проблем с Land Cruiser 3.0 D4D 2006

Публикувай отговор
Джамбазов
Мнения: 243
Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Джамбазов » 27 Фев 2009 14:03

Не е проблема в колата а в горивата.
Човек се учи докато е жив.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 27 Фев 2009 14:06

Джамбазов написа:Не е проблема в колата а в горивата.
Зависи от гледната точка. Така или иначе искаш да си караш колата в България с горивата които се продават тук. А сега човека трябва д аходи пеш защото горивата са кофти smile.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6180
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 27 Фев 2009 14:54

Джамбазов написа:Не е проблема в колата а в горивата.
Не съм съгласен, че такъв проблем може да се получи от кофти гориво....
Да - ще ти пуши, няма да върви и т.н., но да смели двигателя - не...
Също така ме съмнява да чупи разпределителен вал от стопено бутало... :whistle:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 27 Фев 2009 16:09

martod написа:Малко грешиш колега......
Ами не колега не греша !
Каквото и да мажат тези дюзи в този утрепан мотор ( разбирай с много малка литрова мощност ) няма да има никакви грижи много дълги километри. Нали не мислиш , че това мазане/охлаждане може да охлади повече от 10-тина процента спрямо без тях ? Щото ако е така спокойно може да си караш без вода tongue.gif . Това мазане е полезно и безспорно удължава живота на двигателя но точно при този мотор не е критично !
А случая за , който разправяш си мисля , че не е точно същия . И след , като е спряло нормалното подаване на масло по маслената магистрала най-малкия проблем са ти пръскалките !

Слоу приятелю , като нищо скапано гориво може да ти смеля мотора ! Стига да има малко повечко вода вътре ! Не само , че може да ти разцепи буталата ( а и да ги стопи също ) , ами и ти скапва и дюзите и помпата за високото налягане .
Което ми се струва млако по-вероятна причина за ядовете на колегата .

BTW : можеш да видиш колко е голям радиатора на маслото ( ако въобще има ) и да го сравниш с този за парното или за големия кръг . И би трябвало веднага да ти стане ясно колко точно охлажда маслото :whistle: .
И докато стените на цилиндрите си се охлаждат от водата , челото на буталото не се охлажда от нищо ( освен от сместа ). Но все пак тези бутала не са от хартия , а и мотора не е 100 коня от литър laugh.gif .

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6180
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 27 Фев 2009 21:04

Bass_Man написа:....като нищо скапано гориво може да ти смеля мотора ! Стига да има малко повечко вода вътре ! Не само , че може да ти разцепи буталата ( а и да ги стопи също ) , ами и ти скапва и дюзите и помпата за високото налягане.
Bass_Man,
За дюзи/ГНП/износване/проблеми в работата на двигателя от лошо гориво (или такова с вода) - напълно съм съгласен.
Но не и внезапно мелене на мотора с трошене на разпределителни валове...
Това имах впредвид :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 27 Фев 2009 21:18

kronos написа:Да ви питам ,по колектора има налепен алуминиев прах и най вероятно и турбото ще е за ремонт та дали ще стане да се изчисти колектора или трябва нов? Дано само блока да е наред и коляновия вал че....
Някои собственици на тези тойотки един ден ще реват яко, само турбото ново струва 8673 лв. ohmy.gif
Оказа се обаче че проблема не е рядко срещан, днес разбрах за още поне 5 строшени мотори по аналогичен начин.
Някои тука ме критикуваха че плюя по марката, ще им кажа че като ръснат 20к за ремонт ентусиазма им ще изчезне много бързо. Както и да е станалото станало.
Колега! Как толкова много двигатели на Тойота са потрошени по същия начин, а тук никой да не е чул за толкова сериозно нещо!? Странна работа. wacko.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 28 Фев 2009 02:28

kronos написа:Да ви питам ,по колектора има налепен алуминиев прах и най вероятно и турбото ще е за ремонт та дали ще стане да се изчисти колектора или трябва нов? Дано само блока да е наред и коляновия вал че....
Някои собственици на тези тойотки един ден ще реват яко, само турбото ново струва 8673 лв. ohmy.gif
Оказа се обаче че проблема не е рядко срещан, днес разбрах за още поне 5 строшени мотори по аналогичен начин.
Някои тука ме критикуваха че плюя по марката, ще им кажа че като ръснат 20к за ремонт ентусиазма им ще изчезне много бързо. Както и да е станалото станало.
Аз за първи път чувам за счупен мотор на Ланд Крюзер.Тоя 3.0 дизел е супер разтоварен мотор и има сериознни традиции.За чупене на такъв мотор без вина на собственика чувам за първи път. В крайна сметка всичките джипове на ООН са такива Ланд Крюзери, и по-големите,и все с Тойоти си подновяват парка.
Ако са Запушени маслени магистрали, търси проблема защо са се запушили,защото и в България е пълно с такива Ланд Крюзери, и в света също,но няма известни случаи на счупени мотори,т.е. няма сериен дефект да чупят мотори.

А пък счупено турбо на Ланд Крюзер е още по-рядко явление.Все пак това не е Пежо. Нормално да е 8000 лева това турбо,защото е здраво,така че не виждам защо собствениците на Ланд Крюзери да "реват яко".
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 28 Фев 2009 03:19

kronos написа:Да ви питам ,по колектора има налепен алуминиев прах и най вероятно и турбото ще е за ремонт та дали ще стане да се изчисти колектора или трябва нов? Дано само блока да е наред и коляновия вал че....
Някои собственици на тези тойотки един ден ще реват яко, само турбото ново струва 8673 лв. ohmy.gif
Оказа се обаче че проблема не е рядко срещан, днес разбрах за още поне 5 строшени мотори по аналогичен начин.
Някои тука ме критикуваха че плюя по марката, ще им кажа че като ръснат 20к за ремонт ентусиазма им ще изчезне много бързо. Както и да е станалото станало.
Пич вземи смени сервиза !
За 20К ще му насадиш на тоя крузер 5,7 литровия мотор от големия крузер !
Няма никакъв проблем да си ползваш колектора след като го почистиш . И също няма такъв метал дето да не може да се почисти от някакво замърсяване .
Да не се окаже , че този проблем го има само в БГ защото някой не си е свършил работа при сервизното обслужване ?
И на мен също ми се струва абсурд този мотор да има някакъв проблем !
Също има хиляди начини да сложиш нормално турбо , което няма да струва повече то 2К ! Така , че пак ще ти кажа смени майсторите !
А щом и турбото ти е фитка значи със сигурност си имал проблем с налягането на маслото. Което почти сигурно значи , че и вала и стените са зле !
Обмисли варианта за внос на двигател на малко километри от вън . Не вярвам да ти се върже повече от 5000-10000лв. вместо да даваш 8673лв. само за турбо !
Споменах ли да смениш майсторите ?

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 28 Фев 2009 11:00

LEXUS написа:
А пък счупено турбо на Ланд Крюзер е още по-рядко явление.
Да, ама ако се кара с хубаво масло и се сменя задължително всеки път навреме. Един път да не го смениш след 20 000 - 25 000 км. му стига за да си замине след не много време! Все пак то се върти с десетки хиляди обороти! А с лошо масло? dry.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 28 Фев 2009 22:42

Аз пак неразбрах причината?! Струва ми се, че някой се опитва да клати някой..При пикаеща дюза абсурд колата да е вървяла нормално. Малко вероятно от това да се счупи и вала. Блока да се пукне, още по невероятно, та или сервиза клати собственика, или собственика се проба да изклати нас....Приказката, че яко крузерите се чупят на фона на останалите коли пък съвсем ме развесели....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Мар 2009 01:10

Снимай и сервизните техници tongue.gif biggrin.gif laugh.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Мар 2009 01:40

Човек джипа си е номер 1 само намери някой да ти го направи кадърно и то не за 20 000 лв. щото просто няма такъв ремонт . И след това всичко си сменявай сам консумативите или да ги сменяват в твое присъствие . Защото аз лично знам за няколко случая в БГ къде не сменяват масло в сервиза , а уж са го сменили . Както и други разни части .

ПС:
Ето ти един пример как на цената на половин турбо можеш да си вземеш цял мотор :
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=9528

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 01 Мар 2009 08:03

kronos написа:Какво да ви клатя бе приятелю, утре ще ти снимам двигателя на какво прилича заедно със сервизната книжка. Каква полза имам да си измислям, може аз да съм голям карък...?
Много тъжно колега за камиончето, но ако се замислиш реално, нямаш алтернатива. С какво ще го смениш?

Да се върнем на причината - блок, вал, глава, турбо! За първите 3 да приемем, че пикаещата дюза (без да светне чек енжина интересно как) е предизвикала проблем, ама за турбото какво е обяснението?! За мен е, че колата е карана без масло (без да светне индикацията отново) или с гадно такова. От там пък въпроса как така не е пушила и дали пък не е светил някой индикатор? За снимките, най-вероятно ще снимаш каквото са ти показали в сервиза, ама дали това е твойта глава и турбина примерно сигурен ли си?
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Мар 2009 00:42

За турбото също е много възможно и да е от положението на Сатурн спрямо Марс ама не е много сигурно :whistle: .
Викаш при тия скорости и обороти как да не се откъсне нещо wacko.gif .
Нещо те пързалят много здраво . Взимай един мотор и до няколко дни ще си караш пак джипа .

Jimmy Freiburg
Мнения: 35
Регистриран на: 16 Сеп 2008 16:58
Местоположение: burgas

Мнение от Jimmy Freiburg » 02 Мар 2009 12:44

Колега,направо ме потресе.Тва си е трегедия.Да дадеш толкова кинти за кола,и то на 2,3 год. и да ти се скапе тотално.Моят съвет е-вземи цял двигател,втора ръка-с 6 месеца гаранция.А другият го запази за резерва.Може пък да ти послужи в един момент.А LAND CRUISER ми е голяма тръпка,но засега недостижима.Успех
Givei za miga!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Двигателист и 6 госта