мерси приател първо ще се опитам да жидя кои е и тогава ще я мисле от къде да го вземамDMDimitrov написа:Да, значи това е двигателя ти... но сега се поразрових и наистина в каталога има 2 филтъра - този, който ти показах и още един, който по-скоро прилича на вграден в резервоара. Ще трябва да провериш колата с какъв е и ако е първия - смени го най-добре.Dobrin написа:Да 97 коняDMDimitrov написа: Този номер на мен нищо не ми говори. Някъде на самия двигател би трябвало да пише какъв е. А колата 97 коня ли е? Ако да - това е двигателя ти - 4ZZ-FE.
А ето как изглежда и другия:
Ниски обороти на toyota corolla 1.4vvt-i 2002 sedan
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
TOYOTA AURIS 1.4 D4D
TOYOTA AURIS 1.4 D4D
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 29 Авг 2007 10:07
Dоbrin Не се притесняваи,няма ти нищо на колата мойта е със същия мотор но 2005.Относно ниските обороти той компа си ги подържа така и не можеш да ги регулираш,а когато сменяш скорости оборотите се вдигат с 200 ,за да може двигателя да остане в обороти.А относно потеглянето ти какво очакваш от 1.4 на 1200кг.Иначе горивния филтъра се намира,като отвориш капака в дясно до казанчето за спирачна течност.
и твоята ли държи 600 оборота при топъл двигателss_mitko написа:Dоbrin Не се притесняваи,няма ти нищо на колата мойта е със същия мотор но 2005.Относно ниските обороти той компа си ги подържа така и не можеш да ги регулираш,а когато сменяш скорости оборотите се вдигат с 200 ,за да може двигателя да остане в обороти.А относно потеглянето ти какво очакваш от 1.4 на 1200кг.Иначе горивния филтъра се намира,като отвориш капака в дясно до казанчето за спирачна течност.
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
TOYOTA AURIS 1.4 D4D
TOYOTA AURIS 1.4 D4D
Да и моята държи 600/650 при топъл двигател,мой колега има същата и тя е така.А относно филтъра и свещите виж по книжка кога е обслужвана,и ако са минали 15000хкм.тогава ги сменяи иначе няма смисълDobrin написа:и твоята ли държи 600 оборота при топъл двигателss_mitko написа:Dоbrin Не се притесняваи,няма ти нищо на колата мойта е със същия мотор но 2005.Относно ниските обороти той компа си ги подържа така и не можеш да ги регулираш,а когато сменяш скорости оборотите се вдигат с 200 ,за да може двигателя да остане в обороти.А относно потеглянето ти какво очакваш от 1.4 на 1200кг.Иначе горивния филтъра се намира,като отвориш капака в дясно до казанчето за спирачна течност.
P.S.филтър15000хкм.
свещи30000хкм.
Последно промяна от ss_mitko на 15 Мар 2009 14:42, променено общо 1 път.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
1.4 ,ама 100 коня! При потеглянето на първа от 1000об./мин, или 1200 об./мин. като й дам газ се замисля и след това тръгва да ускорява и ме изкарва извън нерви.Преди имах 1.3 12 клапана 75 коня Корола 1987-а година и тя така се изтрелва,че надбягвах 1.8 Голфовете,много върви.А тази 1.4 VVT-i мисли много,няма тоя ряз и някак си по-пенсионерски се развърта,абе нерви ме.ss_mitko написа:Dоbrin Не се притесняваи,няма ти нищо на колата мойта е със същия мотор но 2005.Относно ниските обороти той компа си ги подържа така и не можеш да ги регулираш,а когато сменяш скорости оборотите се вдигат с 200 ,за да може двигателя да остане в обороти.А относно потеглянето ти какво очакваш от 1.4 на 1200кг.Иначе горивния филтъра се намира,като отвориш капака в дясно до казанчето за спирачна течност.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Точно това едва ли е от настойки. По скоро кабели, свещи, дебитомер не са наред...LEXUS написа:...1.4 ,ама 100 коня! При потеглянето на първа от 1000об./мин, или 1200 об./мин. като й дам газ се замисля и след това тръгва да ускорява и ме изкарва извън нерви..

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
diver, често се среща този ефект, особено ако колата е била карана спокойно ...diver написа:Точно това едва ли е от настройки. По скоро кабели, свещи, дебитомер не са наред...LEXUS написа:...1.4 ,ама 100 коня! При потеглянето на първа от 1000об./мин, или 1200 об./мин. като й дам газ се замисля и след това тръгва да ускорява и ме изкарва извън нерви..
Явно минава известно време докато двигателчето премести дросела...
Свиква се и нагаждаш начина на каране...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Колата е купена нова и винаги е била така, правих тест-драйв преди това на една 1.4 VVT-i от Тм-Ауто и тя не беше по-различна.И от други места съм чувал ,че тръгват със замисляне. Само че аз си мислех,че трябва да се разработи двигателя и затова е така, иначе щях да се метна на 1.6 VVT-i 110 коня. Тя се оказва доста по-пъргава ,като й гледам характеристиките.slowtraveler написа:diver, често се среща този ефект, особено ако колата е била карана спокойно ...diver написа:Точно това едва ли е от настройки. По скоро кабели, свещи, дебитомер не са наред...LEXUS написа:...1.4 ,ама 100 коня! При потеглянето на първа от 1000об./мин, или 1200 об./мин. като й дам газ се замисля и след това тръгва да ускорява и ме изкарва извън нерви..
Явно минава известно време докато двигателчето премести дросела...
Свиква се и нагаждаш начина на каране...
slowtraveller, това за спокойното каране ми звучи интересно.Почти винаги я карам много спокойно-превключвам предавките на 2300-2500 об./мин.,рядко 3000 об./мин.,даже 4-та често я слагам на 50км/ч.



Аз още не мога да повярвам,че компютърът се нагажда към карането.Много странно,да не е жив.


Ааа,да ,твоят Авенсис май беше 1.6VVT-i ,как тръгваше,имаше ли замисляне?
П.С. Тука говориме за тръгване от нормални обороти 1100-1200 об./мин.. Иначе от 1500-1600 об./мин. е ясно ,че колата тръгва по-бързо.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS Това за нагаждането на двигателя може и да е вярно,защото когато смениме с жена ми колите за някои друг ден после усещам разлика в тойотата.Някък по мудно върви и после се променя(може и да си ми се струва само така)LEXUS написа:Колата е купена нова и винаги е била така, правих тест-драйв преди това на една 1.4 VVT-i от Тм-Ауто и тя не беше по-различна.И от други места съм чувал ,че тръгват със замисляне. Само че аз си мислех,че трябва да се разработи двигателя и затова е така, иначе щях да се метна на 1.6 VVT-i 110 коня. Тя се оказва доста по-пъргава ,като й гледам характеристиките.slowtraveler написа:diver, често се среща този ефект, особено ако колата е била карана спокойно ...diver написа:
Точно това едва ли е от настройки. По скоро кабели, свещи, дебитомер не са наред...
Явно минава известно време докато двигателчето премести дросела...
Свиква се и нагаждаш начина на каране...
slowtraveller, това за спокойното каране ми звучи интересно.Почти винаги я карам много спокойно-превключвам предавките на 2300-2500 об./мин.,рядко 3000 об./мин.,даже 4-та често я слагам на 50км/ч..С една дума карам спокойно и икономично. Виж на старата Корола съм правил 7300 об./мин. biggrin.gif ,но тя е лудница
![]()
Аз още не мога да повярвам,че компютърът се нагажда към карането.Много странно,да не е жив.Ако я карам по-бързо, това двигателче дали ще почне да мести дроселчето по-бързо и да не мисли така.
Твоята Мазда как тръгва? Като тръгваш от 1000-1200 об./мин и й дадеш газ на 1-ва замисля ли се в първия момент или тръгва с ряз или тръгва плавно?
Ааа,да ,твоят Авенсис май беше 1.6VVT-i ,как тръгваше,имаше ли замисляне?
П.С. Тука говориме за тръгване от нормални обороти 1100-1200 об./мин.. Иначе от 1500-1600 об./мин. е ясно ,че колата тръгва по-бързо.
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
@Lexus,
Досега съм карал три коли с 'електронна' газ - Зафира 1.8, Астра G 1.6 и Маздата. И трите бяха купени нови от магазина. Авенсиса бе с жило (3ZZ-FE), така-че не влиза в класацията.
Относно 'обучението/адаптацията на ЕКУ' - ще ти там пример:
Наложи ми се да сменим колите с колегата за едно ходене до София (бях с доста багаж). Аз му дадох Астрата и взех Зафирата. Аз съм по-рязък шофьор, докато той кара до 3х.об...
По динамика двете коли са абсолютно еднакви.
Като взех Зафирата ми направи впечатление много 'вялото' реагиране на педала на газта. Натискаш, а реакцията настъпва с около 0.5сек и то след сериозно натискане на газта... За няколко стотин км. компа се самообучи и газта стана много чувствителна и сработваше в първия милиметър на натискане (преди това натискаш 0.5см и няма реакция).
Като се върнах на Астрата(карана от спокойния ми колега) усещането бе същото - колата бе станала много 'вяла' и трябваше време за да почне да реагира 'остро'...
С маздата не съм усещал сериозно ефекта, защото в началото я разработвах и не съм искал от нея рязка реакция, а плавно преминах към 'остро' каране, пък и друг не я е карал (с изключение на жена ми веднъж, и на нея и направи впечатление много 'острата' реакция на газта)
Досега съм карал три коли с 'електронна' газ - Зафира 1.8, Астра G 1.6 и Маздата. И трите бяха купени нови от магазина. Авенсиса бе с жило (3ZZ-FE), така-че не влиза в класацията.
Относно 'обучението/адаптацията на ЕКУ' - ще ти там пример:
Наложи ми се да сменим колите с колегата за едно ходене до София (бях с доста багаж). Аз му дадох Астрата и взех Зафирата. Аз съм по-рязък шофьор, докато той кара до 3х.об...
По динамика двете коли са абсолютно еднакви.
Като взех Зафирата ми направи впечатление много 'вялото' реагиране на педала на газта. Натискаш, а реакцията настъпва с около 0.5сек и то след сериозно натискане на газта... За няколко стотин км. компа се самообучи и газта стана много чувствителна и сработваше в първия милиметър на натискане (преди това натискаш 0.5см и няма реакция).
Като се върнах на Астрата(карана от спокойния ми колега) усещането бе същото - колата бе станала много 'вяла' и трябваше време за да почне да реагира 'остро'...
С маздата не съм усещал сериозно ефекта, защото в началото я разработвах и не съм искал от нея рязка реакция, а плавно преминах към 'остро' каране, пък и друг не я е карал (с изключение на жена ми веднъж, и на нея и направи впечатление много 'острата' реакция на газта)

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта