
Българска премиера на Toyota Avensis
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
И като ти хареса топ модела и не могат да ти го доставят? biggrin.gifspritable написа:Направи ми впечатление, че търговеца не беше много запознат с подробностите около новия авенсис. На въпроса дали имат 2.2 дизела с 177 коня като тестов автомобил, не получих еднозначен отговор.
Не можах да разбера защо тестовия автомобил в русе не е топ модела, т.е. 2.2 дизел с ниво на оборудване LUXURY, а е нещо по слабичко. Според мен би трябвало да сложат топ модела, при положение че се предлага.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Може и без пари:Vesko написа:...Е малко е платен сайта
Глава на 2AD-FHV

Горивните инжектори са P/N 23670 INJECTOR ASSY
'Петия' инжектор е P/N 23710B INJECTOR ASSY, EXHAUST FUEL ADDITION
Горивна система на 2AD-FHV(диаграма на снимката от PDF файла, в действителност тръбичката P/N 23804C захранва рейката и идва от помпата, а 'петия' инжектор се захранва директно от помпата, а не от рейката)

При положение че го има в ценовата листа, би трябвало да могат да го доставят.Vesko написа:И като ти хареса топ модела и не могат да ти го доставят? biggrin.gifspritable написа:Направи ми впечатление, че търговеца не беше много запознат с подробностите около новия авенсис. На въпроса дали имат 2.2 дизела с 177 коня като тестов автомобил, не получих еднозначен отговор.
Не можах да разбера защо тестовия автомобил в русе не е топ модела, т.е. 2.2 дизел с ниво на оборудване LUXURY, а е нещо по слабичко. Според мен би трябвало да сложат топ модела, при положение че се предлага.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Има ги в http://www.toyodiy.com/parts/q.htmljim_beam написа:...можеш ли да изкараш и за d4d подобни графики?
1CD-FTV


2AD-FTV (injectors P/N 23670-09149; cylinder head P/N 11101-0R010)


Не мисля, че това е принципа му на работа. Ако погледнеш диаграмата на EGR(http://www.toyodiy.com/parts/diag_1lHbGAG.png), а и от снимката(PDF-a) се вижда, че инжектора е монтиран в главата на пътя на изгорелите газове между EGR клапана и охладителя, т.е. няма как да 'подгрява' тези газове, по-скоро ги обогатява с гориво при нужда.значи 5-ия инжектор е в главата обаче впръсква в изгорелите газове преди филтъра
Най-интересното е, че наистина в описанието на DPNR e указано, че има Exhaust Port Injector, чиято функция е да поддържа постоянна температура на изгорелите газове.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
значи всички dpf-филтри работят по един и същ начин,подаде ли се сигнал от сензора,че филтъра се затлачва се активира програмата за самопочистване.това се постига като се увеличи темп. на изгорелите газове към филтъра,а това става като в газовете се впръска допълнително гориво,което при влизането в кат-а се самозапaлва и саждите изгарят.това е при тойота.със EGR вентила не би трябвало да има нищо общо,неговата функция е друга,просто в случая са разположени сравнително наблизо.Scott написа:...инжектора е монтиран в главата на пътя на изгорелите газове между EGR клапана и охладителя, т.е. няма как да 'подгрява' тези газове, по-скоро ги обогатява с гориво при нужда.
Най-интересното е, че наистина в описанието на DPNR e указано, че има Exhaust Port Injector, чиято функция е да поддържа постоянна температура на изгорелите газове.
тая страница е гениална,трябва да се сложи някъде във форума като FAQ при подобни техн. въпроси! мерси още веднъж!

-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мисля че тук грешиш. Системата на Тойота използва нискотемпературно окисляване (не изгаряне) на саждите посредством свободните кислородни радикали при разграждането на азотните окиси (нещо като параграф 22)jim_beam написа:...значи всички dpf-филтри работят по един и същ начин,подаде ли се сигнал от сензора,че филтъра се затлачва се активира програмата за самопочистване.това се постига като се увеличи темп. на изгорелите газове към филтъра,а това става като в газовете се впръска допълнително гориво,което при влизането в кат-а се самозапaлва и саждите изгарят.това е при тойота...

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
http://www.toyota.at/innovation/technol ... /dcat.aspx
тук в точка 4 е обяснено точно това,което казах,че 5-ия инжектор служи да се повиши темп. на изгорелите газове до 600 градуса.в системата е интегриран този NOх-катализатор,явно това,за което се споменава и в твоите линкове.как става точно,да явно липсва някой химик да го обясни точно. biggrin.gif
в крайна сметка като че ли се избистря една очебийна разлика между d-cat и d4d моторите- 1800bar мах vs 1450bar мах на впръскването,което може би води до голямата разлика в мощността при еднаква кубатура.дали е възможно само това да играе такава голяма роля(+30%) ?
тук в точка 4 е обяснено точно това,което казах,че 5-ия инжектор служи да се повиши темп. на изгорелите газове до 600 градуса.в системата е интегриран този NOх-катализатор,явно това,за което се споменава и в твоите линкове.как става точно,да явно липсва някой химик да го обясни точно. biggrin.gif
в крайна сметка като че ли се избистря една очебийна разлика между d-cat и d4d моторите- 1800bar мах vs 1450bar мах на впръскването,което може би води до голямата разлика в мощността при еднаква кубатура.дали е възможно само това да играе такава голяма роля(+30%) ?
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Честно казано не ми дава мира да разбера как точно петият инжектор е включен в системата, но всичките ми усилия в ровене на форумите на Лексъс и Тойота са напразни. Имам една теория, сравнявайки диаграмите на EGR тракта на D4D и D-CAT. EGR на D-CAT има два клапана, като втория (P/N 25630) предполагам позволява обратен поток на обогатените с гориво отработени газове, т.е. в един момент потока на обогатените с гориво изгорели газове плюс известно количество 'пресен' въздух е от всмукателния към изпускателния колектор, респ. катализатора, заобикаляйки охладителя (P/N 25680). При това положение петия инжектор наистина е монтиран в EGR тракта и това е единственото логично обяснение на местоположението му отстрани на главата.jim_beam написа:...в крайна сметка като че ли се избистря една очебийна разлика между d-cat и d4d моторите-...
D-CAT (DCRE)

D4D (DCR)

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
вижда ми се логично това обяснение,още повече когато EGR-а е затворен не подава изгорели газове обратно в цилиндрите а директно чрез канала в главата(явно където е 5-я инжектор).това от една страна допълнително повишава температурата на изгаряне в цилиндрите,а останалото се довършва от 5-дюза.
от немците знам,че EGR-вентила има 3 канала(отвора) които регулира.или тези отвори са във изпyскателните тръби под него,във всеки случай точно там е болното място на системата,защото се затлачва яко с нагар и побърква електрониката.в рав-форума има указание как да се почиства приблизително на всеки 30к със снимки.ще дам линка тук:
http://rav4faq.kerkerinck.de/xa3/rav4fa ... nigung.pdf
ако на някой му трябва помощ за превода съм насреща,но описанието е доста нагледно.
от немците знам,че EGR-вентила има 3 канала(отвора) които регулира.или тези отвори са във изпyскателните тръби под него,във всеки случай точно там е болното място на системата,защото се затлачва яко с нагар и побърква електрониката.в рав-форума има указание как да се почиства приблизително на всеки 30к със снимки.ще дам линка тук:
http://rav4faq.kerkerinck.de/xa3/rav4fa ... nigung.pdf
ако на някой му трябва помощ за превода съм насреща,но описанието е доста нагледно.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Не знам как е при RAV4 и в Германия, но Lexus UK, сменя на поразия инжекторите (петия) на IS220d с някаква по-нова версия и правят ъпгрейд на ECU-то, а собствениците са вдигнали ръце:jim_beam написа:...в рав-форума има указание как да се почиства приблизително на всеки 30к...
http://www.lexusownersclub.co.uk/forum/ ... opic=47474
http://www.lexusownersclub.co.uk/forum/ ... opic=42419
http://www.lexusownersclub.co.uk/forum/ ... opic=52010
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
така е и при немците,засега всичко в гаранция но вече почнаха да излизат и става дебело.сменят им също здраво EGR-вентили,този вентил извън гаранция е голяма брадва,но всъщност е само запушен и се чисти.най-лошото е,че като даде грешката си оставаш на пътя.по моя преценка едно поне 30% се заричат след гаранцията да ги разкарат.много ясно и аз бих направил така.за скоростната кутия не искам да говоря,става въпрос само за 2.2 мотора,но и при бензиновия рав не е много цвете. 

Днеска направих тест драйв на 2.2 д4д 150 коня. И попаднах на търговеца който ми продаде ауриса - беше достатъчно компетентен и успя да ми отговори на всички въпроси които ме интересуваха.
Доста доволен останах от динамиката на този двигател.
Но найстина, както колегата joro_206 спомена, ако искаш комби с 2.2 дизел двигател - няма налични. Трябва да се чакаш от 3 до 4 месеца.
Навигацията, която предлагат, обаче не била много подробна за България. София била цялата, но провинциалните градове не.
Доста доволен останах от динамиката на този двигател.
Но найстина, както колегата joro_206 спомена, ако искаш комби с 2.2 дизел двигател - няма налични. Трябва да се чакаш от 3 до 4 месеца.
Навигацията, която предлагат, обаче не била много подробна за България. София била цялата, но провинциалните градове не.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта