Публикувано на: 01 Дек 2011 23:34
Е ти си гледала топ изпълнението, има и по-евтин Генезис. И на мен МНОГО ми харесва.
Те затова и китовете за последните модели MX5 са доста капризни, a и сменя народа с Cosworth бутала и т.н.ALTEZZA написа:btw, ne e i kat Miatata s 10.8:1 kompresia da e sashto mnogo za turbinirane...
Ето тук още 2 интересни статии, че много линкове към обща плява се пуснаха по-горе.LordDigital написа:Mark kakto vinagi dava nai-dobroto i cenno info
This allows it to claim the lowest center of gravity (475mm) in current front-engined production cars.
http://www.autozine.org/0_News/Archive/ ... frame.html
Dobri LinksMX5 написа:Ето тук още 2 интересни статии, че много линкове към обща плява се пуснаха по-горе.LordDigital написа:Mark kakto vinagi dava nai-dobroto i cenno info
This allows it to claim the lowest center of gravity (475mm) in current front-engined production cars.
http://www.autozine.org/0_News/Archive/ ... frame.html
http://www.thetruthaboutcars.com/2011/1 ... -engineer/
http://www.motoiq.com/magazine_articles ... -sbrz.aspx
Много качествени линкове наистина. Поздравления и от мен. Има и много друга, добре представена и интересна инфо.LordDigital написа:Dobri LinksMX5 написа:Ето тук още 2 интересни статии, че много линкове към обща плява се пуснаха по-горе.LordDigital написа:Mark kakto vinagi dava nai-dobroto i cenno info
This allows it to claim the lowest center of gravity (475mm) in current front-engined production cars.
http://www.autozine.org/0_News/Archive/ ... frame.html
http://www.thetruthaboutcars.com/2011/1 ... -engineer/
http://www.motoiq.com/magazine_articles ... -sbrz.aspx
От думите на главния Тойота инженер за ГТ86 не се разбира това.MX5 написа:От всичките тия снимки в MotoIQ и т.н. обаче се вижда, че тая кола е 99% Субару (не само двигателя, а и окачвания, спирачки, дифове, главини и всичко останало). Единственото нещо от Тойота, което забелязах досега от тия снимки, е хибридната инжекция...
Той естествено, че щом е на Тойота мероприятие няма да си признае, че Субару инжинери са проектирали почти цялата кола.LEXUS написа:От думите на главния Тойота инженер за ГТ86 не се разбира това.
Погледни снимките на колата, а не разтягане на локуми. Тия главини на Тойота ли ти прилича или на Субару? Тия спирачни апарати са на Legacy GT. Окачването и предното и задното доколкото виждам е Субару Импреза. Задния мост/хващането на диференциала си е Субару. И т.н. и т.н.LEXUS написа:Нали не мислиш, че това,което говори, си го измисля? Защото едното интервю не е на Тойота ивент!
Чел ли си добре и двете интервюта?
Някъде да я виждаш тая емблема върху BRZ близнака на Субару?LEXUS написа: Не виждам защо Субару да е истинската емблема на тази кола, пък я кръщават на емблемата АЕ86. biggrin.gif