Огромен проблем на Авенсис 2004 Помощ!
Хм, по-интересно е къде е отишло това масло...Досега не помня да съм досипвал хидравлично масло на някоя кола, изключвам един ситроен дет беше като лейка....ма кво да очакваш от кола купена от човек с прякор Наско хидравликата....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
И на мойта и сипвах веднъж-около 70-80-гр. Не знам къде беше отишло, защото вече си седи нормално и не изчезва!diver написа:Хм, по-интересно е къде е отишло това масло...Досега не помня да съм досипвал хидравлично масло на някоя кола, изключвам един ситроен дет беше като лейка....ма кво да очакваш от кола купена от човек с прякор Наско хидравликата....
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Как къде е отишло...
Там, където му е мястото - да смазва рейката
biggrin.gif
Сигурно ако погледнеш гумичките на рейката ще установиш, че имат почти незабележим маслен филм...
Хидравличното масло е доста тънко и трудно се забелязва теча...
Последно ми тече електрохидравликата на Астра G...
На година доливах около 300гр, но не се виждаше никакъв теч - само тези гумички стояха някакси лееко по-мазни...
Хидравличните рейки на всички коли поизносват уплътненията, но на новите коли често рейките са капсуловани и струват едни 2-3х.лв.....
За първия авенсис имаше изписани доста теми на тема нови/рециклирани рейки и течовете...
Там, където му е мястото - да смазва рейката

Сигурно ако погледнеш гумичките на рейката ще установиш, че имат почти незабележим маслен филм...
Хидравличното масло е доста тънко и трудно се забелязва теча...
Последно ми тече електрохидравликата на Астра G...
На година доливах около 300гр, но не се виждаше никакъв теч - само тези гумички стояха някакси лееко по-мазни...
Хидравличните рейки на всички коли поизносват уплътненията, но на новите коли често рейките са капсуловани и струват едни 2-3х.лв.....
За първия авенсис имаше изписани доста теми на тема нови/рециклирани рейки и течовете...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
А като отидеш до сервиза и всичко тутакси ще се оправи .sandy написа:а защо пич не отиде на сервиз а реши да се направиш на ..............и да си отремонтираш колата пред блока?
или събота и неделя ви е скучно?
затова са в такова състояние автомобилите-"пирфектно"
Само дето ще си дал 2-3К и пак ще ходиш пеш !
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
И аз си мисля, че си постъпил правилно! В края на краищата, този форум е създаден именно затова - да обсъждаме проблемите и да си помагаме!браткото написа:Писах по темата,защото нямаше как да я закарам до сервиз(защото неможах да я запаля) И в повечето случай форума ми е по полезен от сервиза.И да после отидох до сервиза,но вече знаех за какво отивам.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 6 госта