Значи пичове само да ви кажа , че идеята за "green" маслата за кутия тръгва някъде от средата на 90-те години . Общо взето тогава и колите започват да стават доста големи боклуци .
Та идеята е ,че производителя не залага по-голям пробег от 150-200 000 км . И за това и маслото не се сменява . По принцип един автоматик ако е добре конструиран общо взето е вечен или ако не е вечен то поне е по-издръжлив от всичко друго в автомобила .
Но просто няма вариант двигателното масло ( дори най-скъпото ) да се сменява на макс 15 000 ( long life дивотийте на до 50 000 км ) или на 1-2 години а това на автоматика да е вечно . Не се сменява и не се се включва в сервизните интервали щото хората искат след макс 200 000 км да си купите нова кола . Защото , като ви кажат ремонт на автоматик на 5 или повече годишна кола 15 000 лв. не знам кой ще избере да си го ремонтира . Или някаква рециклирана втора употреба за 8 000 лв. да кажем .
Същото се случва и с двигателното масло към днешна дата . Аз съм абсолютно сигурен , че никога повече няма да видим 500 000 - 1 000 000 км. на километража на някой автомобил с long life масло .
Та ако искате да си карате колите повечко време или пък ако са ви втора употреба сменявайте абсолютно всички консумативи дори и да пише , че никога не трябва да се сменяват !
