D4D без DPF-шунтиране на EGR вентила?

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

D4D без DPF-шунтиране на EGR вентила?

Мнение от jim_beam » 12 Фев 2009 21:59

отварям тая тема просто от интерес,дали е възможно да се отстрани или изключи функцията на EGR-a ?
представям си го като се разпробие ориг. вентил или по някакъв друг начин.целта е да се избегне за в бъдеще грешката,която се получава при запушване на вентила със сажди.за момента са известни много десетки случаи на d-cat и по-малко d4d между 30-50k с такива симптоми.
при d-cat явно е невъзможно понеже(предполага се) и работата на 5-ия инжектор е свързана с EGR-а.
ама дали не дава някакъв сигнал на ECU-то?

просто ми е интересно дали някой го е побългарил в някой по-стар модел. biggrin.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: D4D без DPF-шунтиране на EGR вентила?

Мнение от Scott » 12 Фев 2009 23:32

jim_beam написа:отварям тая тема просто от интерес,дали е възможно да се отстрани или изключи функцията на EGR-a ?
Всъщност 'изключването' на EGR се състои в запушване, а не разпробиване. Действа се по Сталински - няма рециркулация, няма проблем. Имаше такава тема в TDI форума - Не знам дали метода е приложим при Тойота, но на TDI ECU-то може да се програмира с VAG-COM и може да се забрани напълно действието на EGR клапана и не дава грешка. На по-старите дизели (с механична помпа) тази модификация (затапване на EGR отвора на всмукателните тръби) се прави с цел повишаване на мощността.
P.S. Ето я темата (и няколко други за EGRectomy) biggrin.gif :
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=212029
http://www.myturbodiesel.com/1000q/egr.htm
http://communityhosting.net/tdiclub/ind ... edirect=no
Последно промяна от Scott на 12 Фев 2009 23:40, променено общо 1 път.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 12 Фев 2009 23:37

мерси за отговора!

мислех си,че се разпробива,защото нали като вкарва обратно изгорели газове понижава работната темп. в цилиндрите.значи ако се запуши може да прегрее или разликата е малка?
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], svilena55555 и 7 госта