P0340
P0340
Мнение от ALTEZZA » 15 Ное 2005 08:30
ta eto i zadachkata:
kolata: 1996 Camry
dvigatel: 5S-FE(4 cilindara, 2.2L, poslednia koito idva s distributor)
oplakvane: Kolata ne varvi(dosta povarhnostna, no edinstvenata informacia koiato imame ot sobstvenika)
pred ochite ni: porter dokara kolata na sobstven hod, t.e. kolata vse pak varvi.
ta zapalihme kolata, na idle si raboti normalno, pone vidimo, ne sme karali kolata, no vednaga zabeliazahme che ima CEL(check engine light), proverihme go i se okaza che e P0340(Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction). predpolojihme che oplakvaneto na klienta i CEL-a sa svarzani, za tova reshihme i da prezledvame prichinata za CEL-a i taka da opravim kolata. tai kato kolata v momenta raboteshe, predpolojihme che moje problema da e samo vremenno iavlenie i reshihme da izchistim CEL-a da vidim kvo ste stane, CEL-a se poiavi vednaga otnovo, t.e. problema si sastestvuva i v momenta. ot tam izvadihme i Service Manual-a i pochnahme da presledvame problema stapka po stapka. ta do tuk i ste spra. da vidim koi kakvi predpolojenia ili vaprosi bi imal.
eto kakvo kazva Servise Manual-a:
- Прикачени файлове
-
- IMG_1122.JPG (177.27 KiB) Преглеждано 4415 пъти
ALTEZZA
ALTEZZA
ALTEZZA
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 15 Ное 2005 09:03
Ako e MalFuncia ,moze spokoino da e stoto ne poluchava kakto trebe edin ot signalite ,tva da go debugva chovek e umrela rabota - veroqtnost da ima problem vyv ECU-to e dosta malka (ako ne e CPS togaz se smenq ili reFlashva ECU-to).

LordDigital
ALTEZZA
Мнение от b_d » 15 Ное 2005 10:32
Мисля, че и двата сензора са в кутията на дистрибутора. CrankPS е с многото зъбци - така наречения NE.ALTEZZA написа:tova sas CPS-a(prodpolagam imash predvid Cam Position Sensor, a ne Crank Position Sensor) e dobra ideia, no polzvaiki Servise Manual-a(ili pone stranicite kam koito sa me nasochili), kade e toi?
По-принцип проблема едва ли е G (Cam PS), защото той се чете само в началото. Първият зъб на NE колетото след G зъба е с 10 градуса аванс. След това се чете само NE, освен ако няма грешка и не губи бройката. Тогава повтаря това и колата накъсва за времето, което не знае какво става.
Това съчинение беше да кажа, че Лорда визира Crank PS според мен.
b_d
Мнение от ALTEZZA » 15 Ное 2005 10:54
ta sega kakvo pravim?
ALTEZZA
b_d
Мнение от ALTEZZA » 15 Ное 2005 12:00
mama kaza veche da ne si igraia s teb, nie edvam pochnahme da predpolagame kvo moje da se proveriava, pak ti veche opravi kolata. ta bravo de

ALTEZZA
Мнение от b_d » 15 Ное 2005 12:18
П.П. Само едно малко допълнение - макар че се казват Cam и Crank сензор на тойотите (маздите и т.н. дензо каручки) тези сензори се движат от разпределителния вал, а се казва Кранк, защото е такава конвенцията.
П.П.П. Напоследък съм доста на ТИ с тойота (дензо) запалването, защото подготвям (по чужди схеми естествено - аз само чета) Мегаскуърт, който да работи с ОЕМ запалване. Т.е. plug&play, като засега се целя в 4AGE с 4AGZE DLI, но 3SGTE и 7MGTE са идентични (това е за Лорда последното).
b_d
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 15 Ное 2005 18:05
и на мен ми се е случвало подобно нещо - на предишната тойота предваренето беше малка лудост, не вървеше и харчеше много - така са я карали две години, като я купих се шашнах - ремонта излезе 15 лв. отделно бяха сложили газова уредба, но вместо плочка имаше някаква тръбичка като чучур на чешма.
наистина понякога се срещат странни хора - мързи ги да отидат на една елементарна диагностика
agent dust
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: P0340
Мнение от Japanese_fever » 15 Ное 2005 19:55
Za6to ne popita tuk kak da re6ite problema predi da go re6ite?

Koga i kak se e polu4ilo tova izmestvane na angrenajniq remuk, ako nikoj ne go e pipal prdi tova???

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Re: P0340
Мнение от ALTEZZA » 15 Ное 2005 20:25
zastoto kato doide klient s problem se opitvame da go razreshim vednaga, a ne mu kazvame da se varne sled niakolko dena, stoto az triabva da pusna tema vav foruma da vidia kakvo e mnenieto na drugite. tova che v tozi sluchai e stialo da mi spesti vreme e viarno, no tova osven che e vina na nasta nesaobrazitelnost, sasto e vina i na tez det sa pisali diagnostikata za kod P0340, stoto vse pak nie se vodihme po neia. a sasto taka imam chuvstvoto che e i vina do niakade na klienta, ne mi se viarva adrenajnia remak prosto da e preskochil dva zaba ei taka, imam chustvoto che niakoi go e pipal predi tova, i ako nie imahme tazi informaci moje bi steshe da ni spesti dosta vreme.Japanese_fever написа:ALTEZZA az imam 2 vaprosa:
Za6to ne popita tuk kak da re6ite problema predi da go re6ite?
Koga i kak se e polu4ilo tova izmestvane na angrenajniq remuk, ako nikoj ne go e pipal prdi tova???
ALTEZZA
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Japanese_fever
Мнение от ALTEZZA » 15 Ное 2005 20:34
i nie sled kato otkrihme problema do niakade ni beshe logichno, no do togava se biahme zarovili da otkriem elektricheski problem svarzan s Cam Sensora, v kraina smetka diagnostika dava kato edinstveni varianti za P0340 Cam Sensor, ECU ili jicite mejdu tiah, nisto ne spomenavat za razliki vav vremenata na Cam Sensor-a i Crank Sensor-a. pak i kolata ne beshe doshla za da i pravim nastroiki. pak i predstava si niamahme che predi tova niakoi selski maistor e pravil "tuning", ako go znaehme tova sam siguren che stiahme da podhodim po razlichen nachin. dvigatelia si raboteshe vidimo dobre, pone na idle, a dali Cam Sensor-a beshe vkluchen ili izkluchen ne pravesh nikakva razlika, ta za tova i v elektrichestvoto se zabihme.bad_dog написа:Еми логично е. Това е едно от първите неща, които проверявм преди да правя настройка. Много често проблема е там - особено ако е имало "тунинг" от некой селски майстор.
na toz dvigatel Cam sensora se dviji ot razpredelitelnite valove, no Crank senosora se dviji ot kolianovia val.П.П. Само едно малко допълнение - макар че се казват Cam и Crank сензор на тойотите (маздите и т.н. дензо каручки) тези сензори се движат от разпределителния вал, а се казва Кранк, защото е такава конвенцията.
ALTEZZA
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта