Колега, само за информация TTE продават турбо кит който според тях вдига мощността с 80 коня. Е, ако прибавиш 140+80 колко катърченца стават?! Стига, де хора значи на всички други колите им са по 500-600 коня а само нас са излъгали и с турбото е качила 30-40 коня.Не мислите ли, че е някак си нелогично при положение, че там където се измерват колите които участват на драг съзтезанията е измерена и MR2-ката и ясно пише колко коня е. А, аз да съм говорел за писта в София?! Само казах, че съм навит където и когато кажеш. Недей да си взимаш MR2-ка, че другия колега "лошото куче"ще почне и на теб да ти вика, че караш дамска кола.Остави ни нас бунаците дето не разбираме.maggkrabar написа:гонки в столицата? звучи научно - тук няма писта. има 14 любителски състезания през 2009 в цялата стрна и всички тойоти са манна небесна. и аз карам само на писта, в града спазвам знаците и светофарите и кара като леля.C7227BX написа:Ти се сърдиш на мене а не забравяш, че ти започна да се заяждаш. Тук става въпрос за това, че всички вкупом отричате нещо което е факт и изглежда не можете да се примирите с това. Аз също харесвам АЕ86 както и всички други модели на тойота но мразя всезнайковци дето само говорят без покритие като вашето велико Лордче. И все още не проумях защо всички сте толкова настървени към MR2-те било то с турбо или без. А, що се отнася до спецпването на гьона аз съм ти навит дори и да съм без турбо където кажеш в родната Столица пък да видим "бигачката" или бегачката ти как върви.
не е проблема в МР2 - колата е фантастична. проблемът е в нещата, в които сте повярвали. т.е. тунерът ви е наговорил врели-некипели и вие се връзвате. колата не е толкова мощна, а тойота нямат чак такъв двигател. и лорда не кара сивик 1.5и ще ти спукам гьона на която ми кажеш писта в БГ.
за останалите, да гадаем - 180кс, 200 на изцеждане и с риск да се прибере на репатрак. все пак е тойота. 200кс не е непосилно с атмосферни бутала.
след разни АЕ86 и друсащи субара, планирам следващата ми кола да е МР2. за предпочитане - грам непипана
mr2
i az taka.ugabuga написа:az puk ot tova koe sam chel 1zz ponasia poveche boost ot 2zz.
btw, narichaite ia jenska kola kolkoto si iskate, obache az ako biah s edna glava po nisak opredeleno shteshe da mi e v spisaka iz kolite det iskam da pritejavam, samo det zadaljitelno shtiah da i tarsia hard roof ot Japan. kolata kogato e bila dizainvana nikoga ne e bila mislena za skorost, tochka #1 e bila handling.
sega, dali bih slojil turbo? edva li. dali stock internals darjat na boost? ami ne znam, obache mnogo hora go praviat, koi strada koi ne, az sas sugurnost bih se zamislil za neshto det e forged. to vsashnost tova che mnogo hora go praviat ne e savsem pokazatelno, na IS300 foruma kat se vleze i tam palno s turbinirani 2JZ-ta det sa sas stock internals, ma rano ili kasno site razbirat che istinata e v kovanite butala. a i 100% druga garnitura na glavata, kompresiata triabva da se namali.
ta ako se turbinira, 1ZZ e po podhodiashtia, no za taz kola az opredeleno bih slojil 2ZZ, no tova sam az...
->
В интерес на истината и аз смятам, че колата е супер - особено с 2zz.
Но след като собственикът започне да разправя колко време другите ще събират за подобна и други подобни идиотии не мога да не му кажа завоалирано, че е амбриаж и в прав текст, че е цървул.
Отделен е въпросът, за това колко коне имат.
Ако приемем, че на атмосферно налягане (около 1 бар) имат 140 коня ми е много интересно как с 0.55 бууст ще станат 250. Особено като добавим и загубите от загряване, намалено VE и т.н. Явно физиката е направила изключение за тази кола.
Но след като собственикът започне да разправя колко време другите ще събират за подобна и други подобни идиотии не мога да не му кажа завоалирано, че е амбриаж и в прав текст, че е цървул.
Отделен е въпросът, за това колко коне имат.
Ако приемем, че на атмосферно налягане (около 1 бар) имат 140 коня ми е много интересно как с 0.55 бууст ще станат 250. Особено като добавим и загубите от загряване, намалено VE и т.н. Явно физиката е направила изключение за тази кола.
eto kakvo kazvat v wikipedia:bad_dog написа:В интерес на истината и аз смятам, че колата е супер - особено с 2zz.
Но след като собственикът започне да разправя колко време другите ще събират за подобна и други подобни идиотии не мога да не му кажа завоалирано, че е амбриаж и в прав текст, че е цървул.
Отделен е въпросът, за това колко коне имат.
Ако приемем, че на атмосферно налягане (около 1 бар) имат 140 коня ми е много интересно как с 0.55 бууст ще станат 250. Особено като добавим и загубите от загряване, намалено VE и т.н. Явно физиката е направила изключение за тази кола.
Performance and handling
The feedback for the new model was somewhat mixed - some liked its all new design concept, while the fans of the SW20 would've liked it to continue along the path of the previous model. All agreed, however, that the ZZW30 had nearly perfect handling. The ZZW30 is considered to be the best-handling MR2. For example, Tiff Needell, a very experienced race driver and the former host of the BBC TV show Top Gear, praised the handling of the ZZW30[8]. Although some complained of the relative lack of power the vehicle had, many owners have recently discovered a way to switch out the 1ZZ-FE engine in exchange for the 180 hp (130 kW) 2ZZ-GE. This drastically brings up the accelerating properties of the ZZW30. During a comparison test during a Japanese motorsports show, "NA vs. Turbo", the Techno Spirits ZZW30, outdrove several more powerful cars. However, the driver of the ZZW30, Manabu Orido, allowed the other vehicles (a much higher powered S15 Silvia, S14 Silvia, and Amuse S2000) to catch up (in an effort to demonstrate the difference between NA and turbo) and ended in the ZZW30 losing to the higher powered S15 Silvia. Although it lost, the ZZW30 proved the top-class handling abilities of the ZZW30. On race tracks, a stock ZZW30 has a superior handling around the corners but lacks power in the straights.
The Techno Pro Spirit MR-S was also the first car to be able to beat Tsuchiya's champion AE86 in its own grounds, the touge.
Another effective and typical modification to the MR-S is the addition of a turbocharger. Many companies such as Power Enterprise, Top Secret, Tom's, TTE, Monkeywrench Racing and Hass supply simple bolt-on kits for the MR-S. This simple addon can easily bring the car to 200bhp+, at only a low boost of 4-5psi. In a video by BMI, Tom's Turbo MR-S came only a split second behind the Techno 2zz MR-S at the touge. However, there is no doubt that the MR-S in turbo guise would easily outrun the 2zz MR-S in the straights.
->
здравей колега- C7227BX,
извинявам се че се намесвам във вашата тема !!!
Виждам ,че разбираш и се занимаваш с доработка на коли .
Aз имам Toyota Paseo 1.5i 16v (много върви ) ,но искам да е турбинирам и да стане яката работа(защото обожавам предното предаване и мисля ,че е най-доброто и лесно за каране).Та сега какво ще ми предложиш като части и евентулано кой може да ми го направи ама, ако може с оригиналните карантии(за да не отваряме мотора защото е много нов на 50к)
И горе долу каква мощност да очаквам ???(чел съм че много мощни ги правят по 300коня )
П.С ще бада много балгодарен ако ме посъветваш нещо !!!
това ми е моторчето -
извинявам се че се намесвам във вашата тема !!!
Виждам ,че разбираш и се занимаваш с доработка на коли .
Aз имам Toyota Paseo 1.5i 16v (много върви ) ,но искам да е турбинирам и да стане яката работа(защото обожавам предното предаване и мисля ,че е най-доброто и лесно за каране).Та сега какво ще ми предложиш като части и евентулано кой може да ми го направи ама, ако може с оригиналните карантии(за да не отваряме мотора защото е много нов на 50к)
И горе долу каква мощност да очаквам ???(чел съм че много мощни ги правят по 300коня )
П.С ще бада много балгодарен ако ме посъветваш нещо !!!
това ми е моторчето -
Дори да изключим всички останали глупости дет написа, може да изгледаш учебното филче на Кеичи. Там много ясно обяснява защо МР-а ни стаа....Ма кво ли разбирам аз. Едвам събрах жълти стинки за кола без покрив....Ма тук повечето сме бедняци дет чакаме да се появи някой гуру с турбинирано МР че да ни светне лампите...C7227BX написа:... все още не проумях защо всички сте толкова настървени към MR2-те било то с турбо или без

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Виж сега, аз само си изказах мнението относно компетентността на преподопният Лорд, а другият колега започна със "клоун" и тем подобни и като всеки нормален човек ще отвърна на каквото се обадило.Колкото до теб да ме наричаш цървул едва ли има смисъл да ти отговарям. Добре, ти като много начетен би ли ми отговорил на едно друго въпросче.Как така без всякакви други модификации ТТЕ докарват 80 коня към тези 140 само с едно турбо? А, може би и те не знаят за законите на физиката?!bad_dog написа:В интерес на истината и аз смятам, че колата е супер - особено с 2zz.
Но след като собственикът започне да разправя колко време другите ще събират за подобна и други подобни идиотии не мога да не му кажа завоалирано, че е амбриаж и в прав текст, че е цървул.
Отделен е въпросът, за това колко коне имат.
Ако приемем, че на атмосферно налягане (около 1 бар) имат 140 коня ми е много интересно как с 0.55 бууст ще станат 250. Особено като добавим и загубите от загряване, намалено VE и т.н. Явно физиката е направила изключение за тази кола.
Ами аз мисля че частта 200+bhp просто приключва спора. Колега благодаря за цитата.ALTEZZA написа:eto kakvo kazvat v wikipedia:bad_dog написа:В интерес на истината и аз смятам, че колата е супер - особено с 2zz.
Но след като собственикът започне да разправя колко време другите ще събират за подобна и други подобни идиотии не мога да не му кажа завоалирано, че е амбриаж и в прав текст, че е цървул.
Отделен е въпросът, за това колко коне имат.
Ако приемем, че на атмосферно налягане (около 1 бар) имат 140 коня ми е много интересно как с 0.55 бууст ще станат 250. Особено като добавим и загубите от загряване, намалено VE и т.н. Явно физиката е направила изключение за тази кола.
Performance and handling
The feedback for the new model was somewhat mixed - some liked its all new design concept, while the fans of the SW20 would've liked it to continue along the path of the previous model. All agreed, however, that the ZZW30 had nearly perfect handling. The ZZW30 is considered to be the best-handling MR2. For example, Tiff Needell, a very experienced race driver and the former host of the BBC TV show Top Gear, praised the handling of the ZZW30[8]. Although some complained of the relative lack of power the vehicle had, many owners have recently discovered a way to switch out the 1ZZ-FE engine in exchange for the 180 hp (130 kW) 2ZZ-GE. This drastically brings up the accelerating properties of the ZZW30. During a comparison test during a Japanese motorsports show, "NA vs. Turbo", the Techno Spirits ZZW30, outdrove several more powerful cars. However, the driver of the ZZW30, Manabu Orido, allowed the other vehicles (a much higher powered S15 Silvia, S14 Silvia, and Amuse S2000) to catch up (in an effort to demonstrate the difference between NA and turbo) and ended in the ZZW30 losing to the higher powered S15 Silvia. Although it lost, the ZZW30 proved the top-class handling abilities of the ZZW30. On race tracks, a stock ZZW30 has a superior handling around the corners but lacks power in the straights.
The Techno Pro Spirit MR-S was also the first car to be able to beat Tsuchiya's champion AE86 in its own grounds, the touge.
Another effective and typical modification to the MR-S is the addition of a turbocharger. Many companies such as Power Enterprise, Top Secret, Tom's, TTE, Monkeywrench Racing and Hass supply simple bolt-on kits for the MR-S. This simple addon can easily bring the car to 200bhp+, at only a low boost of 4-5psi. In a video by BMI, Tom's Turbo MR-S came only a split second behind the Techno 2zz MR-S at the touge. However, there is no doubt that the MR-S in turbo guise would easily outrun the 2zz MR-S in the straights.

Както обясних и на лошото кученце каквото повикало такова се обадило. Клоуните са в цирка, тук би трябвало да сме се събрали да си обсъждаме колите и доработките в позитивен дух а не всеки който направи нещо различно от стандартните веднага да му се нахвърляте че нищо не разбира и това което е направил нищо не струва.diver написа:Дори да изключим всички останали глупости дет написа, може да изгледаш учебното филче на Кеичи. Там много ясно обяснява защо МР-а ни стаа....Ма кво ли разбирам аз. Едвам събрах жълти стинки за кола без покрив....Ма тук повечето сме бедняци дет чакаме да се появи някой гуру с турбинирано МР че да ни светне лампите...C7227BX написа:... все още не проумях защо всички сте толкова настървени към MR2-те било то с турбо или без
C7227BX написа:Виж сега, аз само си изказах мнението относно компетентността на преподопният Лорд, а другият колега започна със "клоун" и тем подобни и като всеки нормален човек ще отвърна на каквото се обадило.Колкото до теб да ме наричаш цървул едва ли има смисъл да ти отговарям. Добре, ти като много начетен би ли ми отговорил на едно друго въпросче.Как така без всякакви други модификации ТТЕ докарват 80 коня към тези 140 само с едно турбо? А, може би и те не знаят за законите на физиката?!bad_dog написа:В интерес на истината и аз смятам, че колата е супер - особено с 2zz.
Но след като собственикът започне да разправя колко време другите ще събират за подобна и други подобни идиотии не мога да не му кажа завоалирано, че е амбриаж и в прав текст, че е цървул.
Отделен е въпросът, за това колко коне имат.
Ако приемем, че на атмосферно налягане (около 1 бар) имат 140 коня ми е много интересно как с 0.55 бууст ще станат 250. Особено като добавим и загубите от загряване, намалено VE и т.н. Явно физиката е направила изключение за тази кола.
80 коня може да се добавят към 140 само с турбо. Въпреки че ти говориш по-скоро за 110. За да се докарат обаче подобни коне ще трябва повечко налягане.
Нека приемем, че заводски колата има 140 коня като атосферка. Добавяме рестриктори - интеркулер, тръби, колена и т.н. След това загряваме въздуха сериозно (особено предвид лошото положение на кулера породено от задния двигател). И вадим по-добра VE? Не мисля... С други думи - или за меренето сте надули повечко, или диното е било много оптимистично. В реалния живот много хубаво мерило за конете са времената и терминалната скорост на 400м. Ако имаш такива ще е интересно да ги споделиш.
Сорри колега трябва да се обърнеш към друг тук според тези съм клоун и цървул без да съм ги предизвикал с нищо. Иначе колегата с MRS-T е направил с колата си нещо което много му харесва надявам се и ти да направиш нещо от което ще се кефиш максимално, но според мен чети някъде по чуждите форуми там поне коментарите са позитивни и могат да ти свършат работа.belchilov написа:здравей колега- C7227BX,
извинявам се че се намесвам във вашата тема !!!
Виждам ,че разбираш и се занимаваш с доработка на коли .
Aз имам Toyota Paseo 1.5i 16v (много върви ) ,но искам да е турбинирам и да стане яката работа(защото обожавам предното предаване и мисля ,че е най-доброто и лесно за каране).Та сега какво ще ми предложиш като части и евентулано кой може да ми го направи ама, ако може с оригиналните карантии(за да не отваряме мотора защото е много нов на 50к)
И горе долу каква мощност да очаквам ???(чел съм че много мощни ги правят по 300коня )
П.С ще бада много балгодарен ако ме посъветваш нещо !!!
това ми е моторчето -
Мерси мислех ,че ще ми помогнете .Не съм добре с Англиския и немога да се оправям с чуждите форуми затова мсилех ,че ще ми погнете с опита сиC7227BX написа:Сорри колега трябва да се обърнеш към друг тук според тези съм клоун и цървул без да съм ги предизвикал с нищо. Иначе колегата с MRS-T е направил с колата си нещо което много му харесва надявам се и ти да направиш нещо от което ще се кефиш максимално, но според мен чети някъде по чуждите форуми там поне коментарите са позитивни и могат да ти свършат работа.belchilov написа:здравей колега- C7227BX,
извинявам се че се намесвам във вашата тема !!!
Виждам ,че разбираш и се занимаваш с доработка на коли .
Aз имам Toyota Paseo 1.5i 16v (много върви ) ,но искам да е турбинирам и да стане яката работа(защото обожавам предното предаване и мисля ,че е най-доброто и лесно за каране).Та сега какво ще ми предложиш като части и евентулано кой може да ми го направи ама, ако може с оригиналните карантии(за да не отваряме мотора защото е много нов на 50к)
И горе долу каква мощност да очаквам ???(чел съм че много мощни ги правят по 300коня )
П.С ще бада много балгодарен ако ме посъветваш нещо !!!
това ми е моторчето -

От двойка мотор 150 коня сток, при 0.4 надув се вадят 60 коня което сумарно дава 210 кончета. Шамара после иде от диното което показва 160 коня на колелата... Та колко коня викаш ви показа диното и къде ако не е тайна?bad_dog написа:C7227BX написа:Виж сега, аз само си изказах мнението относно компетентността на преподопният Лорд, а другият колега започна със "клоун" и тем подобни и като всеки нормален човек ще отвърна на каквото се обадило.Колкото до теб да ме наричаш цървул едва ли има смисъл да ти отговарям. Добре, ти като много начетен би ли ми отговорил на едно друго въпросче.Как така без всякакви други модификации ТТЕ докарват 80 коня към тези 140 само с едно турбо? А, може би и те не знаят за законите на физиката?!bad_dog написа:В интерес на истината и аз смятам, че колата е супер - особено с 2zz.
Но след като собственикът започне да разправя колко време другите ще събират за подобна и други подобни идиотии не мога да не му кажа завоалирано, че е амбриаж и в прав текст, че е цървул.
Отделен е въпросът, за това колко коне имат.
Ако приемем, че на атмосферно налягане (около 1 бар) имат 140 коня ми е много интересно как с 0.55 бууст ще станат 250. Особено като добавим и загубите от загряване, намалено VE и т.н. Явно физиката е направила изключение за тази кола.
80 коня може да се добавят към 140 само с турбо. Въпреки че ти говориш по-скоро за 110. За да се докарат обаче подобни коне ще трябва повечко налягане.
Нека приемем, че заводски колата има 140 коня като атосферка. Добавяме рестриктори - интеркулер, тръби, колена и т.н. След това загряваме въздуха сериозно (особено предвид лошото положение на кулера породено от задния двигател). И вадим по-добра VE? Не мисля... С други думи - или за меренето сте надули повечко, или диното е било много оптимистично. В реалния живот много хубаво мерило за конете са времената и терминалната скорост на 400м. Ако имаш такива ще е интересно да ги споделиш.
П.П. Въпроса е към C7227BX не към БатДог.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Трее ходим явно на очен лекар, щото тва пасео последно ми приличаше на друго....belchilov написа:здравей колега- C7227BX,
извинявам се че се намесвам във вашата тема !!!
Виждам ,че разбираш и се занимаваш с доработка на коли .
Aз имам Toyota Paseo 1.5i 16v (много върви ) ,но искам да е турбинирам и да стане яката работа(защото обожавам предното предаване и мисля ,че е най-доброто и лесно за каране).Та сега какво ще ми предложиш като части и евентулано кой може да ми го направи ама, ако може с оригиналните карантии(за да не отваряме мотора защото е много нов на 50к)
И горе долу каква мощност да очаквам ???(чел съм че много мощни ги правят по 300коня )
П.С ще бада много балгодарен ако ме посъветваш нещо !!!
това ми е моторчето -

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кво да направя обичам МАРКАТА обичам си колицата ,кефи ме предното ИСКАМ само поверdiver написа:Трее ходим явно на очен лекар, щото тва пасео последно ми приличаше на друго....belchilov написа:здравей колега- C7227BX,
извинявам се че се намесвам във вашата тема !!!
Виждам ,че разбираш и се занимаваш с доработка на коли .
Aз имам Toyota Paseo 1.5i 16v (много върви ) ,но искам да е турбинирам и да стане яката работа(защото обожавам предното предаване и мисля ,че е най-доброто и лесно за каране).Та сега какво ще ми предложиш като части и евентулано кой може да ми го направи ама, ако може с оригиналните карантии(за да не отваряме мотора защото е много нов на 50к)
И горе долу каква мощност да очаквам ???(чел съм че много мощни ги правят по 300коня )
П.С ще бада много балгодарен ако ме посъветваш нещо !!!
това ми е моторчето -

П.С Водолазче бате ,незнам к'во си се объркал не е друго явно не си само за слухов апарат(от големите дълбочини на които се гмуркаш) ,а и очила ти трЕбат.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост