Защо тойота
Почти 1 година ходих и разглеждах автомобили от клас "Ярис" (а защо този клас - естествено по финансови съображения). В края на лято 2008 останаха в каласацията 3 автомобила - Опел Корса, Форд Фиеста и Рено Клио. Последните две "естествения подбор" ги отхвърли, а Корсата - дилърската небрежност (както и Мазда 2). И в един прекрасен ден на месец Септември моята съпруга ми съобщи че отиваме да избираме кола - имало нови Тойоти за по 15 000 лв. biggrin.gif . Реших поне от любезност да не и убивам ентусиазма и отидох. Кола за 15000 лв. - нова не намерих, но харесах Яриса. Грабна ме външния вид, функцианността, а по сетне и динамиката на автомобила. За три месеца и половина съм изминал почти 13 000 км и забравих какво е това тревога дали сутрин ще запали колата и ред такива. Надявам се да не съм збъркал!
Аз от 2006-та карам Ярис, много ми хареса като излезе на пазара новия модел и затова и него избрах.
За 50 000 км е сменен само компютъра на двигателя, тъй като имаше проблем при смяната на скоростите, леко задържаше газта съединителя и се изфорсирваше и при поемането на по-горната предавка не беше плавно...
Няколко пъти ми е светвал чек-а, но в Тойота ми чистят грешката...
Много съм доволен, колата е пушка, дано ме радва още дълго време
За 50 000 км е сменен само компютъра на двигателя, тъй като имаше проблем при смяната на скоростите, леко задържаше газта съединителя и се изфорсирваше и при поемането на по-горната предавка не беше плавно...
Няколко пъти ми е светвал чек-а, но в Тойота ми чистят грешката...
Много съм доволен, колата е пушка, дано ме радва още дълго време

Today. Tomorrow. Toyota.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
аз като се замисля за дефекти при Ярис-а не съм чувал явно са направени доста смислено тези малки колички, а имах възможност д апокарам един такъв д4д и доста добре се държеше, а за пореден път японците дават пример как да се използва макар и малкото пространство в тази кола.Както гласеше логото когато излезе за първи път "Предизвиква логиката" 

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Защо тойота
същото изискване и при мен беше на първо място и мисля не сгреших.като се абстрахираме от факта,че всички съвременни коли са доста по-ненадеждни поради мнoгoто електроника в тях,както и сложната техника,турбо,комън раил и т.н. човек иска компромис от много различни показатели като разход,комфорт,големина и др.,но идеалната кола още не е измислена.nov написа:... но най вече НАДЕЖДНОСТТА НА МАРКАТА.
А вие какво ще кажете по въпроса?
за себе си бих класифицирал следните изисквания към колата:
1.надеждност
2.сигурност при crash
3.комфорт(тук не улучих съвсем)
4.държи добра цена с времето
5.разход
6.други
не мога да кажа,че не съм доволен от колицата,като цяло е ок.има някои наистина дреболии,които са налице защото все пак е нов модел.в момента почти всички са отстранени,а при излизане на facelift-a догодина всичко ще е 6.
обаче както се развиха нещата с цената на горивата се замислям за в бъдеще сериозно.
първо ще избягам непременно от дизела,защо ли?поради 2 причини-техниката(cr,дюзи,филтър,турбо) както и това,че замърсява много затова дизеловите коли ще се обложат с по-висок данък за в бъдеще,а вероятно цената на нафтата ще прескочи бензина както по едно време стана.
колегата nov ще каже,какво остана.
не много наистина,според джоба има нелоши бензинки с неголям разход.конвенционален автомобил за мен фаворит е хонда акорд,алтернативно toyota prius и honda civic hybrid .предполагам ще излязат и други хибриди,предпочитам по-високия клас,нещо като камри,но мах. 2l. made in japan е задължително изискване заради качеството и надеждността.и никакви полски двигатели повече!

това е моята истина,събирам стинки а дотогава ще го измисля.

ps:за бг-условия съществува алтернативата газ,но аз лично бих избрал даже тук хибрид ако става въпрос за разхода и надеждността.
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Евала колега - верен фен на марката - дребните проблеми като компютър, неясен чек и т.н. не ти правят впечатление . biggrin.gifstyle написа:...За 50 000 км е сменен само компютъра на двигателя, тъй като имаше проблем при смяната на скоростите, леко задържаше газта съединителя и се изфорсирваше и при поемането на по-горната предавка не беше плавно...
Няколко пъти ми е светвал чек-а, но в Тойота ми чистят грешката...
Много съм доволен, колата е пушка, дано ме радва още дълго време


Последно промяна от slowtraveler на 24 Фев 2009 11:39, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
И как реши че е невъзможно?Tino написа:Колеги не знам какви нови коли сте имали през живота си / та дори и сстари / , но една кола , чисто нова , не трябва да ти дава никакви грижи поне 50 000 км , казвам поне , защото при новите Тойоти това явно е невъзможно !!!
Аз лично от 99-та насам карам само нови тойоти 3 авенсис-а, ярис и лексъс с нито една от колите не съм имал проблеми и грижи. Последният авенсис и лексъс-а все още си ги карам и са на около 100х.км. и двете. Единствените ми грижи са били само като не се разберем с друг участник в движението в непосредствена близост biggrin.gif
Първата ни Тойота - Корола седан 1999г. 1.3 - не мога нищо лошо да кажа , в момента на вече 230 000 км не е сменено нищо сериозно , а само консумативи , нито един дефект !!!
С надеждата , че и новите тойоти са като предишната ни изневерихме на Хонда и си купихме Тойота Айго , страшен мъник , идеална за градски условия ,но laugh.gif ми се струва смешно на 42 000 км да й спукам изпускателния колектор и да и изпуснат амортисьорите / което не мога да го твърдя на 100% , но странното подскачане и поведение на задницата ме навежда на тази мисъл / . Сега ще кажете , да ама Айгото е най-нисък клас , ала бала , дрън дрън , сравнявам мъника с Хонда Лого , която все още ни служи вярно от 2003-та година до сега на 190 000 км !!! Единствената смяна на елемент от двигателя , която настъпи след зареждане от подозрителна бензиностанция е дюза на инжекциона ;) което не смятам , че е дефект , но въпреки това ;) А сега му предстои смяна на гърнето ...
С надеждата , че и новите тойоти са като предишната ни изневерихме на Хонда и си купихме Тойота Айго , страшен мъник , идеална за градски условия ,но laugh.gif ми се струва смешно на 42 000 км да й спукам изпускателния колектор и да и изпуснат амортисьорите / което не мога да го твърдя на 100% , но странното подскачане и поведение на задницата ме навежда на тази мисъл / . Сега ще кажете , да ама Айгото е най-нисък клас , ала бала , дрън дрън , сравнявам мъника с Хонда Лого , която все още ни служи вярно от 2003-та година до сега на 190 000 км !!! Единствената смяна на елемент от двигателя , която настъпи след зареждане от подозрителна бензиностанция е дюза на инжекциона ;) което не смятам , че е дефект , но въпреки това ;) А сега му предстои смяна на гърнето ...
Ами виж , друго е човек да е доволен от това , което колата му дава . Аз бях доволен от това , което бях платил за Айгото , но за мен не е нормално кола да ми дава такива проблеми на такива километри ;) защото просто имам друг пример с Хонда , имам и други по тежки случаи с Тойота
Кофти ми е , че на японски производител / били те произведени в Европа / да се случват такива неща , но явно , за да си най-продавата марка в Света си иска своите саможертви ...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта