mr2
80 коня може да се добавят към 140 само с турбо. Въпреки че ти говориш по-скоро за 110. За да се докарат обаче подобни коне ще трябва повечко налягане.
Нека приемем, че заводски колата има 140 коня като атосферка. Добавяме рестриктори - интеркулер, тръби, колена и т.н. След това загряваме въздуха сериозно (особено предвид лошото положение на кулера породено от задния двигател). И вадим по-добра VE? Не мисля... С други думи - или за меренето сте надули повечко, или диното е било много оптимистично. В реалния живот много хубаво мерило за конете са времената и терминалната скорост на 400м. Ако имаш такива ще е интересно да ги споделиш.[/quote]
Ние освен за добавяне с турбо за друго не сме говорили, поне аз де.250 са показателите на двигателя,а 210 са на колелата.Виж за Диното си имаше отговорник и ми се струва, че щом е второто в София би трябвало да е настроено правилно. А на въпроса на водолаза ще му отговоря, че се намира в ХЕЕД Ауто.Защо мислиш че кулера не е на правилно място? Под него има въздухоотвод или заборник ако така ти харесва който отвежда студеният въздух отпод колата право в кулера и тъй като въздуха след това е топъл отива нагоре където както сам знаеш капака е прорязан и въздуха много бързо си се връща обратно в атмосферата.Пшшшшшш и готово.Така го правят и всички по света които са добавяли турбо към 1ZZ. Е питай г-н Де Ла Оя които се е срещнал с ентусиасти от Англия на остров Корфу, та във впечатленията си той самият каза че всички са били турбинирани и единственото място където ги е настигнал е било в кафето до пътя.
Нека приемем, че заводски колата има 140 коня като атосферка. Добавяме рестриктори - интеркулер, тръби, колена и т.н. След това загряваме въздуха сериозно (особено предвид лошото положение на кулера породено от задния двигател). И вадим по-добра VE? Не мисля... С други думи - или за меренето сте надули повечко, или диното е било много оптимистично. В реалния живот много хубаво мерило за конете са времената и терминалната скорост на 400м. Ако имаш такива ще е интересно да ги споделиш.[/quote]
Ние освен за добавяне с турбо за друго не сме говорили, поне аз де.250 са показателите на двигателя,а 210 са на колелата.Виж за Диното си имаше отговорник и ми се струва, че щом е второто в София би трябвало да е настроено правилно. А на въпроса на водолаза ще му отговоря, че се намира в ХЕЕД Ауто.Защо мислиш че кулера не е на правилно място? Под него има въздухоотвод или заборник ако така ти харесва който отвежда студеният въздух отпод колата право в кулера и тъй като въздуха след това е топъл отива нагоре където както сам знаеш капака е прорязан и въздуха много бързо си се връща обратно в атмосферата.Пшшшшшш и готово.Така го правят и всички по света които са добавяли турбо към 1ZZ. Е питай г-н Де Ла Оя които се е срещнал с ентусиасти от Англия на остров Корфу, та във впечатленията си той самият каза че всички са били турбинирани и единственото място където ги е настигнал е било в кафето до пътя.
Колега, ето ти едно сайтче на Пасео ентусиасти какъвто си и ти http://www.torontopaseoclub.com/ а колкото за помощ със форумите нямаш грижи аз смятам, че добре владея английския така че ще ти помагам с каквото мога при преводите.belchilov написа:Кво да направя обичам МАРКАТА обичам си колицата ,кефи ме предното ИСКАМ само поверdiver написа:Трее ходим явно на очен лекар, щото тва пасео последно ми приличаше на друго....belchilov написа:здравей колега- C7227BX,
извинявам се че се намесвам във вашата тема !!!
Виждам ,че разбираш и се занимаваш с доработка на коли .
Aз имам Toyota Paseo 1.5i 16v (много върви ) ,но искам да е турбинирам и да стане яката работа(защото обожавам предното предаване и мисля ,че е най-доброто и лесно за каране).Та сега какво ще ми предложиш като части и евентулано кой може да ми го направи ама, ако може с оригиналните карантии(за да не отваряме мотора защото е много нов на 50к)
И горе долу каква мощност да очаквам ???(чел съм че много мощни ги правят по 300коня )
П.С ще бада много балгодарен ако ме посъветваш нещо !!!
това ми е моторчето -![]()
П.С Водолазче бате ,незнам к'во си се объркал не е друго явно не си само за слухов апарат(от големите дълбочини на които се гмуркаш) ,а и очила ти трЕбат.
Ти май си се опитал да прочетеш какво съм ти написал, но не си го разбрал... Разходи се по бул. Мадрид, подишай въздух и опитай да го прочетеш пак...C7227BX написа:Ние освен за добавяне с турбо за друго не сме говорили, поне аз де.250 са показателите на двигателя,а 210 са на колелата.Виж за Диното си имаше отговорник и ми се струва, че щом е второто в София би трябвало да е настроено правилно. А на въпроса на водолаза ще му отговоря, че се намира в ХЕЕД Ауто.Защо мислиш че кулера не е на правилно място? Под него има въздухоотвод или заборник ако така ти харесва който отвежда студеният въздух отпод колата право в кулера и тъй като въздуха след това е топъл отива нагоре където както сам знаеш капака е прорязан и въздуха много бързо си се връща обратно в атмосферата.Пшшшшшш и готово.Така го правят и всички по света които са добавяли турбо към 1ZZ. Е питай г-н Де Ла Оя които се е срещнал с ентусиасти от Англия на остров Корфу, та във впечатленията си той самият каза че всички са били турбинирани и единственото място където ги е настигнал е било в кафето до пътя.
hi
do kolegata s paseoto vij na tova sa mu slojili turbina neznam obache dali e sus stock karantiitehttp://www.torontopaseoclub.com/modules.php?se ... _photo.php 

AKINA SPEED STARS
Опитвам се да кажа следното:C7227BX написа:Според мен много ясно те разбрах но добре, след като вече тече малко по-спортсменски дух бих искал да ми разясниш та да се разберем правилно. Ами то аз всеки ден си се разхождам по този булевард понеже там живея и редовно можеш да видиш MR-а ми наоколо.
1. Имаш единица въздух, която прави Z коня;
2. Добавяш 0.4 единици въздух (0.5 бара + загряване);
3. Имаш загуби от пътя, по който минава въздуха;
4. Няма как да изкараш 1.8 х Z коня. Просто няма как освен, ако не промениш нещо друго в уравнението - примерно обемната ефективност на двигателя, кпд и т.н.
Също така не съм казал, че сте сложили лошо кулера, а че поради това, че двигателя е отзад има по-лошо обдухване/охлаждане от челно разпожен.
От друга страна, ако колата те кефи тези неща са без значение. Аз лично бих подходил съвсем различно при тунинг на подобна кола/двигател (примерно бих копирал от Лотус), но това също е без значение.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
г.н maggkrabar,maggkrabar написа:що не идете да премерите колата и на другото дино? и след това с време на 400м.
Виждам ,че разбирате и вие .Ако не е тайна ще се заемете ли с турбинирането на пасеото ми (при полужение ,че знаете за моята любов към предното няма как да ми откажете ) знам ,че косвено се занимавате с това

Поздрави Тодор !!!
Последно промяна от Troshko на 16 Фев 2009 08:54, променено общо 1 път.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
За да не съм банален с дай едно кръгче, кога ще дадеш едно квадратче със чарджнатата каринка?!Fido Dido написа:Колега Белчилов, преди две седмици си сложих Суперчарджър на Карината 1.6 - та съвета ми е - по-добре е така, щото нямате тоя убийствен лаг при ниски обороти! С добра генерация Пасеото става

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
- Местоположение: София
Леле вие на деня за пиене и любов каква караница сте си спретнали laugh.gif laugh.gif
Както казваше един руски анимационен герой -нека бъдем приятели.
Аз лично се кефя на такива хора като колегите с MK3 ките-без много умуване и вайкане -действат.Сега, какъв е резултата, какво се е получило е друг въпрос, важното е че има действие.Не е ли така?
С колегата С7227 сме се виждали, съседи сме, даже май аз му дадох адреса на форума и е точен пич.Колега, лошото е, че хората които нападаш , а именно Lord digital ,bad dog i magkrabar са едни от най-знаещите и можещите хора в тоя форум, като punky не пише, а и колегата altezza и el camino да не забравим.Всеки си има мнение, всеки си харесва нещо, важното е да се запази добрия тон.Мен лично ще ми е много интересно да видя какво се е получило и като вървеж и като всичко.
Най добре спора има ли хляб в турбинирането на MK3 да се реши на една хубава маса, хем да видим всичките коли, хем да полафим
Напоследък нещо съм се запалил по сръбската скара на Майстор Миро -вешалици, биволски мезета и една мазна мазнаа домашна србска дюлова!!!Така че ако има навити, можем да направим една опознавателна среща там -един вид новото поколение форумци с по старото
А ми стана интересно какво има предвид bad dog под копирането от лотус при тунинга???
Както казваше един руски анимационен герой -нека бъдем приятели.
Аз лично се кефя на такива хора като колегите с MK3 ките-без много умуване и вайкане -действат.Сега, какъв е резултата, какво се е получило е друг въпрос, важното е че има действие.Не е ли така?
С колегата С7227 сме се виждали, съседи сме, даже май аз му дадох адреса на форума и е точен пич.Колега, лошото е, че хората които нападаш , а именно Lord digital ,bad dog i magkrabar са едни от най-знаещите и можещите хора в тоя форум, като punky не пише, а и колегата altezza и el camino да не забравим.Всеки си има мнение, всеки си харесва нещо, важното е да се запази добрия тон.Мен лично ще ми е много интересно да видя какво се е получило и като вървеж и като всичко.
Най добре спора има ли хляб в турбинирането на MK3 да се реши на една хубава маса, хем да видим всичките коли, хем да полафим


А ми стана интересно какво има предвид bad dog под копирането от лотус при тунинга???
Плачи Земьо, Шоп те гази..
Еми то си го пише на първа страница:
SUPERCHARGER
Конкретно Лотус са направили следното:
2ZZ-GE + Eaton M62
Което ще направи колата с централен заден двигател много по-предивидима и контролируема спрямо турбото. Аз лично доста бих внимавал с турбо варианта на това купе, особено на мокро.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Exige
SUPERCHARGER
Конкретно Лотус са направили следното:
2ZZ-GE + Eaton M62
Което ще направи колата с централен заден двигател много по-предивидима и контролируема спрямо турбото. Аз лично доста бих внимавал с турбо варианта на това купе, особено на мокро.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Exige
Toyota Supplied, 2ZZ-GE 1796 cc I-4, DOHC with VVTL-i (variable valve timing with lift intelligence), supercharged and intercooled
Bore/Stroke 82 mm/85 mm
264 hp (197 kW) @ 8000 rpm
184 ft·lbf (249 N·m) @ 5500 rpm
Compression ratio: 11.5:1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 0 госта