruzkata m/u tozi strut bar i strut bar-a deto e otdolu pod dvigatelq?
Znam, 4e tozi otdolu, ako e po-debel se vtvurdqva oka4vaneto, ama tozi otgore za usilvane na motornoto li se slaga?

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта