проблем с Land Cruiser 3.0 D4D 2006

Публикувай отговор
Джамбазов
Мнения: 243
Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Джамбазов » 04 Мар 2009 09:50

1KD няма нищо общо с 1HZ
Човек се учи докато е жив.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 04 Мар 2009 10:18

Колега, имаме същия като твоя Круйзер, на 130 000+ км е вече и освен малко масалце да гори, няма никакви грижи(гори масло само при баща ми, на мен не ми го пипа изобщо).... Просто не обича да чака много татю, докато загрее колата rolleyes.gif Но тоя двигател го мъча на 204к.с. и ако дюзата почне да прави дори леки проблеми се усеща доста прилично wink.gif нещо те гъбаркат пичовете от сервиза, защото нашия от леко запушване става очевадно по-спънат. Това беше докато слушах на Тойота глупостите, че и щяха да сменят дюзата и кво ли още не.... Чисто и просто(като къпан полицай) си слагаш по-редовно добавката за прочистване на горивните пътища и 40 000км след диагнозата на Тойота сервиза, джипара си върви като луда крава, без проблеми, без пушене, без тракане на куца смес.... Тъпото е, че едно такова хубаво возило, може да бъде утепано от такива глупаци(сервизазжийте) за много кратко време... Но след като се обърне каруцата - пътища много... Виж в раздел Купува/Продава - един човек продава 4 такива двигателя май... Ако някой ти свърши работа, ще е идеално, а и ги дава по ~4000лв :thumbsup:

А поддръжката - най-добре да стоиш в сервиза и да ги гледаш в ръцете, дали наистина сменят консумативите и маслото. Имам познат "монтьор", който не веднъж е правил какви ли не мизерии по колите, че чак ми е идело да го пребия, но....... обстоятелствата не позволяват. На колегата му смениха задните тонколони, които са 45лв нови, и му сложиха изпаткали такива, като си заведе колата да му вържат бас касата.... Пълна скръб, но такива идиоти има. най-добре да намериш някой доверен майстор, поне познат, дето да не те лъже :thumbsup:

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 04 Мар 2009 11:30

Мечо, това с доверените майстори за БГ реалността може би можем да го приемем за нормално за гаражните сервизи. Но за фирмените сервизи мисля че е недопустимо. А би трябвало за всички сервизи да не стоиш на главата на майстора за да си свърши качествено работата. той да си я върши защото му е работа smile.gif

Аватар
shtephan
Мнения: 236
Регистриран на: 06 Яну 2009 13:24
Местоположение: КАЗАНЛЪК

Мнение от shtephan » 04 Мар 2009 11:32

Моите най-искрени съболезнования(най-сериозно),но ме мъчи един въпрос.Колегата kronos не е ли слагал чип тунинг или чип бокс или нещо подобно.Просто питам.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 04 Мар 2009 11:44

shtephan написа:Моите най-искрени съболезнования(най-сериозно),но ме мъчи един въпрос.Колегата kronos не е ли слагал чип тунинг или чип бокс или нещо подобно.Просто питам.
Може да не е той, а предишния собственик. И нищо чудно да не му е казал - по понятни причини. wink.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 04 Мар 2009 11:45

Е нали щяха да видят бастунягите после в сервиза ( или викаш я видят я не ) !
Даже и да има чип не би трябвало да има никакви грижи ! Това е двигател с огромен ресурс .

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 04 Мар 2009 12:07

Bass e прав. Щом дори Тойота го правят на 204к.с. и ти запазват пълната гаранция, следователно го може, а и не скъсява ресурса happy.gif А моя дето е с бокс, дето уж троши, върви пушка и не пуши и няма грижи.... Проблема е бил доста по-сериозен, от един чип/бокс wink.gif

Има и друго, което забравих - проблема с дюзите тепърва ще се усеща за всички марки нови автомобили в БГ, защото всичките минават на пиезокристали, с високо налягане и супер фин(н)и rolleyes.gif , така че запушването е гаранционна/извънгаранционна подмяна ще стане често срещано явление. Главно вносителите и разпространителите на добавки ще печелят от тази работа. :whistle:

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 04 Мар 2009 18:22

Me4oKyX написа:...

Има и друго, което забравих - проблема с дюзите тепърва ще се усеща за всички марки нови автомобили в БГ,:
Собственици на разни ГДИ-та реват вече яко...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 04 Мар 2009 18:41

kronos написа:Аз го взех от ръка на 98000км. Не знам с каква нафта го е карал собственика, но предполагам че не е била от най хубавата. Дюзите са всичките с жълто-черен нагар. По другите бутала няма поражения и ако са добре другите дюзи ще ги сложа пак. Сега ще ги пращам на стенд в Пловдив. За тях няма ремонтни комплекти и се сменят с нови(1200лв. бр)
Днес като бях при един мой приятел в Бош, пристигнаха двама човека пак заради дюзи, и казаха че техния Крузер 2006год. е стопил две бутала. Така че случая не е единичен.
Що не попита сервиза, останалите две купчинки с дюзи от какво са....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 04 Мар 2009 19:28

diver написа:
Me4oKyX написа:...

Има и друго, което забравих - проблема с дюзите тепърва ще се усеща за всички марки нови автомобили в БГ,:
Собственици на разни ГДИ-та реват вече яко...
Ама техните се чистят, пък и не стопяват буталата..... biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6179
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 04 Мар 2009 20:40

Не знам - това с втората ръка нещо ме притеснява...
Да оставим въпроса дали е бил на толкова км..
Дали не е имал двигателя сериозен проблем преди това, който да е бил маскиран само за продажбата???
Нещо ми намирисва работата unsure.gif
Не, че тойота не могат да грешат и да пускат брак, но обхвата на разрушенията е прекалено сериозен за да е единичен проблем...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 04 Мар 2009 22:41

martod написа:
diver написа:
Me4oKyX написа:...

Има и друго, което забравих - проблема с дюзите тепърва ще се усеща за всички марки нови автомобили в БГ,:
Собственици на разни ГДИ-та реват вече яко...
Ама техните се чистят, пък и не стопяват буталата..... biggrin.gif
Щом казваш...Тези дни мога ти снимам едни нестопени или там квото е останало от тях...Истината е че с родния ни бензин/дизел, всяко по-модерно решение страда....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 05 Мар 2009 09:40

diver написа:
Щом казваш...Тези дни мога ти снимам едни нестопени или там квото е останало от тях...
Това ще е интересно да се види.....
В Мицубиши форума, се карат доста повече ГДИ мотори, от колкото ти си виждал на живо (предполагам) и до сега никой не се е оплакал от такива "екстри"......
Извинявам се на колегата Кронос за спама....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 05 Мар 2009 10:43

martod написа:
diver написа:
Щом казваш...Тези дни мога ти снимам едни нестопени или там квото е останало от тях...
Това ще е интересно да се види.....
В Мицубиши форума, се карат доста повече ГДИ мотори, от колкото ти си виждал на живо (предполагам) и до сега никой не се е оплакал от такива "екстри"......
Извинявам се на колегата Кронос за спама....
Тържествено обещавам, преди да видя счучен ГДИ мотор, да чета мицубиши форума....Там и 2.5 дизелите не се чупят изобщо, което не пречи да имам 1 такъв в двора...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 05 Мар 2009 10:58

laugh.gif Нищо лично, ама имах 2.5д на Мицу и просто толкова глупав двигател няма.... Имат заводска грешка, която не е отстранена дори при комън рейл двигателя и къса разпределителни валове през 120-180хил.км, в зависимост как караш wink.gif Три пъти го правихме, като на третия път отстранихме грешката и новия собственик го кара и до ден днешен и сигурно ще потвърди, че не се чупят тия двигатели :whistle:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта