
моля за съвет Auris Corolla
моля за съвет Auris Corolla
Ще Ви бъда благодарен ако помогнете в избора, ще купуваме кола за жена ми и се спряхме на Toyota. И Ауриса и Королата разбрахме че са с еднакво шаси и двигатели.Ауриса ни харесва повече като визия и дизайн,но за Королата се предлага и такава сглобена в Япония.Четох в форума че не би трябвало да има разлика но все пак...


С две ръце съм за Корола.
Когато с моя мъж разсъждавахме каква кола да купим, аз държах да е с голям багажник - два пъти да ти се случи да носиш повече багаж и ще се видиш в чудо как да го наместиш в Аурис-а. (да не говорим, че за един мъж багажника никога не е достатъчен да си държи вътре чарковете)
За прозиводството в Япония и ние се поблазнихме, но според шефа на Тойота-Варна завода в Турция бил на второ място по качество от 54-те завода на Тойота в момента.
Когато с моя мъж разсъждавахме каква кола да купим, аз държах да е с голям багажник - два пъти да ти се случи да носиш повече багаж и ще се видиш в чудо как да го наместиш в Аурис-а. (да не говорим, че за един мъж багажника никога не е достатъчен да си държи вътре чарковете)
За прозиводството в Япония и ние се поблазнихме, но според шефа на Тойота-Варна завода в Турция бил на второ място по качество от 54-те завода на Тойота в момента.
На мен пък багажника ми е съвсем достатъчен,трима души плюс три чанти за по три дни....плюс два лаптопа,плажен чадър някви торбички ,незнам къде влезна всичко това......а ? не казвам не взимай Корола ,но място в центъра за нея не бих намерил лесно !? Не разбрах само какви чаркове в нов автомобил трябва да си нося !
Blemo, има няколко основни разлики между двете, които на мен ми се набиват на очи, като се има предвид, че почти няма разлика в цената:
1. Аурис се възприема по-добре на външен и вътршен вид, отколкото Королата (но пък външно много прилича на Пежо 307)
2. Таблото на Аурис е направено от възможно най-евтината пластмаса, докато при Корола е съвсем различно
3. Аурис изглежда доста привлекателно с повдигнатия скоростен лост, но ако не е автоматик, поне според мен Корола-та е много по-удобна за каране - Корала-та има подлакътник, а Аурис - не
4. Корола има по-голям багажник от Аурис
5. Аурис е с 20 см по-къс, което не го прави по-лесен за паркиране из града
Май това са разликите, поне за мен.
Да не забравя да ти кажа, че май няма Аурис или Корола, които да са с безпроблемни спирачки - за справка - на моята Корола и правиха 3 пъти спирачките и смениха спирачни устройства на задните спирачки и продължава да си скърца от време на време, сестра ми е с Аурис и след 4 пъти "оправяне" (мазане на дисковете с грес) днес и смениха накладките. На Аурис-а на майка ми проблемът е абсолютно същия.
Иначе колите са страхотни, а и доколкото знам в момента се предлагат да доста добри цени, така че правете тест драйв и после ще изберете.
p.s. Вчера една дама дойде с човек от Карком да видят моята Корола, заради светлия салон - да не би да е била твоята жена?
1. Аурис се възприема по-добре на външен и вътршен вид, отколкото Королата (но пък външно много прилича на Пежо 307)
2. Таблото на Аурис е направено от възможно най-евтината пластмаса, докато при Корола е съвсем различно
3. Аурис изглежда доста привлекателно с повдигнатия скоростен лост, но ако не е автоматик, поне според мен Корола-та е много по-удобна за каране - Корала-та има подлакътник, а Аурис - не
4. Корола има по-голям багажник от Аурис
5. Аурис е с 20 см по-къс, което не го прави по-лесен за паркиране из града
Май това са разликите, поне за мен.
Да не забравя да ти кажа, че май няма Аурис или Корола, които да са с безпроблемни спирачки - за справка - на моята Корола и правиха 3 пъти спирачките и смениха спирачни устройства на задните спирачки и продължава да си скърца от време на време, сестра ми е с Аурис и след 4 пъти "оправяне" (мазане на дисковете с грес) днес и смениха накладките. На Аурис-а на майка ми проблемът е абсолютно същия.
Иначе колите са страхотни, а и доколкото знам в момента се предлагат да доста добри цени, така че правете тест драйв и после ще изберете.
p.s. Вчера една дама дойде с човек от Карком да видят моята Корола, заради светлия салон - да не би да е била твоята жена?
Toyota corolla 2.0 D4D, Sol, 2007
Искрено ти завиждам, че можеш да събереш багаж за 3-ма души за три дни в по-малък от моя багажникjingo написа:На мен пък багажника ми е съвсем достатъчен,трима души плюс три чанти за по три дни....плюс два лаптопа,плажен чадър някви торбички ,незнам къде влезна всичко това......а ? не казвам не взимай Корола ,но място в центъра за нея не бих намерил лесно !? Не разбрах само какви чаркове в нов автомобил трябва да си нося !


Toyota corolla 2.0 D4D, Sol, 2007
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Аз в Ауриса събрах детска количка и две чанти веднъж, а пък друг път два големи куфара от тези дето са с колелца дето се подмятат по летищата. Най-важното е че кучето ми (35 кила ретривър) се събира идеално в багажника което няма как да стане в една корола колкото и да и е голям багажника laugh.gif Още един плюс за ауриса че е с по хубави фарове (късите са лупи а на королата не са). Интериора е убийствен в сравнение с королката ,но тука вече опираме до вкус. До колкото съм чувал королата вози по твърдо . МОже и да греша. Тест драйв и на двете ще реши дилемата но което и да купите няма да съжелявате 


Аз лично съм много доволен от моята Корола.Не мисля че вози по-твърдо от Ауриса.На мен ми е мнооооого смешен тоя повдигнат скоростен лост на Ауриса и затова въобще не се замислих при избора на кола.Иначе можеше и да съм поставен пред дилема.Абе въпрос на вкус е все пак.На мен много ми харесва че прилича на отслабнало Камри,който е един от любимите ми модели. 

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
От това , което казват Джинго и Аел мога да заключа , че са фенове на кубчето на рубик
.
Тринити остави ги тия нищо не разбират щом си мислят , че няма да им трябват чарколяци в новите трошляци
. BTW никога не могат да ти се оправят спирачките ако някой ти маже дисковете с грес
. По скоро са мазали накладките ама от страната от към апаратите за да не поскръцват но общо взето дилърските сервизи са абсолютно неспособни да решават проблеми по автомобилите (доказано). А пък и скърцането не е толкова голям проблем ако спира .

Тринити остави ги тия нищо не разбират щом си мислят , че няма да им трябват чарколяци в новите трошляци


- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Сагата с мойто скърцане приключи на 4000км в сервиза на Тойота в Пловдив. От тогава не съм чул ни вопъл ни стон от накладките. Сега надушвам че до 2-3000км ще сменям накладки та да видим новите дето ще ми сложат дали ще скърцат. На мен рядко ми се налага да слагам нещо в багажника затова карам Аурис а не Авенсис комби (въпреки че комбитата са ми слабост). Това че сме практични с Джинго е повече от ясно laugh.gif Миналата година прекарах дървена плоскост дълга 2м СЪС ЗАТВОРЕН БАГАЖНИКBass_Man написа:От това , което казват Джинго и Аел мога да заключа , че са фенове на кубчето на рубик.
Тринити остави ги тия нищо не разбират щом си мислят , че няма да им трябват чарколяци в новите трошляци. BTW никога не могат да ти се оправят спирачките ако някой ти маже дисковете с грес
. По скоро са мазали накладките ама от страната от към апаратите за да не поскръцват но общо взето дилърските сервизи са абсолютно неспособни да решават проблеми по автомобилите (доказано). А пък и скърцането не е толкова голям проблем ако спира .



- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Koролките и те са с Оптитрон, но таблото на Ауриса (имам предвид централната конзола) е на СВЕТЛИННИ ГОДИНИ ПРЕД Королата!Ael написа: Сагата с мойто скърцане приключи на 4000км в сервиза на Тойота в Пловдив. От тогава не съм чул ни вопъл ни стон от накладките. Сега надушвам че до 2-3000км ще сменям накладки та да видим новите дето ще ми сложат дали ще скърцат. На мен рядко ми се налага да слагам нещо в багажника затова карам Аурис а не Авенсис комби (въпреки че комбитата са ми слабост). Това че сме практични с Джинго е повече от ясно laugh.gif Миналата година прекарах дървена плоскост дълга 2м СЪС ЗАТВОРЕН БАГАЖНИКПървото нещо което ме плени в Ауриса беше оптитрон таблото. Королката не знам дали е с такова табло но просто няма такава извратения. А пък повдигнатия лост е толкова удобен ... а пък ръчната още повече ... абе спирам че се отплеснах

Аел, сподели как ти решиха проблема със скърцането ако обичаш... При мен в началото доста скърцаше и когато я вкарах да оправят удара отзад им казах да ги оправят, обаче оня дебелак - приемчика се направи на разсеян... Щели да ги видят после!


П.С. Аел, утре ще идваш ли на срещата на Сточна да ги съберем двете черни перли? ;)
П.С.2 Който смята, че багажника на Королата е по- оферта да си помисли пак!


Приборите по средната конзола на Аурис са същите като на Корола, просто е повдигната самата конзола. За фаровете не съм съгласен, Ауриса като цяло изглежда малко скучен-мое мнение. Все пак колите са предназначени за различни групи потребители. Мисля че Ауто Билд преди време констатираха, че Аурис доста е копирал от Голфа, макар че за това списание по добро от немското няма.
Toyta Corolla 2.0 D4D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта