Toyota Avenis 2,0 D4D, 2007г или Audi 4, 1,9 TDI, 2006г
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Пиша този отговор по коствени данни.
Т.е като човек прекарваш доста време в Ауди форума и запознат от какво се оплакват колегите.
На тази А4 е оправено тъпото предно окачване от рециклирани лъжици и вече си е с нормална здравина. Двигателя бомба-дюза наистина го има този проблем с разбиването на леглата на дюзите (едно приятелче със Шкода сега трябва да сменя глава) но имам чувството че това засяга малко количество автомобили, във форума никой не се оплакал от това. Сериозен плюс на бомба-дюзата е че лесно се "чипосва" и стъпва на едни 130-135 коня и става доста приятна за каране. Относно шума винаги ще е по шумна от комън рейла. Интериора е качествен и тук всичко опира до вкус.
Ако колата е и куатро е добър избор.
Колите според мен са в два различни класа независимо от горе-долу сходните им размери.
Между тези двете моя съвет е да вземеш по-запазената и двете си имат предимства и недостатаци.
Т.е като човек прекарваш доста време в Ауди форума и запознат от какво се оплакват колегите.
На тази А4 е оправено тъпото предно окачване от рециклирани лъжици и вече си е с нормална здравина. Двигателя бомба-дюза наистина го има този проблем с разбиването на леглата на дюзите (едно приятелче със Шкода сега трябва да сменя глава) но имам чувството че това засяга малко количество автомобили, във форума никой не се оплакал от това. Сериозен плюс на бомба-дюзата е че лесно се "чипосва" и стъпва на едни 130-135 коня и става доста приятна за каране. Относно шума винаги ще е по шумна от комън рейла. Интериора е качествен и тук всичко опира до вкус.
Ако колата е и куатро е добър избор.
Колите според мен са в два различни класа независимо от горе-долу сходните им размери.
Между тези двете моя съвет е да вземеш по-запазената и двете си имат предимства и недостатаци.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Абе за разхода не лъжат.....На градско двете коли горят еднакво.....vessonik написа:Да,мотора на Аудито е помпа дюза(1.9 -116 кс) , Авенсиса е 126кс. И двете ми харесват на визия и вътрешен комфорт. По-важно е какви са очакванията за поддръжка за двата модела от тук нататък, а какъв е разхода им на гориво от практиката. В тех. данните на всяка кола търговците доста лъжат....
На дълго Аудито е малко по икономично....Виж за мощноста на Тойотата са те поизлъгали,защото 2007 2.0 D4D както си написал, е 116 к.с.....
Или 2.0 D4 -147 к.с........Но ако Аудито е помпа дюза, бягай на далеч, щом търсиш по приемлива поддръжка.....
Вземай Тойотата, със нея освен с филтъра за твърди частици, с друго не вярвам да имаш проблеми.....
Ето ти данните да си сравняваш.....
[/url]http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/28407.html[url]
[/url]http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10910.html[url]
[/url]http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10909.html[url]
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Точно с тоя филтър на 1CD на авенсиса няма да има никакви грижи. Аз съм с две ръце за тойотата, извратен съм, ама едва ли ще си взема вече нещо различно от японско, след 8 тойоти, 1 дайхатсу, 1 сузуки, 1 реиндж ровър, 1 ситроен, 1 форд, 2 пежа, 2 фиата, може да има и още за които не се сещам.
Ауди има много за мен глупаво окачване и морално остарял мотор, почива на стара слава. Иначе колите са много нови да ти правят каквито и да било проблеми.
Ама я пусни тая тема в ауди форума....

Ауди има много за мен глупаво окачване и морално остарял мотор, почива на стара слава. Иначе колите са много нови да ти правят каквито и да било проблеми.
Ама я пусни тая тема в ауди форума....
Човек се учи докато е жив.
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Здравеите отново колеги,
Между двата поста имах малко работа и то точно с един дългогодишен механик на Ауди в официален сервиз в Хамбург (човека е немец)....
Та неговото мнение за най-често срещани проблеми за Ауди А4 2006г 1.9 дизел (предавам дословно думите му, без мой коментар):
1. Слабо предно окачване - ябълковидните болтове на рамената (надявам се правилно да съм го разбрал, защото не знаеше как е наименованието на частта на английски, но начерта два горни и два долни лоста и захватите им към главината). Според него нищо не е оправено и за нашите пътища ще изисква редовна подмяна ...
2. По двигател: много често срещан проблем с електриката, което много често погрешно се диагностицира като дефектни дюзи. Става въпрос за кабелния сноп към дюзите, който странната немска мисъл е вградила вътре в двигателя, а не отвън, като вътре успявали да се протрият при допир с фиксатори и от агресивната среда/температура. Това след себе си влече и смяна на капак (ако първо не ви сменят дюзите, които не са много евтини)...
Между двата поста имах малко работа и то точно с един дългогодишен механик на Ауди в официален сервиз в Хамбург (човека е немец)....
Та неговото мнение за най-често срещани проблеми за Ауди А4 2006г 1.9 дизел (предавам дословно думите му, без мой коментар):
1. Слабо предно окачване - ябълковидните болтове на рамената (надявам се правилно да съм го разбрал, защото не знаеше как е наименованието на частта на английски, но начерта два горни и два долни лоста и захватите им към главината). Според него нищо не е оправено и за нашите пътища ще изисква редовна подмяна ...
2. По двигател: много често срещан проблем с електриката, което много често погрешно се диагностицира като дефектни дюзи. Става въпрос за кабелния сноп към дюзите, който странната немска мисъл е вградила вътре в двигателя, а не отвън, като вътре успявали да се протрият при допир с фиксатори и от агресивната среда/температура. Това след себе си влече и смяна на капак (ако първо не ви сменят дюзите, които не са много евтини)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Колега,slowtraveler написа:Сложи един 1.9TDI и авенсис един до друг и ще чуеш/усетиш разликата. Имал съм и VW дизел и не ми обяснявай, как е тих. 4 цилиндровите дизелите на VAG са едни от най-шумно и твърдо работещите...Tibi.B написа: Не съм съгласен с всички неща !!!
1 .не съм чувал за тих дизел ,а ти ???Ще дадеш ли определене за тих ДИЗЕЛ!!
Навярно си забелязал, че пиша за 'возенето' - возия - Аудито е по-твърдо, а авенсиса плава... Относно здравината повтарям: "Относно слуховете за слабото окачване на А4 - не знам"Tibi.B написа: 2. Слабо окчване ,накой аудита да ,но не и точно това аде да не говорим на изуст ( и чули сме че ауди имат проблем с предницата аре всяко е така, да ама НЕ)
За размерите - обикновено избирам автомобил по вътрешно пространство - там, където ще бъда, а не по това, какво ще гледат хората отвън:
Та Avensis/A4:
headroom front (in): 39.01/38.4
legroom front (in): 46.53/41.3
За останалите параметри не можах да видя точни данни на първо четене, но мисля, че положението е същото (още първия Авенсис имаше 500л багажник - един от най-големия в класа)
Освен това авенсиса ще бъде с една година по-нов...
Относно това дали съм манияк - явно не си чел постовете за да се изказваш неподготвен![]()
Иначе martod е прав: "Така че който и да вземе от двата автомобила, няма да сбърка, но най добре е да избере този който е по добре гледан...... thumbsup.gif "
Виж сега за пореден път разбирам, че си рядко заблуден ''Навярно си забелязал, че пиша за'' ,че няма понятие ТИХ ДИЗЕЛ !!!!
Оставай си със слуховете за колите може да имаш успех.......
Разбирай ги колите както искаш вътре, вън както те кефят ,аз определям аудито за по-голямо ,а авенсиса за по комфортен !!
И сам го написал ..
''Относно това дали съм манияк - явно не си чел постовете за да се изказваш неподготвен

Виж какво карал сам 90% от новите коли който излизат и съм доста по-запознат от теб за всеки един автомобил който излиза>НИКОГА НЕ СЕ ИЗКАЗВАМ НЕ ПОДГОТВЕН, пиша само кога съм обеден в нещо зарзалика ОТ ТЕБ !!!!
Аз не робувам на марки за разлика от теб и преценам колите не по марка ,а по надежност ,издъливост ,цена и качество на изработка !!
За трети път спирам да пиша по-дадена тема само заради твойте компетенти намеси ...
Като караш нова кола не си мисли ,че си хванал някой за шлифера .......
П.С писнами от философи като теб ,на всяка манджа мерудия



- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Колега, радвам се, че спираш да пишеш, защото явно си и неграмотен, съдейки по многото правописни и синтактични грешки...
Гледайки данните, които си посочил стигам до извода, че аудито е по-широко, и само по този параметър е по-голямо от Авенсиса.
А ширината не се знае как е дадена - дали с огледалата или не...
Но Аудито отстъпва по всички останали параметри - обща дължина, база, височина...
Така, че ми е много странно как определяш аудито за по-голямо по габаритни размери...
'О'беждавай когото си искаш и си карай каквито коли искаш, но не мисли, че ти единствен си карал доста нови коли и си най-запознат и твоето единствено мнение е най-меродавно...
Не винаги съм карал нова кола и това никога не ми е било мания, и твоята завист в случая ме учудва, защото мен винаги ме е радвало когато някой колега има удоволствието да си вземе нещо ново/хубаво, независимо дали е автомобил или нещо друго....
И отново се изказваш неподготвен (пише се заедно), защото отдавна не робувам на марки..
Това, че разкарах Авенсиса и Тойота като цяло е още едно потвърждение на това.
Но в случая при този избор между двата автомобила, продължавам да смятам, че Авенсиса е по-добрия избор (при еднакво състояние на автомобилите).
А с този офтопик не виждам какво помагаме на колегата в избора му....
Гледайки данните, които си посочил стигам до извода, че аудито е по-широко, и само по този параметър е по-голямо от Авенсиса.
А ширината не се знае как е дадена - дали с огледалата или не...
Но Аудито отстъпва по всички останали параметри - обща дължина, база, височина...
Така, че ми е много странно как определяш аудито за по-голямо по габаритни размери...
'О'беждавай когото си искаш и си карай каквито коли искаш, но не мисли, че ти единствен си карал доста нови коли и си най-запознат и твоето единствено мнение е най-меродавно...
Не винаги съм карал нова кола и това никога не ми е било мания, и твоята завист в случая ме учудва, защото мен винаги ме е радвало когато някой колега има удоволствието да си вземе нещо ново/хубаво, независимо дали е автомобил или нещо друго....
И отново се изказваш неподготвен (пише се заедно), защото отдавна не робувам на марки..
Това, че разкарах Авенсиса и Тойота като цяло е още едно потвърждение на това.
Но в случая при този избор между двата автомобила, продължавам да смятам, че Авенсиса е по-добрия избор (при еднакво състояние на автомобилите).
А с този офтопик не виждам какво помагаме на колегата в избора му....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Абе, ти си абсолютно неграмотен! Ако си някой тест-драйвър, е твоя работа, но си тотално неграмотен и това не е обида ,а факт,който личи от писането ти.Tibi.B написа:Колега,slowtraveler написа:Сложи един 1.9TDI и авенсис един до друг и ще чуеш/усетиш разликата. Имал съм и VW дизел и не ми обяснявай, как е тих. 4 цилиндровите дизелите на VAG са едни от най-шумно и твърдо работещите...Tibi.B написа: Не съм съгласен с всички неща !!!
1 .не съм чувал за тих дизел ,а ти ???Ще дадеш ли определене за тих ДИЗЕЛ!!
Навярно си забелязал, че пиша за 'возенето' - возия - Аудито е по-твърдо, а авенсиса плава... Относно здравината повтарям: "Относно слуховете за слабото окачване на А4 - не знам"Tibi.B написа: 2. Слабо окчване ,накой аудита да ,но не и точно това аде да не говорим на изуст ( и чули сме че ауди имат проблем с предницата аре всяко е така, да ама НЕ)
За размерите - обикновено избирам автомобил по вътрешно пространство - там, където ще бъда, а не по това, какво ще гледат хората отвън:
Та Avensis/A4:
headroom front (in): 39.01/38.4
legroom front (in): 46.53/41.3
За останалите параметри не можах да видя точни данни на първо четене, но мисля, че положението е същото (още първия Авенсис имаше 500л багажник - един от най-големия в класа)
Освен това авенсиса ще бъде с една година по-нов...
Относно това дали съм манияк - явно не си чел постовете за да се изказваш неподготвен![]()
Иначе martod е прав: "Така че който и да вземе от двата автомобила, няма да сбърка, но най добре е да избере този който е по добре гледан...... thumbsup.gif "
Виж сега за пореден път разбирам, че си рядко заблуден ''Навярно си забелязал, че пиша за'' ,че няма понятие ТИХ ДИЗЕЛ !!!!
Оставай си със слуховете за колите може да имаш успех.......
Разбирай ги колите както искаш вътре, вън както те кефят ,аз определям аудито за по-голямо ,а авенсиса за по комфортен !!
И сам го написал ..
''Относно това дали съм манияк - явно не си чел постовете за да се изказваш неподготвен''
Виж какво карал сам 90% от новите коли който излизат и съм доста по-запознат от теб за всеки един автомобил който излиза>НИКОГА НЕ СЕ ИЗКАЗВАМ НЕ ПОДГОТВЕН, пиша само кога съм обеден в нещо зарзалика ОТ ТЕБ !!!!
Аз не робувам на марки за разлика от теб и преценам колите не по марка ,а по надежност ,издъливост ,цена и качество на изработка !!
За трети път спирам да пиша по-дадена тема само заради твойте компетенти намеси ...
Като караш нова кола не си мисли ,че си хванал някой за шлифера .......
П.С писнами от философи като теб ,на всяка манджа мерудия![]()
![]()
На Ауди дизелът е най-шумният дизел в света,ако искаш го мери с шумомер,това си е твоя работа. Помпа-дюза дефектират,по-горе е казано. А4 е всичко друго ,но не и по-голямо от Авенсис.А ти, като си карал толкова много нови модели, как не чу тракторното тракане на А4 ?При поддръжката А4 излиза много по-скъпо, заради калпавата си ходова част,която се износва бързо,както и заради 4-те помпи на пома-дюзата,както и заради разбиващи се дюзи/горе е казано/. Изобщо едно Ауди няма как да има по-евтина поддръжка от една Тойота,защото Аудито се чупи повече и на всичкото отгоре има скъпи части.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Хахах очаквах твоето включване колега, ами не са мнозинство хората които са твърдо за Авенсиса, повечето мнениия са" гледай на състояние".Но иначе бързо се намесваш.И оооооооооо тука съм разбира се само ще чета и ще се информирам и ще гледам фо става с Тойотите и ти какви мнения даваш особено твоите мнения ще са под лупа.Мислех да не пиша по темата ама щом и ти си вътре нема как да не направя млако офф топик заради теб изключение просто.Давай,Дерзай Тойота е номер едноLEXUS написа:А къде е nov, да чете тая тема,та да спре да мисли,че Ауди А4 е здрава кола.Да се информира малко.

Здравейте ,
Последен пост в тази тема !!!
Днешните постове бяха писани от Тел. =>преминали през кирилизатор ,само и само да не са на МАЙМУНИЦА !!!
Исках да КАЖА и ще повторя понятие ТИХ дизел НЯМА.Мразя дизелите,просто изразих личните си наблюдения над двата автомобила.Явно това не се хареса на някой от форума
Последен пост в тази тема !!!
Днешните постове бяха писани от Тел. =>преминали през кирилизатор ,само и само да не са на МАЙМУНИЦА !!!
Исках да КАЖА и ще повторя понятие ТИХ дизел НЯМА.Мразя дизелите,просто изразих личните си наблюдения над двата автомобила.Явно това не се хареса на някой от форума

Това са най-общо данните за двата автомобила.
