Никога повече Лексус

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 04 Мар 2009 20:01

rudolf написа: на пасата няма как да смениш носача-без да свалиш ябълковидния шарнирен болт на окачването,,,точно този с който се прави и реглажа..на камбера и тое-то,,,който пък при разлика ще рефлектира и на реглажа и на кормилната рейка....
Изображение

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 04 Мар 2009 21:28

Всяка кола има свои особености...
На Голфа регулировката на кембъра ставаше от захвата на амортисьора на макферсона към главината и можеше да се смени носач без разцентровка, защото не се откачаше главината от амортисьора...
Но въпроса е другаде - за да сменят носача, значи е имал проблем - сигурно е бил крив - с други геометрични размери...
Ако при крив носач е била направена регулировката, то с новия носач разбира се, че няма да излязат ъглите...
Затова е била задължителна регулировката...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 04 Мар 2009 21:31

slowtraveler написа: На Голфа регулировката на кембъра ставаше от захвата на амортисьора на макферсона към главината и можеше да се смени носач без разцентровка, защото не се откачаше главината от амортисьора...
Същото е и при Пасата - преди 3ген.

Аватар
desSs
Мнения: 3289
Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
Местоположение: Варна

Мнение от desSs » 04 Мар 2009 21:46

slowtraveler написа:Но въпроса е другаде - за да сменят носача, значи е имал проблем - сигурно е бил крив - с други геометрични размери...
...
питаха ме дали съм имала удар отдясно...уж не съм имала...амаа като знам през кви дупки минавам всеки ден, колко му е да съм прелетяла през някоя с по-висока скорост

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 05 Мар 2009 00:02

Fido Dido написа:
slowtraveler написа: На Голфа регулировката на кембъра ставаше от захвата на амортисьора на макферсона към главината и можеше да се смени носач без разцентровка, защото не се откачаше главината от амортисьора...
Същото е и при Пасата - преди 3ген.
ми на първия ми пасат шарнирния ми болт се ловеше за носача през процепи с две болта, и имаш ход,,,,който като се развият -отиваш на реглаж,,при ае86 модл 1983,,,шарнирните болтове са набити в носача и не е така,,,та знезнам кое е нова система и кое става...

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 05 Мар 2009 02:35

desSs написа:...............
а запалката ми била изгоряла /не е само бушона/, и ще ми я сменят. били слабички и не било хубаво да се ползват за зарядни или трансмитери /а аз моя напоследък не го махах въобще unsure.gif /.................
Ама тези хора започват вече да демонстрират въпиюща неграмотност !!!!
Какво значи да не включваш зарядно или трансмитер ве господа сервизни олигофрени ?
Зарядното за телефон дето дърпа 200 ма или трансмитера дето и толкова не дърпа ли ще изгорят запалката ? Разбирам да си включвала някакъв трансвертер 500 вата ама зарядно да не можело да се включва тия хора просто се праскат яко във всички дупки !
Нямам думи просто ....................

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 05 Мар 2009 08:28

Мила родна картинка biggrin.gif

Аватар
desSs
Мнения: 3289
Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
Местоположение: Варна

Мнение от desSs » 05 Мар 2009 09:24

Bass_Man написа:Ама тези хора започват вече да демонстрират въпиюща неграмотност !!!!
Какво значи да не включваш зарядно или трансмитер ве господа сервизни олигофрени ?
Зарядното за телефон дето дърпа 200 ма или трансмитера дето и толкова не дърпа ли ще изгорят запалката ? Разбирам да си включвала някакъв трансвертер 500 вата ама зарядно да не можело да се включва тия хора просто се праскат яко във всички дупки !
Нямам думи просто ....................
еми де да знам, слабички вика са ги направили, и при ауриса го имало тоя проблем, и королата...
може би изгоря щото напоследък работеше непрекъснато, знам ли
аз като му казах че не ми работи запалката, той дори не ми провери бушона, не било от там unsure.gif явно наистина има нещо кофти

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 05 Мар 2009 19:33

Деска има нещо кофти ама то не е в запалката а в главите им прости .
Като извадиш самата запалка в дупката , която остава няма нищо друго освен две ламаринки от , които едната е свързана към плюс , а другата към минус . Демек остава една проста букса на , която излизат 12 волта напрежение . Там нищо не може да изгори защото просто няма нищо . Като брато казва , че обикновенно бушоните са 10А ( ампера ) . Което означава , че и кабела от бушона до запалката е поне за 10А защото ако не е той ще изгори преди бушона !
А самата запалка представлява един мини нагревател , който консумира поне 5А за времето докато загрее . А твоето зарядно за GSM или трансмитера не консумират повече от 0,1-0,2А . Ти сама може да видиш колко е дебел кабела между зарядното и телефона ти . И според мен не ти изглежда , като този на печката или на прахосмукачката . Реално консумацията на твоите устроиства е около една стотна ( 1/100) от възможностите на запалката .
Така , че има кажи на тези , като не им е ясно нещо да не плямпат простотий защото се излагат , като кифладжий !

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 05 Мар 2009 20:20

Зарядното на моя предходен телефон гълташе 1А...
При лош куплунг (например някой не съвсем добре направен китайски) е възможно огъването на ламелите и/или даването на късо.
Обикновено това е решим проблем (изправяне на ламелките - отстраняване на късото съединение, и смяна на бушон), но не и за хора, дето досега са държали само чук и мотика в ръцете си...
Но конкретно с тези машинки може куплунга да е направен механически слаб и при държене в него на зарядно за по-продължително време, да се огъва някоя недомислена част и да дава на късо...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 05 Мар 2009 21:42

Това твоето зарядно явно е било някакво много не талантливо . Щото ако телефона ти е с 6V , 1А батерия за да я заредиш ти трябват 3W на час към батерията . Да кажем че имаш загуби 2W стават 5W на час . Което при 12 волта са 0,42А а при 14 са 0,36А . Според мен твърде е възможно понеже зарядното е импулсно да не си премерил коректно тока . В смисъл такъв , че просто уреда ти е дал много голяма грешка заради импулсния характер на тока . Но и 1А да ти консумирало пак не е никакъв проблем за инсталацията .
А това с огъването на пластинките и даването на късо ми се вижда абсурдно . Но дори и да се случи някакси според мен няма да е от стоене на устройство включено ами от често включване и изключване . А и няма да изгори запалката ами бушона . А запалката може да се счупи ако съществува такова положение .

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 06 Мар 2009 10:11

Абе зарядното си беше точно талантливо biggrin.gif Ама батерията е почти 2Аh, а телефона се зарежда през USB (5V)... Не съм го отварял зарядното, но според мен вътре има само един стабилизатор, и никаква импулсна част...
При 0.5А (първо бях взел калпаво зарядно) и включен GPS, телефона не само, че не се зареждаше, но и имаше малък разряд - за около 6 часа работа батерията падаше с една трета докато е на зарядното... Но това, че 1А не би трябвало да създаде смущения в работата на запалката - така си е...
Огъване на пластини съм виждал, а на част от майсторите им е все едно как ще го кажат. Дали е изгоряла или счупена запалката - все е за смяна.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
desSs
Мнения: 3289
Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
Местоположение: Варна

Мнение от desSs » 12 Мар 2009 18:08

имам си нова запалкааа :whistle:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта