Corolla EE90 проблем с лампичката за масло

Jorko_22
Мнения: 5
Регистриран на: 23 Мар 2008 13:06
Обратна връзка:

Corolla EE90 проблем с лампичката за масло

Мнение от Jorko_22 » 11 Фев 2009 19:26

Здравейте маниаци,
имам следното проблемче с колицата:
При палене на двигателя лампичката за маслото остава да свети около 2-3 секунди след запалване.
1. Редовно си сменям масълцето и филтрите.
2. Нивото на маслото е както трябва.
3. Слагам хубаво масло
4. Уж ми гледаха маслената помпа и казаха че е ок. След въпросното "гледане" на маслената помпа проблема изчезна за около седмица, но се появи отново.
5. Не мисля, че проблема е в лампичката понеже се чува не особено приятен звук през въпросните 2 - 3 секунди.
6. Е/а ли маа му ...

Toyota Corolla EE90 91г. 3 врати 1,3 12V върви като разпрана, даже е и червена ако някой пита ...
Шегата на страна .. моля помогнете ! :help: :help: :help:

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 11 Фев 2009 21:11

Гаден филтър.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Jorko_22
Мнения: 5
Регистриран на: 23 Мар 2008 13:06
Обратна връзка:

Мнение от Jorko_22 » 11 Фев 2009 21:18

Ще пробвам да го сменя .. ако може да ме насочиш с марка и ако евентуално се окаже после същата боза какво може да бъде друго ???

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Corolla EE90 проблем с лампичката за масло

Мнение от LEXUS » 11 Фев 2009 21:29

Jorko_22 написа: 5. Не мисля, че проблема е в лампичката понеже се чува не особено приятен звук през въпросните 2 - 3 секунди.
6. Е/а ли маа му ...

Toyota Corolla EE90 91г. 3 врати 1,3 12V върви като разпрана, даже е и червена ако някой пита ...
Шегата на страна .. моля помогнете ! :help: :help: :help:
Те така качват,при мойта беше същото.И върви като разпрана,и е червена.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 12 Фев 2009 10:20

Tova 4e ti sveti za 2-3 sekundi nee problem .Pri men se polu4ava kogato nableja da smeniam masloto .Probvai da si po4istih droselovata klapa .

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 12 Фев 2009 20:07

гъсто масло или гаден филтър

Jorko_22
Мнения: 5
Регистриран на: 23 Мар 2008 13:06
Обратна връзка:

Мнение от Jorko_22 » 12 Фев 2009 22:24

Благодаря за отговорите момчета. Днеска смених филтъра и маслото, макар да не бяха още за смяна ако гледаме километрите и последната смяна... Проблема изчезна .. дано да е окончателно :)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 13 Фев 2009 00:46

1. какво масло слагаш?
2. какъв филтър?
3. трябваше просто да смениш маслената помпа с чисто нова, ане да я гледат. тя е крайъгълен камък за този мотор. просто е кекава. единственуият проблем на ее90 моторът идва точнио от маслената помпа, и масленият филтър.
status: за БАН

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Фев 2009 03:52

maggkrabar написа:1. какво масло слагаш?
2. какъв филтър?
3. трябваше просто да смениш маслената помпа с чисто нова, ане да я гледат. тя е крайъгълен камък за този мотор. просто е кекава. единственуият проблем на ее90 моторът идва точнио от маслената помпа, и масленият филтър.
Не е така.Провери и ще се увериш,че някои проблеми с маслена помпа има при стария 1.3 ,който не е 12 клапана,де факто при Корола е80 до 1986-та,след това помпата е друга и няма никакви проблеми.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

kolevv10
Мнения: 33
Регистриран на: 29 Яну 2009 20:15
Местоположение: София

Мнение от kolevv10 » 13 Фев 2009 15:13

Минах 160 000 с този двигател. На 120 000 смених ангренажен ремък, уплътнения на стеблата на клапаните и.. нищо друго!
Продадох я на 200 000 без да тече нито капка, без да свети лампа масло, без нищо!

NB Ако я спираш на равно или на леко нагорнище, след 2 денонощия в масления филтър няма никакво масло, дори и да си сложил качествен. И тогава свети лампата до напълването на филтъра с масло. Продават се филтри с и без обратни клапанчета. Оригиналните са с, което забавя изтичането на маслото от филтъра при спрян двигател. Наличието на клапанче се установява визуално.

А можеш и една опаковка Форсан да сложиш, ще запее.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 13 Фев 2009 23:23

LEXUS написа:
maggkrabar написа:1. какво масло слагаш?
2. какъв филтър?
3. трябваше просто да смениш маслената помпа с чисто нова, ане да я гледат. тя е крайъгълен камък за този мотор. просто е кекава. единственуият проблем на ее90 моторът идва точнио от маслената помпа, и масленият филтър.
Не е така.Провери и ще се увериш,че някои проблеми с маслена помпа има при стария 1.3 ,който не е 12 клапана,де факто при Корола е80 до 1986-та,след това помпата е друга и няма никакви проблеми.
точно за 12 клапановият говорех, разглобявал съм такъв - помпата му е мизерна и малка, с малко зъби
status: за БАН

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 14 Фев 2009 02:04

Помпата е малка,двигателят е малък и малко масло има-3.1 литра. Аз имам такава Корола с 12 винтила и при палене студена спира да свети лампата след 1-2 сек.. Някои хора се вманиачават.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 5 госта