mitkoa написа:Видях я тази тема, но да сравняваш 2007 на 30-50 к км без гаранция с нова с 3 годишна гаранция.....камрито..трябва да е 2 пъти повече автомобил... според мен не е.
Къде го видя това сравнение ?
Говорех за една , която е 2008-ма на 1153км и е под 30 000лв!
А ето ти и нова:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
mitkoa написа:
Отделно аз питах за турбобензин, нали казвате.....ако и бензина е турбо...какво правим....да ама....нещо цена на тоя кеф да караш турбобензин...
Значи за да го зададеш този въпрос трябва да знаеш какво точно искаш . Просто никой не слага турбо-бензини е така да има един модел . Турбо-бензиновия двигател обикновенно дава огромна динамика и няма смисъл да се слага в някакви коли за пазар. И обикновенно и тези , които се слагат в масовите коли не са с особенно силни характеристики . Дори и на тези новите двигателите с директно впръскване не са сложени за някакво невероятно увеличение на мощността , а по-скоро за разширение на обхвата от обороти в , които имаме въртящ момент и леко повишаване на мощността . Като резултат се получава по евтин и лесен за поддръжка двигател сравнено с подобни характеристики и чисто атмосферен ! За това и е абсолютно нелепо да се сравняват истиснки ( спортни , състезателни и тн ) турбо-бензинови двигатели с турбо-бензинови двигатели от последно поколение , които реално пак не надуват кой знае колко . За сравнение може да се види , че Golf GTI турбо има същите данни , като Клио RS атмосферно .
Принципно от показаните досе га двигатели няма нито един , който да изпреварва атмосферния бензин при нормално ускорение ! Дори и с тези занижени данни Клиото ускорява заедно с дизела ,когато си ускорява на правилните предавки ! Гледаме от 0-400м и от 0-1000м , като също така и предлага доста по-добър спирачен път ! Щото все пак Клиото си е по-спортно изпълнение от Купрата . А ако го барне на писта направо ще я разсипе тази Купра ! Погледни му само кривата на момента от 2500 до 7000 оборота има черта ! И това ако не е еластичен мотор значи вече си говориме някакви пълни глупости !
Между другото не лош турбо-бензин е Меган RS . Саме дето вече май го няма , или поне го няма на БГ сайта .
Е така между другото , като си говорим някой да видя тези дизели да дават времена под 7 секунди от 0-100км/ч ? Дори и 200 коня двигателя на БМВ не може да падне под тях ! И защо , може би защото е много леастичен ?
mitkoa написа:
А и за Камрито има условности.Дали изобщо ше е продаваемо след време, ако да, на каква цена, частите хубаво по-евтини...ама доставки....и т.н.Трябва ти всичко да си движиш...вероятно освен доставка, и мито, и ддс да си платиш.....освобождаване от митница най-вероятно в повечето случаи, което значи време........Аз не бих посмял да рискувам за основен автомобил.....да е некоя бегачка за уикенда...няма проблем...ама основен,....
Кви условности ве пич ?
Ти , като не можеш да си движиш нещата ами има вече достатъчно много фирми , които внасят каквото им кажеш и ти го носят до вратата !
И какво значи дали ще можеш да го продадеш ? Що да не можеш да не ги забранят ? Всичките коли , които съм дал от мобилето са на БГ табели освен тази новата , която е от мобиле.де но и там пише , че има всички документи !
И ти какво си мислиш , че за Авенсис го има всичко на склад ? И , че като отидеш след 2 години за съединител да речем ще ти го дадат на момента и няма да чакаш нито секунда повече ? Аве я вземи се разчети из форума да видиш за какво чакане става на въпрос ве пич . Тука освен филтри , масла и крушки друго на склад няма . И това по принцип е философията на Тойота ! Да не се поддържат огромни складове защото това повишава стойността само , че за да работи тази схема трябва да има добра логистика . Което не може да се каже за БГ . До сега не съм имал случай в , който да ми трябват основни скъпи части за сравнително нов модел автомобил и те да си били на склад ! Винаги е имало чакане най-малко две седмици , като в някой случай е било до 60 дни ! Значи точно подобни изказвания и начин на мислене поддържат този порочен кръг и начин на работа .
Обаче , като ти кажат в ТМ-а 3000лв. маховик със съединител и доставка 40 дни да видиш , как ще се разлетиш по митници и ще запоръчваш от сайтове за секунди . При положение , че знаеш , че може да спестиш 1000-1500лв и време . Даже и фирма няма да търсиш !
Така ,че това което мислиш е несериозно !
misho09 написа:Е направи една снимка на 3-та с 150км/ч за да покажеш и да млъкна (невярвам че с такава лекота ще ги направи и ще ми е любопитно да го видя).А щом с такава лекота вдига 150 на 3-та очаквам и с повече от 150 на 3-та да снимаш.Иначе и целия форум да се изсипе на празни приказки не вярвам !!!
А ти що не направиш една снимка как , като сложиш трета на 80км/ч ти забива предницата в хасфалта ?
misho09 написа:
П.С.Bass_man може да каже колко 5/100 му харчи супрата за да му дам данни на един идентичен 3.0 ТДИ мотор с идентични параметри и разход.Все пак темата е разходи !!!!
Кво е това 5/100 ? Ракия ли ? Аз съм дал колко ми харчи много отдавна в правилната тема . Но все пка да ги сравниме щом искаш !
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Ето това е дизел близък по параметри и подобно оборудване .
Ето сега и моята :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Я сега да видиме на първо четене : 23 000 - 3500 = 19 500 eur разлика . Което са едни 38 000лв.
Така каско на БМВто около 4000лв. годишно .
Каското на Супера 800лв. годишно .
Гражданска и данък еднакви .
Ако притежавам и двете коли 3 години и ги карам по 20 000км на година и не им се чупи абсолютно нищо ще похарча :
1. За БМВ-то 44 900лв. за придобиване .
- 12 000лв. за каско
- слагаме 2000лв. за граждански и данъци .
- слагаме среден разход 7л/100км и цена на нафтата 2лв. , което прави 60 000км х 0.07л/км = 4200 литра нафта х 2лв са = 8400лв. за гориво .
- слагаме 1000лв. за масла и филтри .
- тотал = 68 300лв. ми струва кефа да карам икономичен и динамичен дизел !
2. За Тойотата за придобиване 7000лв ( въпреки , че се намират и по-евтини ! ) .
- за каско 2400лв.
- слагаме пак 2000лв. гражданска и данъци.
- слагаме среден разход 18л/100км. и цена на бензина 2лв. , което прави 60 000км. х 0.18л/км = 10 800л. бензин х 2лв. = 21000лв.
- слагаме 1000лв. за масла и филтри .
- тотал = 33 400лв.
3. Не знам дали ще ми е по-готино да карам дизела но ми е доста готино , че и с този измислен разход ( завишен за середен за бензин и занижен за среден за дизела ) аз вече съм спестил 34 900лв.
От тук нататък са цени за части и допълнителни консумативи , като гуми , накладки , ремъци вериги и тн . Които при БМВ-то са в пъти по-скъпи . БМВ-то е с алуминиево окачване и мисля , не е нужно да казвам какво се случва по БГ пътищата . Също така Супрата е Тарга а това БМВ не е ! Ако сложа БМВ кабрио разликата ще стане още по-голяма .
Но все пак е похвално , че сток турбодизелите са достигнали нивото на сток турбо-бензините от 1987 година

!!!!!!!!!!!!
4. Мисля не е нужно да ти смятам ако взема една още една газаджийка да си карам из града с нея каква ще стане сметката ?
Ти си малко бавноразвиващ се така , че ще ти го сметна !
- газаджийка с клима за 3000лв.
- кво каско ве ????
- слагаме 600лв. гражданска и данъци.
- масла и филтри 500лв .
- слагаме среден разход 10л/100км и казваме , че ще я карам евридейка , което прави по 15 000км в годината = 45 000км за 3 години и цена на газта 1лв. , 45 000 х 0.1л/км което прави = 4500л х 1лв = 4500лв. и намаляваме при Супрата 15 000км х 0.18л/км = 2700лв. гориво за кеф за 3 години !!!!!
- което вече ни дава тотал 11 300лв с включеното гориво на Супрата .
5. махаме горивото от горе и смятаме пак разликата между икономичен и еластичен дизел и Супра + газаджийка .
Икономичен дизел
68300лв.
Супра + газаджийка
23 700лв.
разлика
44600лв. !!!!!!!!!!!
Съвсем излишно е да казвам , че ако тези 44 600лв. дето ми остават ги метна на супрата ще получа една от най-еластичните и уникални коли въобще ! А пък всички дизели ще си цъкат на икономия !
Надявам се Мише поне този път нещо да ти влезне в празната кратунка !
Ael написа:......................И тъй като басман твърди че дизела единствено може да изпъкне при по малките мотори .................................................
Не го твърдя !!!!!!!!!!! А се съгласявам с дизелофилите , че може да се получи подобно нещо при НЯКОЙ модели на НЯКОЙ прозиводители ! А не въобще , като правило !!!!!!!!!
Ael написа:
Аз само не разбрах кога дизеловата кола стана по еластична ,пъргава ,комфортна, бърза и тиха от бензиновата ?
Ами не е

.