Марка: Audi / Toyota
Модел: A4 / Avensis
Модификация: A4 1.9 TDI (115кс) / 2.0 D4-D
Гориво: Дизел / дизел
Тип каросерия: Седан / седан
Брой врати: 4 / 4
Обем мотор в cm3: 1896 / 2231
Брой цилиндри: 4 / 4
Макс. мощност kW/к.с.: 84 / 115 // 93/126
Ускорение 0-100 км/ч: 11.2 / 10.6
Макс. скорост км/ч: 201 / 200
Среден разход л/100: 5.6 / 5.5
Обем багажник: 460 / 520
В различни сайтове има разлика само в разхода на гориво,но тази разлика е несъщественна. По-скоро интересни са проблемите в последващата експлоатация-наличност на пазара на резервни части , цените им и сроковете, за да ги доставят. ..Разбирам, че е трудно да се направи контрастен паралел. Две неща се убедих днес: Авенсисът е по-широк и удобен и е 1 год. по-нов. Дали това е достатъчно за избора
, но не е най-важното. Кой от двата мотора е по-добър и коя предница е по-здрава? И, колеги, все пак Ви моля за съвет, а не да се хващате за гушите! 
Марка: Audi / Toyota
Модел: A4 / Avensis
Модификация: A4 1.9 TDI (115кс) / 2.0 D4-D
Гориво: Дизел / дизел
Тип каросерия: Седан / седан
Брой врати: 4 / 4
Обем мотор в cm3: 1896 / 2231
Брой цилиндри: 4 / 4
Макс. мощност kW/к.с.: 84 / 115 // 93/126
Ускорение 0-100 км/ч: 11.2 / 10.6
Макс. скорост км/ч: 201 / 200
Среден разход л/100: 5.6 / 5.5
Обем багажник: 460 / 520
В различни сайтове има разлика само в разхода на гориво,но тази разлика е несъщественна. По-скоро интересни са проблемите в последващата експлоатация-наличност на пазара на резервни части , цените им и сроковете, за да ги доставят. ..Разбирам, че е трудно да се направи контрастен паралел. Две неща се убедих днес: Авенсисът е по-широк и удобен и е 1 год. по-нов. Дали това е достатъчно за избора


- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Аз ти казах по горе, че има нещо нередно в информацията за Тойотата, с тези 126 коня.....Като гледам данните дето си дал, тя си е 2.2 D4D, така че повече няма какво да се чудиш.....Рипкай и смело......
Колкото повече, толкова повече.....
Иначе ще береш ядове след време, с тези помпи-дюзи......
Колкото повече, толкова повече.....

Иначе ще береш ядове след време, с тези помпи-дюзи......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Благодаря ти,но конете са 126 на 2,0 D4D от средата на 2006г. с новия фейслефт. Ето данните на другия мотор.
Автомобил Toyota Avensis 2.2 D-4D Executive Sedan X
Двигател in line
Брой цилиндри 4
Клапани на цилинтър 4
Компресия 16
Работен обем 2231
Скоростна кутия 6 speed automatic
Ускорение 0-100 Km/h 9.3
Максимална скорост 210
Мощност / Обороти 150 / 3600
Въртящ момент / Обороти 310 / 2000
Вид гориво diesel
Разход - градско 7.6
Разход - извънградско 4.9
Разход - комбинирано 5.9
Емисия CO2 (g/km) 156
Дължина 4645
Ширина 1760
Височина 1480
Междуосие 2700
Радиус на завой -
Маса без товар 1450
Допустимо общо тегло 1970
Обем на багажника - 520
Резервоар / Резерва 60
Размер на джанти -
Размер на гумите -
Брой места 5
Брой врати 4
Автомобил Toyota Avensis 2.2 D-4D Executive Sedan X
Двигател in line
Брой цилиндри 4
Клапани на цилинтър 4
Компресия 16
Работен обем 2231
Скоростна кутия 6 speed automatic
Ускорение 0-100 Km/h 9.3
Максимална скорост 210
Мощност / Обороти 150 / 3600
Въртящ момент / Обороти 310 / 2000
Вид гориво diesel
Разход - градско 7.6
Разход - извънградско 4.9
Разход - комбинирано 5.9
Емисия CO2 (g/km) 156
Дължина 4645
Ширина 1760
Височина 1480
Междуосие 2700
Радиус на завой -
Маса без товар 1450
Допустимо общо тегло 1970
Обем на багажника - 520
Резервоар / Резерва 60
Размер на джанти -
Размер на гумите -
Брой места 5
Брой врати 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта