губя масалце на пасеото помощ

streetxer
Мнения: 17
Регистриран на: 12 Сеп 2008 19:28
Местоположение: burgas

губя масалце на пасеото помощ

Мнение от streetxer » 07 Фев 2009 20:16

здр. на всички наскоро установих че за 4000км сам загубил 1 л масло .нрмално ли е wacko.gif .и може ли да става така от самото масло щтото не е мн мн оригинално.при предишния собственик беше в нормата но беше карана с кастролче 10в40 а сега я карам 15 ж40 обаче някакво си наливно не разбирам затова се обращам кам вас :help: :help: :help:

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Re: губя масалце на пасеото помощ

Мнение от Kiki » 07 Фев 2009 22:48

streetxer написа:здр. на всички наскоро установих че за 4000км сам загубил 1 л масло .нрмално ли е wacko.gif .и може ли да става така от самото масло щтото не е мн мн оригинално.при предишния собственик беше в нормата но беше карана с кастролче 10в40 а сега я карам 15 ж40 обаче някакво си наливно не разбирам затова се обращам кам вас :help: :help: :help:
По принцип 15W40 е минерално масло и е по-гъсто от 10w40, което е полусинтетика. По тази причина по- гъстото насло би трябвало да се губи по-трудно. Причините колата да "харчи" масло са няколко:
- Теч от някъде!
- Износени маслосъбирателни сегменти!
-Често каране на високи обороти!
-Неподходящо масло!
Ако колата ти е на много хиляди километри и двигателят е много износен, също е нормално да харчи масло!

streetxer
Мнения: 17
Регистриран на: 12 Сеп 2008 19:28
Местоположение: burgas

Мнение от streetxer » 08 Фев 2009 00:03

на тва е че не се вижда на правпоглед теч от някаде карам си я нормално маи маи маслото ми е фалшименто всашност аз знаех ощи като го слагах ама не очаквах така да се отрази unsure.gif

kolevv10
Мнения: 33
Регистриран на: 29 Яну 2009 20:15
Местоположение: София

Мнение от kolevv10 » 08 Фев 2009 01:00

Износени/втвърдени упрътнения на стеблата на кланите също е причина за загуба на масло. Аз бих ги сменил.
Добавянето на Форсан ми позволява вече да карам по над 34 000 (!!!) км до смяна на масло и без да мръдне нивото изобщо... но преди това смених гумените уплътнения.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 08 Фев 2009 03:44

tova che e 10W40, niama nishto obshto s tova dali e sintetika ili mineralno
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 08 Фев 2009 16:52

ugabuga написа:tova che e 10W40, niama nishto obshto s tova dali e sintetika ili mineralno
Имам впредвид, че минералното масло е по-гъсто! :thumbsup:

streetxer
Мнения: 17
Регистриран на: 12 Сеп 2008 19:28
Местоположение: burgas

Мнение от streetxer » 08 Фев 2009 19:42

мдам уплатнения на клапаните тва нещо мн сложно ми звучи (и скапо) sad.gif sad.gif

streetxer
Мнения: 17
Регистриран на: 12 Сеп 2008 19:28
Местоположение: burgas

Мнение от streetxer » 08 Фев 2009 19:44

а това форсан ли как му викаш какво е wink.gif wink.gif wink.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 09 Фев 2009 06:09

Вземи си смени маслото преди да си се вкарал в приключение. Това не е Мохера да му сипваш от варела !

Аватар
Aleksandar
Мнения: 251
Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
Местоположение: Sofia

Мнение от Aleksandar » 09 Фев 2009 15:30

И кажи все пак една причина да си слагаш минерално масло, че и от някакви варели, че винаги ми е чудно....
Toyota Avensis AT221 7A-FE

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 09 Фев 2009 15:37

Smeniai masloto s polusintetika .Neznam zahto si slojil mineralno nai-veroiatno e mente

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 09 Фев 2009 16:25

кики извиниавам се но пак не съм съгласен. Синтетиката не е по-тънка от минералното. Затова си имат номера. Тежестта на маслото е стандартизирана величина.

Течове на стари бараки се получават защотото синтетиката разтвара натрупванияата в двиг. които понякога са спомагали да не тече масло от ниакаде си.

сега като слой който може да се нанесе, синтетиката е вазможно да направи по-тънък слой, но ме съмнява. Това е друг по-дълъг спор :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

streetxer
Мнения: 17
Регистриран на: 12 Сеп 2008 19:28
Местоположение: burgas

Мнение от streetxer » 09 Фев 2009 17:05

пичове маи маи разбрах проблема начи от ватрешната страна на капака на ангренажа е омаслено и даже капки се виждат някои стардал ли е от сащата болест (двигателя е 5ЕФЕ)

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 09 Фев 2009 17:39

streetxer написа:пичове маи маи разбрах проблема начи от ватрешната страна на капака на ангренажа е омаслено и даже капки се виждат някои стардал ли е от сащата болест (двигателя е 5ЕФЕ)
Някой безценен семеринг дет струва 30лв е сдал багажа....Освен ако разбира се не си попаднал на масълце-водица дет жизнерадостно да блика от където му дойде...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

streetxer
Мнения: 17
Регистриран на: 12 Сеп 2008 19:28
Местоположение: burgas

Мнение от streetxer » 09 Фев 2009 17:47

мдам явно е семеринг ще го следя да видим .едно голямо мерси на всички за помоща. :thumbsup: :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта