Toyota Celica 3SGE Turbo ?
аз също нямам нищо против спора нали така уж се ражда истината а и за полезноста си абсолютно прав ,по темата това което аз разбрах имаме налице атмосверен двигател ,бутала за турбо изпускателен колектор накакъв,турбина нова колкото и да е зле за начало мисля че става е да човека си няма електроника за смесите и аванса или пък еку от 3SGTE(не съм наясно дали става тук е момента някой с опит да се включи ) но със тях и още некой дреболии мисла че мое да подкара мотора друг е въпроса кой и как ще го зглобява и колко ще изкара
китайската турбина не става. Даже на майтап го пробвахме, за да се убедим и определено не става.
Електрониката от 3SGTE също ще е много трудно да стане. Да не говорим, че вероятно ще струва колкото 3/4 мотор. На оригиналната дори с паразит не може да се пипа аванса, защото ЕКУ-то чака потвърждение от комутатора, че е пуснал искрата. Остава standalone, което ако не е МС е скъпо.
Има още адски много дребни разходи, които човек не забелязва, защото са тук 50 там 100 лв от типа на:
1. масло за турбото;
2. вода за турбото;
3. термолента;
4. Стойка за турбото;
5. Помпа'
6. Инжектори;
И т.н. - моят опит показва, че тези дреболии нерядко стигат до 3-4К - само те.
Накрая остава въпросчето кой го прави, бензина за мапването, евентуално дайно и т.н.
Сметката става дебела. Евтиното обикновено излиза скъпо. Да не говорим, че от УК може да вземе цяла кола - оригиналната да се направи 4х4, а доста части да се продадат, което ще намали цената.
Електрониката от 3SGTE също ще е много трудно да стане. Да не говорим, че вероятно ще струва колкото 3/4 мотор. На оригиналната дори с паразит не може да се пипа аванса, защото ЕКУ-то чака потвърждение от комутатора, че е пуснал искрата. Остава standalone, което ако не е МС е скъпо.
Има още адски много дребни разходи, които човек не забелязва, защото са тук 50 там 100 лв от типа на:
1. масло за турбото;
2. вода за турбото;
3. термолента;
4. Стойка за турбото;
5. Помпа'
6. Инжектори;
И т.н. - моят опит показва, че тези дреболии нерядко стигат до 3-4К - само те.
Накрая остава въпросчето кой го прави, бензина за мапването, евентуално дайно и т.н.
Сметката става дебела. Евтиното обикновено излиза скъпо. Да не говорим, че от УК може да вземе цяла кола - оригиналната да се направи 4х4, а доста части да се продадат, което ще намали цената.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта