Ниски обороти на toyota corolla 1.4vvt-i 2002 sedan

Аватар
Dobrin
Мнения: 47
Регистриран на: 12 Фев 2009 12:49
Местоположение: Хасково

Мнение от Dobrin » 10 Мар 2009 17:27

DMDimitrov написа:
Dobrin написа:
DMDimitrov написа: Този номер на мен нищо не ми говори. Някъде на самия двигател би трябвало да пише какъв е. А колата 97 коня ли е? Ако да - това е двигателя ти - 4ZZ-FE.
Да 97 коня
Да, значи това е двигателя ти... но сега се поразрових и наистина в каталога има 2 филтъра - този, който ти показах и още един, който по-скоро прилича на вграден в резервоара. Ще трябва да провериш колата с какъв е и ако е първия - смени го най-добре.
А ето как изглежда и другия:
мерси приател първо ще се опитам да жидя кои е и тогава ще я мисле от къде да го вземам
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
TOYOTA AURIS 1.4 D4D

martep2000
Мнения: 47
Регистриран на: 29 Авг 2007 10:07

Мнение от martep2000 » 11 Мар 2009 19:28

добре де а къде се намира горивния филтър ,който не е в резервоара-аз не можах да го намеря.А колкото до оборотите и на жена ми са толкова-тя е със същата тойота. :thumbsup:

Аватар
Dobrin
Мнения: 47
Регистриран на: 12 Фев 2009 12:49
Местоположение: Хасково

Мнение от Dobrin » 12 Мар 2009 15:04

martep2000 написа:добре де а къде се намира горивния филтър ,който не е в резервоара-аз не можах да го намеря.А колкото до оборотите и на жена ми са толкова-тя е със същата тойота. :thumbsup:
а бе дали не е нормално за тези модели
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
TOYOTA AURIS 1.4 D4D

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 12 Мар 2009 20:18

вечни работи няма biggrin.gif

Аватар
ss_mitko
Мнения: 448
Регистриран на: 25 Яну 2009 14:48
Местоположение: София

Мнение от ss_mitko » 13 Мар 2009 19:16

Dоbrin Не се притесняваи,няма ти нищо на колата мойта е със същия мотор но 2005.Относно ниските обороти той компа си ги подържа така и не можеш да ги регулираш,а когато сменяш скорости оборотите се вдигат с 200 ,за да може двигателя да остане в обороти.А относно потеглянето ти какво очакваш от 1.4 на 1200кг.Иначе горивния филтъра се намира,като отвориш капака в дясно до казанчето за спирачна течност.

Аватар
Dobrin
Мнения: 47
Регистриран на: 12 Фев 2009 12:49
Местоположение: Хасково

Мнение от Dobrin » 14 Мар 2009 11:06

ss_mitko написа:Dоbrin Не се притесняваи,няма ти нищо на колата мойта е със същия мотор но 2005.Относно ниските обороти той компа си ги подържа така и не можеш да ги регулираш,а когато сменяш скорости оборотите се вдигат с 200 ,за да може двигателя да остане в обороти.А относно потеглянето ти какво очакваш от 1.4 на 1200кг.Иначе горивния филтъра се намира,като отвориш капака в дясно до казанчето за спирачна течност.
и твоята ли държи 600 оборота при топъл двигател
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
TOYOTA AURIS 1.4 D4D

Аватар
ss_mitko
Мнения: 448
Регистриран на: 25 Яну 2009 14:48
Местоположение: София

Мнение от ss_mitko » 14 Мар 2009 11:20

Dobrin написа:
ss_mitko написа:Dоbrin Не се притесняваи,няма ти нищо на колата мойта е със същия мотор но 2005.Относно ниските обороти той компа си ги подържа така и не можеш да ги регулираш,а когато сменяш скорости оборотите се вдигат с 200 ,за да може двигателя да остане в обороти.А относно потеглянето ти какво очакваш от 1.4 на 1200кг.Иначе горивния филтъра се намира,като отвориш капака в дясно до казанчето за спирачна течност.
и твоята ли държи 600 оборота при топъл двигател
Да и моята държи 600/650 при топъл двигател,мой колега има същата и тя е така.А относно филтъра и свещите виж по книжка кога е обслужвана,и ако са минали 15000хкм.тогава ги сменяи иначе няма смисъл
P.S.филтър15000хкм.
свещи30000хкм.
Последно промяна от ss_mitko на 15 Мар 2009 14:42, променено общо 1 път.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Мар 2009 05:36

ss_mitko написа:Dоbrin Не се притесняваи,няма ти нищо на колата мойта е със същия мотор но 2005.Относно ниските обороти той компа си ги подържа така и не можеш да ги регулираш,а когато сменяш скорости оборотите се вдигат с 200 ,за да може двигателя да остане в обороти.А относно потеглянето ти какво очакваш от 1.4 на 1200кг.Иначе горивния филтъра се намира,като отвориш капака в дясно до казанчето за спирачна течност.
1.4 ,ама 100 коня! При потеглянето на първа от 1000об./мин, или 1200 об./мин. като й дам газ се замисля и след това тръгва да ускорява и ме изкарва извън нерви.Преди имах 1.3 12 клапана 75 коня Корола 1987-а година и тя така се изтрелва,че надбягвах 1.8 Голфовете,много върви.А тази 1.4 VVT-i мисли много,няма тоя ряз и някак си по-пенсионерски се развърта,абе нерви ме. mad.gif Иначе VVT-i си върши работата и увеличава мощността в ниските обороти, но няма спортен хъс. Една от причините за това замисляне при тръгване според мен е "drive by wire" системата,а именно,че връзката с педала на газта е електрическа. Другото явно е въпрос на настройки ,а и колата наистина е 1200 кг.. А и всички нови коли вървят по-малко от старите като ускорение и ряз.Супер много ме дразнят с тая пенсионерщина. Компютрите следят за вредни емисии и настройват доста прецизно сместа и оттам се губи кефа от спонтанноста на колата.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 15 Мар 2009 07:41

LEXUS написа:...1.4 ,ама 100 коня! При потеглянето на първа от 1000об./мин, или 1200 об./мин. като й дам газ се замисля и след това тръгва да ускорява и ме изкарва извън нерви..
Точно това едва ли е от настойки. По скоро кабели, свещи, дебитомер не са наред...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 15 Мар 2009 10:48

diver написа:
LEXUS написа:...1.4 ,ама 100 коня! При потеглянето на първа от 1000об./мин, или 1200 об./мин. като й дам газ се замисля и след това тръгва да ускорява и ме изкарва извън нерви..
Точно това едва ли е от настройки. По скоро кабели, свещи, дебитомер не са наред...
diver, често се среща този ефект, особено ако колата е била карана спокойно ...
Явно минава известно време докато двигателчето премести дросела...
Свиква се и нагаждаш начина на каране...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Мар 2009 12:06

slowtraveler написа:
diver написа:
LEXUS написа:...1.4 ,ама 100 коня! При потеглянето на първа от 1000об./мин, или 1200 об./мин. като й дам газ се замисля и след това тръгва да ускорява и ме изкарва извън нерви..
Точно това едва ли е от настройки. По скоро кабели, свещи, дебитомер не са наред...
diver, често се среща този ефект, особено ако колата е била карана спокойно ...
Явно минава известно време докато двигателчето премести дросела...
Свиква се и нагаждаш начина на каране...
Колата е купена нова и винаги е била така, правих тест-драйв преди това на една 1.4 VVT-i от Тм-Ауто и тя не беше по-различна.И от други места съм чувал ,че тръгват със замисляне. Само че аз си мислех,че трябва да се разработи двигателя и затова е така, иначе щях да се метна на 1.6 VVT-i 110 коня. Тя се оказва доста по-пъргава ,като й гледам характеристиките.

slowtraveller, това за спокойното каране ми звучи интересно.Почти винаги я карам много спокойно-превключвам предавките на 2300-2500 об./мин.,рядко 3000 об./мин.,даже 4-та често я слагам на 50км/ч. sleep.gif .С една дума карам спокойно и икономично. Виж на старата Корола съм правил 7300 об./мин. biggrin.gif ,но тя е лудница w00t.gif worthy.gif
Аз още не мога да повярвам,че компютърът се нагажда към карането.Много странно,да не е жив. mellow.gif Ако я карам по-бързо, това двигателче дали ще почне да мести дроселчето по-бързо и да не мисли така. :hello1: Твоята Мазда как тръгва? Като тръгваш от 1000-1200 об./мин и й дадеш газ на 1-ва замисля ли се в първия момент или тръгва с ряз или тръгва плавно?
Ааа,да ,твоят Авенсис май беше 1.6VVT-i ,как тръгваше,имаше ли замисляне?
П.С. Тука говориме за тръгване от нормални обороти 1100-1200 об./мин.. Иначе от 1500-1600 об./мин. е ясно ,че колата тръгва по-бързо.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
ss_mitko
Мнения: 448
Регистриран на: 25 Яну 2009 14:48
Местоположение: София

Мнение от ss_mitko » 15 Мар 2009 12:25

LEXUS написа:
slowtraveler написа:
diver написа:
Точно това едва ли е от настройки. По скоро кабели, свещи, дебитомер не са наред...
diver, често се среща този ефект, особено ако колата е била карана спокойно ...
Явно минава известно време докато двигателчето премести дросела...
Свиква се и нагаждаш начина на каране...
Колата е купена нова и винаги е била така, правих тест-драйв преди това на една 1.4 VVT-i от Тм-Ауто и тя не беше по-различна.И от други места съм чувал ,че тръгват със замисляне. Само че аз си мислех,че трябва да се разработи двигателя и затова е така, иначе щях да се метна на 1.6 VVT-i 110 коня. Тя се оказва доста по-пъргава ,като й гледам характеристиките.

slowtraveller, това за спокойното каране ми звучи интересно.Почти винаги я карам много спокойно-превключвам предавките на 2300-2500 об./мин.,рядко 3000 об./мин.,даже 4-та често я слагам на 50км/ч. sleep.gif .С една дума карам спокойно и икономично. Виж на старата Корола съм правил 7300 об./мин. biggrin.gif ,но тя е лудница w00t.gif worthy.gif
Аз още не мога да повярвам,че компютърът се нагажда към карането.Много странно,да не е жив. mellow.gif Ако я карам по-бързо, това двигателче дали ще почне да мести дроселчето по-бързо и да не мисли така. :hello1: Твоята Мазда как тръгва? Като тръгваш от 1000-1200 об./мин и й дадеш газ на 1-ва замисля ли се в първия момент или тръгва с ряз или тръгва плавно?
Ааа,да ,твоят Авенсис май беше 1.6VVT-i ,как тръгваше,имаше ли замисляне?
П.С. Тука говориме за тръгване от нормални обороти 1100-1200 об./мин.. Иначе от 1500-1600 об./мин. е ясно ,че колата тръгва по-бързо.
LEXUS Това за нагаждането на двигателя може и да е вярно,защото когато смениме с жена ми колите за някои друг ден после усещам разлика в тойотата.Някък по мудно върви и после се променя(може и да си ми се струва само така)

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6178
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 15 Мар 2009 13:00

@Lexus,
Досега съм карал три коли с 'електронна' газ - Зафира 1.8, Астра G 1.6 и Маздата. И трите бяха купени нови от магазина. Авенсиса бе с жило (3ZZ-FE), така-че не влиза в класацията.
Относно 'обучението/адаптацията на ЕКУ' - ще ти там пример:
Наложи ми се да сменим колите с колегата за едно ходене до София (бях с доста багаж). Аз му дадох Астрата и взех Зафирата. Аз съм по-рязък шофьор, докато той кара до 3х.об...
По динамика двете коли са абсолютно еднакви.
Като взех Зафирата ми направи впечатление много 'вялото' реагиране на педала на газта. Натискаш, а реакцията настъпва с около 0.5сек и то след сериозно натискане на газта... За няколко стотин км. компа се самообучи и газта стана много чувствителна и сработваше в първия милиметър на натискане (преди това натискаш 0.5см и няма реакция).
Като се върнах на Астрата(карана от спокойния ми колега) усещането бе същото - колата бе станала много 'вяла' и трябваше време за да почне да реагира 'остро'...
С маздата не съм усещал сериозно ефекта, защото в началото я разработвах и не съм искал от нея рязка реакция, а плавно преминах към 'остро' каране, пък и друг не я е карал (с изключение на жена ми веднъж, и на нея и направи впечатление много 'острата' реакция на газта) :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
mfiliov
Мнения: 21
Регистриран на: 25 Сеп 2008 10:21
Местоположение: Пазарджик/София

Мнение от mfiliov » 15 Мар 2009 14:33

Моята е 98ма,4Е -ФЕ, като при топъл двигател пада до 650 оборота
Ускорява доста добре, като се има предвид, че е 1200 кг и 1332 кубатура :iroc:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта