Здравейте колеги, много търсих из темите, не можах да намеря инфо:
Сменя ли се ангренажната верига на двигател 1,4 VVT-i ?
Казаха ми да не пипам и аз си карам, но вече минах 160к и ми е неспокойно...
От друга страна като знам колко ще ми е трудно да намеря свестни части, пак не се вдъхновявам...
Благодаря .
Сменя ли се веригата на 1,4 VVT-i?
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Сменя ли се веригата на 1,4 VVT-i?
Сменя се ако са износени зъбчатките и е разтегната веригата......За Тойота не знам, но на други коли с вериги им дават на 150000 да се сменят, но повечето си карат по 300000 км. и повече.......kolevv10 написа:Здравейте колеги, много търсих из темите, не можах да намеря инфо:
Сменя ли се ангренажната верига на двигател 1,4 VVT-i ?
Казаха ми да не пипам и аз си карам, но вече минах 160к и ми е неспокойно...
От друга страна като знам колко ще ми е трудно да намеря свестни части, пак не се вдъхновявам...
Благодаря .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Сменя ли се веригата на 1,4 VVT-i?
При 4ZZ-FE има три метода за измерване на износването. Ето данните от ръководството за 1ZZ-FE, веригите са еднакви - мери се хода на плунжера на обтегача (мисля че не трябва да е повече от 10мм), мери се секция от 16 брънки на веригата - не трябва да е по-дълга от 122.6мм или се мери диаметъра на зъбчатката на разпределителния вал с веригата върху нея - не трябва да е повече от 97.3мм. Последните две изискват сваляне на веригата, за съжаление.martod написа:Сменя се ако са износени зъбчатките и е разтегната веригата...
Благодаря ви, колеги!
За сега (164 000 км) след пускане на двигателя се чува лек нарастващ шум . нещо като звънене, което бързо утихва и изчезва - за 2-3 секунди... Някои смятат, че шумът е от клапаните, докато маслената помпа вдигне налягане... Но аз си мислех - ами ако е дошло време за смяна на верига..., ако вземе да прескочи някой зъб..
Че и не е като ремъка на старата Корола - отварям пластмасовия капак, проверявам и го затварям...
За сега (164 000 км) след пускане на двигателя се чува лек нарастващ шум . нещо като звънене, което бързо утихва и изчезва - за 2-3 секунди... Някои смятат, че шумът е от клапаните, докато маслената помпа вдигне налягане... Но аз си мислех - ами ако е дошло време за смяна на верига..., ако вземе да прескочи някой зъб..
Че и не е като ремъка на старата Корола - отварям пластмасовия капак, проверявам и го затварям...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта