палене авенсис 2.0 тд
палене авенсис 2.0 тд
Авенсис 2.0ТД-98г. сутрин пали от раз но като згрее по някой път иска повече въртене.Може да го направи 2-3 пъти на ден.Сменил съм всички ремъци и ролки.Карах я в Тойота и Бош но там не го направи този номер. И в двата сервиза казаха че двигарелят е добър и няма проблем.Дайте съвет от какво може да е.
Сутрин пали без проблем този номер го прави при загряло състояние и то не винаги.Иначе въви добре на автомагистралата вдига 180 км/ч.Това ме кара да мисля че прблема е някъде в помпата защото видях че е мърдана.Не е точно на фабр. белегmartod написа:Тя ако взима въздух, на студено е абсурд да запали....
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 16 Сеп 2008 16:58
- Местоположение: burgas
Дългото въртене не е причина за непалене а симптом колега...Лично мен би ме притеснило да не знам причината....shterev написа:Няма никакво тракане и стартера върти добре,просто иска повече въртенен за да запали.Bass_Man написа:Най-вероятно .martod написа:От лоша центровка на помпата, или от износване в самата помпа.....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Една от причините за по-трудното палене на един дизелов двигател, е намалената му копресия от по-голямо износване!shterev написа: просто иска повече въртенен за да запали.

Колата е на 200000км.но в Тойота Пазарджик я мериха и ми казаха че моторът е много добър и че ще кара до 500000 без проблем тъй като няма износване,но там този проблем не се прояви за 3-4 часа и като си дойдох в Казанлък го направи отново.Дразнещо е колата ти да пали винаги без проблем и точно като кажеш че всичко е ОК.да те изложи.Kiki написа:Една от причините за по-трудното палене на един дизелов двигател, е намалената му копресия от по-голямо износване!shterev написа: просто иска повече въртенен за да запали.Не знам на колко реални км. е този дизел. Премери компресията за да отхвърлиш евентуално този проблем.Все пак при теб не го прави винаги и е малко вероятно да е паднала компресията, но...
Мисля че кактописа bass_mann проблема е в центровката на помпата но нека някой ако има опит с подобен проблем да спделиshterev написа:Колата е на 200000км.но в Тойота Пазарджик я мериха и ми казаха че моторът е много добър и че ще кара до 500000 без проблем тъй като няма износване,но там този проблем не се прояви за 3-4 часа и като си дойдох в Казанлък го направи отново.Дразнещо е колата ти да пали винаги без проблем и точно като кажеш че всичко е ОК.да те изложи.Kiki написа:Една от причините за по-трудното палене на един дизелов двигател, е намалената му копресия от по-голямо износване!shterev написа: просто иска повече въртенен за да запали.Не знам на колко реални км. е този дизел. Премери компресията за да отхвърлиш евентуално този проблем.Все пак при теб не го прави винаги и е малко вероятно да е паднала компресията, но...
Ако е центровка в помпата винаги ще пали или няма да пали по еднакъв начин. Залагам за въздух в системата или на запушен филтър.shterev написа:Мисля че кактописа bass_mann проблема е в центровката на помпата но нека някой ако има опит с подобен проблем да спдели

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта