Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
-
LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение
от LordDigital » 18 Мар 2009 06:15
ugabuga написа:lol i ko prai toia claying? gledash dali se dokosvat li?
ЕЕ ти па сега чак докосване:)
Гледа се по тукашните разбирания да има поне 0.85мм клирънс ,по българските според Антон е 1.5mm - и във двата случая мерят със компресирана гарнитура. При мене имаше около 1mm ,но аз го мерех без гарнитурата.
Днеска иначе 5 часа във сервиза за да довърша пустата стойка на турбото - и във краина сметка не стана така че да ме кефи ма поне знам какви чарколяци да поръчам за да стане следващия път. За това пък за застраховка натегнах гайките на изпускателния колектор на 50 нютона. Наложи са всичко да го правя по 2 пъти де ,щото бех забравил тръбата за парното да се евввва
LordDigital
-
MX5
- Мнения: 2560
- Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
- Местоположение: Los Angeles
Мнение
от MX5 » 18 Мар 2009 07:16
LordDigital написа:Наложи са всичко да го правя по 2 пъти де ,щото бех забравил тръбата за парното да се евввва
За какво ти е парно, зимата мина ... laugh.gif
MX5
-
ALTEZZA
- Мнения: 3672
- Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
- Местоположение: Chicago
Мнение
от ALTEZZA » 18 Мар 2009 07:34
MX5 написа:LordDigital написа:Наложи са всичко да го правя по 2 пъти де ,щото бех забравил тръбата за парното да се евввва
За какво ти е парно, зимата мина ... laugh.gif
ma verno, za kvo ti e tova parno? taz kola ne e vijdala nikoga stud. izvadi i vsichko iz pod tabloto, kem shte spestish malko miasto i tejest. taka sigurno sthe ti e i po lesno da prekarvash ECU harness-a

->
ALTEZZA
-
LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение
от LordDigital » 24 Мар 2009 07:46
Тука ровнах последния реглаж на колата ,че разни СупраДжии искат да копират - кво да се прави на мене немаше кой да ми каже как да се регулира таз кола 3 години нема за какво да се мъчат и другите хора

LordDigital
-
ALTEZZA
- Мнения: 3672
- Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
- Местоположение: Chicago
Мнение
от ALTEZZA » 06 Апр 2009 10:54
brake fluid info za Lorda
*********************
ARRANGED BY DRY BOILING POINT:
DRY:401F -- WET:284F --- DOT3 MINIMUM (GLYCOL BASE)
DRY:446F -- WET:311F --- DOT4 MINIMUM (GLYCOL BASE)
DRY:500F -- WET:356F --- DOT5 MINIMUM (SILICONE BASE)
DRY:500F -- WET:356F --- DOT5.1 MINIMUM (GLYCOL BASE)
DRY:527F -- WET:302F --- AP RACING 551 ($12.95/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:527F -- WET:347F --- VALVOLINE SYNPOWER DOT3 & DOT4
DRY:536F -- WET:392F --- ATE SUPERBLUE/TYP200 ($9.95/1L)
DRY:550F -- WET:284F --- FORD HEAVY DUTY DOT 3 ($4/12 OZ)
DRY:570F -- WET:284F --- WILWOOD 570 ($5.65/12 OZ)
DRY:570F -- WET:284F --- PERFORMANCE Friction Z rated ($6.27/16 OZ)
DRY:590F -- WET:410F --- AP RACING 600 ($16.95/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:590F -- WET:518F --- CASTROL SRF ($69.00/1L 0R 33.8 OZ)
DRY:593F -- WET:420F --- MOTUL RBF600 ($12.95/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:601F -- WET:399F --- BREMBO LCF 600 PLUS ($26.75/0.5L OR 16.9 OZ)
DRY:610F -- WET:421F --- NEO SYNTH. SUPER DOT 610 ($11.95/12 OZ)
DRY:610F -- WET:421F --- PROSPEED GS610 ($39.95/16 OZ)
DRY:626F -- WET:417F --- WILWOOD EXP 600 ($16.95/0.5L 16.9 OZ)
ARRANGED BY WET BOILING POINT:
DRY:401F -- WET:284F --- DOT3 MINIMUM
DRY:570F -- WET:284F --- WILWOOD 570
DRY:570F -- WET:284F --- PERFORMANCE Friction Z rated
DRY:550F -- WET:284F --- FORD HEAVY DUTY DOT 3
DRY:527F -- WET:302F --- AP RACING 551
DRY:446F -- WET:311F --- DOT4 MINIMUM
DRY:527F -- WET:347F --- VALVOLINE SYNPOWER DOT3 & DOT4
DRY:500F -- WET:356F --- DOT5.1 MINIMUM (GLYCOL BASE)
DRY:500F -- WET:356F --- DOT5 MINIMUM (SILICONE BASE)
DRY:536F -- WET:392F --- ATE SUPERBLUE/TYP200
DRY:601F -- WET:399F --- BREMBO LCF 600 PLUS
DRY:590F -- WET:410F --- AP RACING 600
DRY:626F -- WET:417F --- WILWOOD EXP 600
DRY:593F -- WET:420F --- MOTUL RBF600
DRY:610F -- WET:421F --- NEO SYNTHETICS SUPER DOT 610
DRY:610F -- WET:421F --- PROSPEED GS610
DRY:590F -- WET:518F --- CASTROL SRF
****************************************
ta vaprosnoto Wilwood moje da e s dry boiling point 570F*, obache wet boiling point e samo 284F*, ta i za tova e DOT3.
*WET BOILING POINT - The minimum temperatures that brake fluids will begin to boil when the brake system contains 3% water by volume of the system.
*DRY BOILING POINT - The temperatures that brake fluid will boil with no water present in the system.
t.e. mai po dobre si stoi s Valvolin-a. btw, na tirerack imat Brembo brake fluid 500++, no ne mislia che e po-dobro, dry 520F*, wet 336F*, tvoita cena e $9.50 za 0.5L(16oz)
Последно промяна от
ALTEZZA на 06 Апр 2009 23:23, променено общо 1 път.
->
ALTEZZA
-
ugabuga
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
-
Обратна връзка:
Мнение
от ugabuga » 06 Апр 2009 20:55
Az karam s ATE. ne e mnogo skupa i ima 2 razlichni cviata ta kato flush-vash e lesno da se vidi koga si gotov.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
ugabuga
-
ALTEZZA
- Мнения: 3672
- Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
- Местоположение: Chicago
Мнение
от ALTEZZA » 07 Апр 2009 08:20
ugabuga написа:Az karam s ATE.
gledam tirerack go prodavat za $12 na Liter. dovolen si predpolagam? kakva e razlikata mejdu Super Blue Racing i TYP 200, samo v cveta li?
->
ALTEZZA
-
ugabuga
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
-
Обратна връзка:
Мнение
от ugabuga » 09 Апр 2009 21:20
da, samo cveta
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
ugabuga
-
Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Japanese_fever » 13 Апр 2009 06:30
LordDigital написа:Епааа Убавите работи не може да са чести
I za tqh se chaka dulgo, su6to taka! LOL laugh.gif
Shto ne zarejdate ot Mobil, ue?!?

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
ALTEZZA
- Мнения: 3672
- Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
- Местоположение: Chicago
Мнение
от ALTEZZA » 13 Апр 2009 20:12
smb написа:shto ne zarejdash ot CITGO ue!?
po edno vreme se noseha legendi iz forumite che v Shell benzina ima prekaleno mnogo dobavki i vodeha che Mobil e po dobria benzin, osobeno za bigachki.
inache legendata det ti se opita da mi probutash, che s Shell ti dava s 2mpg po dobar rashod vs Mobil, ami reshih da go probvam i poslednia pat zaredih s Shell i chestno da ti kaja za sega zabeliazvam obratnia efekt

->
ALTEZZA
-
V35GTR
- Мнения: 2943
- Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
- Местоположение: Chicago
-
Обратна връзка:
Мнение
от V35GTR » 13 Апр 2009 22:49
Tova e zashtoto ne sipvash benzina pravilno! l0l
ALTEZZA написа:smb написа:shto ne zarejdash ot CITGO ue!?
po edno vreme se noseha legendi iz forumite che v Shell benzina ima prekaleno mnogo dobavki i vodeha che Mobil e po dobria benzin, osobeno za bigachki.
inache legendata det ti se opita da mi probutash, che s Shell ti dava s 2mpg po dobar rashod vs Mobil, ami reshih da go probvam i poslednia pat zaredih s Shell i chestno da ti kaja za sega zabeliazvam obratnia efekt

Shift_
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа:
Обещавам да не се отклонявам от темата и да...
V35GTR
-
MX5
- Мнения: 2560
- Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
- Местоположение: Los Angeles
Мнение
от MX5 » 13 Апр 2009 23:22
CITGO rullz biggrin.gif Po-tochno kolonkite, na koito pishe Sunoco 260 GT
MX5
-
Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Japanese_fever » 14 Апр 2009 05:15
MX5 написа:CITGO rullz biggrin.gif Po-tochno kolonkite, na koito pishe
Sunoco 260 GT
Kakvo iskash da kajesh?

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта