


Двигателят 3.0 д4д е същият ,никакви количества течности не са променяни.Смукателният тракт/тръба/ е разширена и е поставен специален ауспух..Охлаждането не е преработвано,а предно и задно окачване са същите като стандартен Хай-Лукс с тази разлика,че междуосието е нарастнало,модификации по дължината на пружините има заради 38 цоловите гуми. Принципно окачването е стандартно/с изключение на междуосието/,дизеловият двигател е стандартен с изключение на допълнителни отоплители за горивото и разширена тръба за входящия въздух. Автоматичната трансмисия е стандартна като конструкция,единствено с променени предавателни отношения.slowtraveler написа:Абе прав си, само дето са променени количествата на течности, преработено охлаждането, всмукателния и изпускателния тракт, изцяло сменено и преработено предно и задно окачване (с промяна на wheelbase), сложени модифицирани диференциали с друго предавателно число и понасящи студа, иначе няма никакви промени - съвсем сток си е biggrin.gifLEXUS написа:.... Няма промени по двигател,ходова част и т.н.....
За Лендкрузъра и хайлукса - нищо лошо не мога да кажа (освен, че първия мнооооого го крадат - два откраднати чисто нови Лендкрузъра за 1 година отказаха братовчед ми от този модел....)
Ама темата бе за Авенсиса....
Някой пробвал ли го е лично вече?
LEXUS написа:...предно и задно окачване са същите като стандартен Хай-Лукс с тази разлика,че междуосието е нарастнало,модификации по дължината на пружините има заради 38 цоловите гуми. Принципно окачването е стандартно/с изключение на междуосието/...
Each Hilux has more than 240 man-hours of work to complete the modifications...Suspension Front: lowered by 50mm, moved 40mm forwards, additional 40mm lift.
Rear: longer, more pliant leaf springs fitted with heavy duty long travel pump stops and specially tuned shock absorbers.
Transmission Arctic Trucks 4.88:1 differential ratios with front and rear diff locks with cold weather preparation.
Е,явно трябва дума по дума да защитавам написаното от мен.След като стана ясно,че по двигателя нищо не е пипано,тоест двигателят е стандартен,както казах още в началото,tези работи,които си цитирал съм ги чел,разбира се, и пише,че е издължено междуосието,като задните пружини са по-големи/и са от Тундра,тук обаче не ги пише/,но цялото окачване в своята същина като разработка и изпълнение е еднакво със стандартен Хай-Лукс с разликата на различно междуосие,което не променя окачването и по-дълги задни пружини от Тундра и специално настроени амортсори,което е нормално с оглед терена там.Но пак казвам окачването в същината си е такова,каквото е конструирано при сток Хай-Лукс.Scott написа:LEXUS написа:...предно и задно окачване са същите като стандартен Хай-Лукс с тази разлика,че междуосието е нарастнало,модификации по дължината на пружините има заради 38 цоловите гуми. Принципно окачването е стандартно/с изключение на междуосието/...
Each Hilux has more than 240 man-hours of work to complete the modifications...Suspension Front: lowered by 50mm, moved 40mm forwards, additional 40mm lift.
Rear: longer, more pliant leaf springs fitted with heavy duty long travel pump stops and specially tuned shock absorbers.
Transmission Arctic Trucks 4.88:1 differential ratios with front and rear diff locks with cold weather preparation.
d-cat 177 к.с. още откакто излезе този мотор(в rav4 от 12/2005,корола версо не знам точно откога) си покрива euro5,това се дължи на много ефективния филтър за сажди,който е серия.но както вече знаем с това се увеличава много вероятността от дефекти.поради тая причина предпочетох модела без филтър и не съжалявам,но следващия ще е бензин най-вероятно хибрид.george написа:... 2.2 D-CAT 6AUT / 150 к.с. ползва същата технология като 2.2 D-CAT 6MT / 177 к.с., но мощността е ограничена до 150 коня, за да се намалят емисиите CO2 и се покрие еко-нормата EURO5....
Новия Приус е огромна крачка напред. Може би дори две крачки. Направо страхотно много ми харесва, винаги ме е кефил Приус, много стил има в тая кола. Въздушното му съпротивление е едва cd=0.25, Тойота отново са авангардни направо пред всички както винаги на първо място.Аз съм впечатлен, това се казва инженерска мисъл, 134 коня, а пък още по-нисък разход, по-широка, по-голяма кола, по-бърза със сигурност заради уникалната аеродинамика, това е пътя на Тойота. Приус е абсолиутният авангард в автомобилостроенето.LEXUS написа:... новия Приус 3 ,Тойота ме впечатлиха още повече...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта